Впровадження нового державного стандарту. Готуємося до нового навчального року

Про матеріал
У презентації розглянуто основні нормативно-правові документи щодо впровадження Концепції "Нова українська школа".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Впровадження нового державного стандарту. Готуємося до нового навчального року. Матеріали до педради. Голови МО природничо - математичного циклу КЗ “Запорізький обласний спортивний ліцей” ЗОРБудник М. А.

Номер слайду 2

План 1. Законодавчо - нормативні документи2. Керуємося у 2023-2024 н.р. Державним стандартом3. Модельна навчальна програма 4. Навчальна програма5. Календарно - тематичне планування6. Оцінювання

Номер слайду 3

Ключові поняття. Освітня програма. Модельна навчальна програма. Навчальна програма. Державний стандарт базової середньої освіти. Закон України«Про повну загальну середню освіту»Календарно – тематичне планування. Підручники. Закон України «Про освіту»Оцінювання

Номер слайду 4

Державний стандарт. Затверджує Кабінет Міністрів Українице вимоги до обов`язкових результатів навчання та компетентностей здобувача загальної середньої освіти. Модельна навчальна програма. Затверджує МОН Українивизначає орієнтовну послідовність досягнення очікуваних результатів навчання учнів, зміст навчального предмету (інтегрованого курсу) та види навчальної діяльності учнів. Освітня програма. Затверджує педагогічна радаце єдиний комплекс освітніх компонентів, спланованих і організованих закладом загальної середньої освіти для досягнення учнями результатів навчання. Навчальна програма. Затверджує педагогічна рададокумент, який окреслює коло основних знань, умінь та навичок, що підлягають засвоєнню з кожного предмету із зазначенням кількості годин на кожну тему

Номер слайду 5

Керуємося у 2023-2024 н.р. {CACD4552-05 E7-4669-9689-6 C596 BE91 F17}Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти (2011) 7-11 кл. Державний стандарт базової середньої освіти (2020)5-6 кл. Предметні компетентностіВимоги до досягнень. Ключові компетентностіВимоги до результатів. Поділ на предмети. Поділ на освітні галузіІнваріативна складова зі сталою кількістю годин. Три градації кількості годин: рекомендована,мінімальна,максимальна

Номер слайду 6

ЧИМ ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ МОДЕЛЬНІ ТА НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИМодельна навчальна програма визначає орієнтовну послідовність та окреслює очікувані результати навчання учнів. Навчальна програма конкретизує ці послідовності та результати й чітко їх визначає. Модельна програма визначає зміст предмета чи інтегрованого курсу, що викладається, а також різновиди діяльності учнів. Навчальна ж програма описує це більш конкретно та детально. Модельна програма не визначає кількості годин викладання. Навчальна визначає мінімальне й максимальне навантаження з певного предмета чи курсу.https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-5-9-klas. Ключова різниця між модельною і навчальною програмами у тому, що модельна програма не вказує кількість годин, порядок вивчення тем і інструментарій для вчителя.

Номер слайду 7

Готуємось до нового навчального року. Розробка навчальної програми. Алгоритм створення власної навчальної програми. Для цього нам потрібно:1. Модельна програма;2. Підручник;3. Знати кількісь годин, відведених для вивчення курсу в навчальному плані школи.4. Державний стандарт базової загальної середньої освіти.

Номер слайду 8

Календарне-тематичне планування. В календарно-тематичному плануванні варто передбачити такі ствопчики: № з/п, Тема, Діяльність, Очікувані результати, Програмне забезпечення та інформаційніі ресурси, Дата, Примітки. Воно затверджується разом з нею педагогічною радою і не потребує в подальшому погоджень у заступника з НВР. У прикінцевій частині мають бути прописані використання засобів навчання, форми оцінювання результатів навчання, додаткові компоненти тощо.

Номер слайду 9

Найбільш оптимальна структура навчальної програми: Титульна сторінкаІ. Вступ: мета та завдання курсу; нормативно-правова база, на основі якої укладено програму;ІІ. Змістовна частина:- зміст(навчальний план) курсу, очікувані результати навчання та види діяльності учнівІІІ. Перелік навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення навчального процесу. IV. Cистема оцінювання результатів навчання:а) критерії оцінювання предметних та особистісних результатів;б) критерії контролю груп загальних результатів. V. Література та інформ.ресурси: для вчителя;; для учнів

Номер слайду 10

Рекомендації щодо оцінювання Основні види оцінювання:формувальне- поточне- підсумкове. Свідоцтво досягнень відображає результати навчальних досягнень учнів. Графа”Характеристика навчальної діяльності” сформована відповідно до переліку наскрізних умінь

Номер слайду 11

Каледарно - тематичне планування1. № з/п2. Тема3. Діяльність4. Очікувані результати5. Програмне забезпечення та інформаційні ресурси6. Дата7. Примітки. Прикінцева частина: використання засобів навчання, форми оцінювання

Номер слайду 12

Використані ресурсиhttps://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/publichni-konsultaciyi-reforma-nush-novij-standart-dlya-bazovoyi-osvitihttps://mon.gov.ua/ua/news/zatverdzheno-tipovu-osvitnyu-programu-dlya-5-9-klasiv-zzso-navchalne-navantazhennya-uchniv-ne-zbilshuyetsya-zaklad-osviti-samostijno-shvalyuye-rishennya-shodo-predmetiv-etichnogo-spryamuvannyahttps://imzo.gov.ua/osvita/zagalno-serednya-osvita-2/typova-osvitnia-prohrama-dlia-5-9-klasiv-zakladiv-zahal-noi-seredn-oi-osvity/https://imzo.gov.ua/2021/02/22/nakaz-mon-vid-19-02-2021-235-pro-zatverdzhennia-typovoi-osvitn-oi-prohramy-dlia-5-9-klasiv-zakladiv-zahal-noi-seredn-oi-osvity/https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/Navchalni.prohramy/2021/14.07/Model.navch.prohr.5-9.klas. NUSH-poetap.z.2022/Prirod.osv.galuz/Heohrafiya/Heohrafiya.6-9%20kl. Kobernik.ta.in.06.05.22.pdf

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Теслюк Зоряна Ярославівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
17 травня 2023
Переглядів
1389
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку