Впровадження сучасних інноваційних технологій на уроках фізичної культури в школі

Про матеріал

У сучасному суспільстві велика увага приділяється вихованню у людей свідомого ставлення до фізичного розвитку, стану свого здоров'я, адже людина, яка знає і розуміє користь від регулярних занять фізичною культурою та спортом і вміє на практиці реалізувати ці знання, здатна на творчу, активну, суспільно-громадську діяльність.

Перегляд файлу

Впровадження сучасних
інноваційних технологій
на уроках фізичної культури в школі

Руденський А.С.

вчитель фізичної культури

 

У сучасному суспільстві велика увага приділяється вихованню у людей свідомого ставлення до фізичного розвитку, стану свого здоров'я, адже людина, яка знає і розуміє користь від регулярних занять фізичною культурою та спортом і вміє на практиці реалізувати ці знання, здатна на творчу, активну, суспільно-громадську діяльність.

Сучасні педагогічні технології, зокрема, використання нових інформаційних технологій , Інтернет- ресурсів , дозволяють вчителю досягти максимальних результатів у вирішенні багатьох завдань, таких як:

1) Інтенсифікація всіх рівнів навчально -виховного процесу за рахунок застосування засобів сучасних інформаційних технологій:

  •                  - підвищення ефективності та якості процесу навчання ;
  •                  - підвищення активності пізнавальної діяльності;
  •                  - поглиблення міжпредметних зв'язків;
  •                  - збільшення обсягу та оптимізація пошуку потрібної інформації.
  •                  - індивідуалізація і диференціація процесу навчання

2 ) Розвиток особистості учня , підготовка особистості до комфортного життя в умовах інформаційного суспільства:

  •                  - розвиток комунікативних здібностей;
  •                  - формування умінь приймати оптимальне рішення або 

 пропонувати варіанти вирішення в складній ситуації ;

Заняття на уроках фізичної культури, позакласна робота (спортивні секції, фізкультурно-оздоровчі заходи) повинні сприяти поліпшенню психологічного клімату в учнівських колективах. Проте, як свідчить практика, однією із причин зниження рухової активності фахівці називають падіння інтересу до традиційних уроків фізичної культури. Причиною низької мотивації учнів до уроків фізичної культури є відсутність можливості вибору ними форм занять, ставлення самого вчителя до проведення уроків та незадоволеність учнів традиційним змістом уроків фізкультури.

Стосовно заміни традиційного змісту уроків на новітні технології, популярні у середовищі учнів, більшість з них (70%)вважають: « треба замінити частково»

Продуманість методики застосування сучасних інформаційних технологій , не тільки  змінює традиційне уявлення про урок фізичної культури , але і робить його дійсно сучасним.

Підвищується щільність уроку, точність виконання вправ і навчальних завдань вчителя, істотно змінюється система попередження травматизму на уроці , відбувається - інтелектуальний розвиток учнів, розширюється їх кругозір.

 

Основними формами роботи на уроці фізичної культури із застосуванням інформаційних технологій є:

  •    фіксування техніки і точності виконання навчальних завдань;
  •    включення музичного супроводу;
  •    випереджаючі завдання для учнів.

 

  •    волейбДемонстрація кінестетичної активності груп м'язів у ході виконання вправ допомагає учням зрозуміти послідовність та правильність виконання тієї чи іншої вправи.

Фіксування техніки і точності виконання навчальних завдань має певні труднощі під час традиційного уроку . Традиційно, в ході виконання учнями  вправ, зустрічаються два підходи, пов'язані з управлінням навчальною ситуацією під час заняття . Перший підхід: вчитель показує вправу сам, дає необхідні пояснення і коментарі, потім клас приступає до виконання, а вчитель допомагає учням його правильно виконувати. Інший полягає в тому, що після демонстрації вправи, на місці вчителя вправу виконує один з учнів, а вчитель так само допомагає іншим учням його виконувати.

  •    74(2)Сучасні інформаційних технології дозволяють урок зробити технічно досконалішим.
  •                  Включення музичного супроводу завжди створює позитивний настрій на уроці. Музика на уроці фізичної культури є необхідним елементом у розвитку в учнів почуття ритму і пластики.
  •                  Випереджаючі завдання до уроку - це новий напрямок у сучасній дидактиці навчання.

 

 

 Таким чином,  методика застосування сучасних інформаційних технологій на уроці фізичної культури полягає в органічному вбудовуванні в етапи уроку запропонованих форм організації навчальної діяльності, що забезпечує досягнення мети уроку

 

docx
Додано
14 січня 2018
Переглядів
15416
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку