ВПРОВАДЖЕННЯ У ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ, ПРОБЛЕМНОГО МЕТОДУ

Про матеріал
У презентації розкрито сутність методу проєктів, проблемного виховання із застосування цифрових технологій; конкретизовано структуру проєктної діяльності та проблемного методу у вихованні; чітко визначено відмінні риси цих методів, наведені приклади застосування.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вп. РОВАДЖЕННЯ У виховний ПРОЦЕС ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ, ПРОБЛЕМНОГО МЕТОДУПідготувала: Любов Амельченко

Номер слайду 2

МЕТОД ПРОЄКТІВ У ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ2

Номер слайду 3

3 Слово «проєкт», у перекладі з англійської, означає «кинутий уперед задум».

Номер слайду 4

4 МЕТОД ПРОЄКТІВ - сукупність прийомів, дій, направлених на ДОСЯГНЕННЯ поставленого ЗАВДАННЯ, вирішення певної ПРОБЛЕМИ, значимої для студентів і оформленої у вигляді якогось кінцевого ПРОДУКТУ.

Номер слайду 5

5самостійно і критично мислити; аналізувати, спираючись на знання фактів і закономірностей; робити обґрунтовані висновки; приймати самостійні рішення;працювати в команді, виконуючи різні соціальні ролі. МЕТОД ПРОЄКТІВсприяє розвитку вміння:

Номер слайду 6

6 ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ВИКОРИСТАННЯ м. ЕТОДУ ПРОЄКТІВ: Наявність значущої в дослідницькому, творчому плані проблеми, що вимагає інтегрованого пошуку рішення. Практична, теоретична, пізнавальна значимість проєкту. Структурування змістових частин проєкту (з вказівкою поетапних результатів). Використання дослідницьких методів, що передбачають певну послідовність дій. Збір, систематизація і аналіз отриманих даних. Самостійна діяльність студентів. Обговорення способів оформлення кінцевих результатів. Висновки, пропонування нових завдань для дослідження.

Номер слайду 7

Проєкт-реклама спеціальності «фінанси, банківська справа та страхування»Підготували студенти групи БС-19 Шосткинського фахового коледжу імені Івана Кожедуба Сум. ДУ

Номер слайду 8

8 Етапи проєкту

Номер слайду 9

1. Ознайомлення студентів із темою, метою та завданнями проєкту. Переглянути разом зі студентами дібраний для проєкту матеріал. Надати рекомендації для подальшої роботи. Обговорити майбутню форму подання результатів проєкту

Номер слайду 10

2. Рольовий розподіл

Номер слайду 11

3. Організація самостійної і групової роботи

Номер слайду 12

Презентація виховного проєкту: Демонстрація короткометражного фільму

Номер слайду 13

4. Отримати відгуки про те, наскільки вдалим був проєкт (власні висновки, висновки студентів, експертів, батьків)

Номер слайду 14

4. Нагородити та відзначити студентів. (Розіслати листи подяки тим, хто допомагав у реалізації проєкту. Організувати виставку кращих робіт)

Номер слайду 15

Види проєктів. Дослідницькі (кінцевий продукт – реферат, наукова робота, тези, стаття, есе, аналітичні роботи, доповіді та наукові конференції; вивчення та узагальнення перспективного досвіду тощо). Творчі (грамотно, логічно, творчо висловлювати свої думки, використовувати засоби художньої виразності; кінцевий продукт – твір, відеофільм, сценарій, гра тощо).Ігрові – (кінцевий продукт – ділова гра; рекламна книжка; імітація продовження оповідання чи повісті; літературно-театральні вистави; інсценування різних сюжетних версій та ситуацій; ігрові імітації соціальних і ділових стосунків тощо).Інформаційні – (соціологічні опитування, інтерв’ю, анкетування, тестування, кінцевий продукт – публікації, відеофільми). Телекомунікаційні - виконується з використанням соціальних мереж, вебсайтів, електронної пошти. Практико-орієнтовані (навчально-методичні) (кінцевий продукт - методичні посібники і рекомендації, заходи навчально-виховного характеру; відеофільм, мультимедіа, продукти професійного спрямування тощо).

Номер слайду 16

16 Поради щодо роботи над проектом: Вікові особливості студентів. Етапи проєкту. Засоби стимулювання і заохочення. Не слід забувати, що сучасні студенти здатні запропонувати непередбачені ідеї чи використати невідомі дані. Тут у нагоді стане мудрість кураторів, вміння зважено оцінювати, підтримувати чи аргументовано критикувати «нестандартні рішення»!

Номер слайду 17

Головні ролі викладача-керівника у процесі застосування методу: Проєктувальник. Професіонал. Гуманіст. Демократ. Критик. Помічник. Консультант. Психолог. Партнер. Спостерігач. Вихователь

Номер слайду 18

ПРОБЛЕМНИЙ МЕТОД ВИХОВАННЯ18

Номер слайду 19

Проблемн. ИЙ МЕТОД ВИХОВАННЯ – це метод ВИХОВАННЯ, в якому реальні складні проблеми використовуються як ВИХОВНИЙ інструмент.

Номер слайду 20

Спільні риси проєктного та проблемного ВИХОВАННЯ:залучення до процесу реальних проблем і ситуацій;ґрунтуються на справжніх цілях;включають проміжну (поетапну) та підсумкову оцінку роботи;студент – у центрі діяльності, а викладач – керівник навчального дослідження;

Номер слайду 21

Спільні риси проєктного та проблемного навчання:є внутрішньо привабливими та мотиваційними;часто є мультидисциплінарними;допомагають відпрацювати навички співпраці, вирішення проблем та застосовувати критичне мислення в процесі роботи

Номер слайду 22

суттєва різниця: проблемне ВИХОВАННЯ фокусується на проблемі й процесі її вирішення, а дляпроЄктного ВИХОВАННЯ основна мета – отримати кінцевий продукт.

Номер слайду 23

студентсько-учнівська науково-практична конференція "Технічні коноплі в Україні: відродження коноплярства та перспективи цієї галузі"

Номер слайду 24

Оголошення Реєстрація

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Історія коноплярства, тканини й одяг з конопель

Номер слайду 28

Коноплі у будівництві

Номер слайду 29

Дегустування страв з конопель

Номер слайду 30

Гості та учасники конференції мали можливість розширити світогляд про рослину та її використання в багатьох галузях

Номер слайду 31

Алгоритм проблемного методу Виокремити проблему з фону Чітко сформулювати проблему Поставити проблемне питання Створити проблемну ситуацію Знайти найбільш оптимальний (доказовий) спосіб її розв’язання У разі невдачі проаналізувати ситуацію і скоригувати шлях вирішення проблеми або реалізувати альтернативний

Номер слайду 32

Висновок: Проєктна діяльність, проблемний підхід з використанням цифрових технологій сприяють розвитку: ініціативи, самостійності, організаторських здібностей студентів, стимулюють процес саморозвитку. Впровадження цих методів робить процес виховання значущим, орієнтованим на особистість і дає, у свою чергу, позитивні результати.

Номер слайду 33

Дякую за увагу!

pptx
Додано
28 березня 2023
Переглядів
296
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку