«Впровадження в процесі навчання природничих дисциплін елементів STEAM- освіти в умовах НУШ»

Про матеріал
STEM-компетенції/компетентності і навички (competencies & skills) –динамічна система знань і умінь, навичок і способу мислення, цінностей і особистісних якостей, які визначають здатність до інноваційної діяльності: Уміння побачити проблему; Уміння побачити в проблемі якомога більше можливих сторін і зв’язків; Уміння сформулювати досліджуване запитання і шляхи його вирішення; Гнучкість як уміння зрозуміти нову точку зору і стійкість у відстоюванні своєї позиції; Оригінальність, відхід від шаблону; Здатність до перегрупування ідей та зв’язків; Здатність до абстрагування або аналізу
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проект «Впровадження в процесі навчання природничих дисциплін елементів STEAM- освіти в умовах НУШ»Бубир О. О.-вчитель фізики Чумаківської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Томаківської селищної ради

Номер слайду 2

Випереджувальна освіта. Зараз освіта повинна бути випереджувальною, що зобов’язує вгадувати тенденції розвитку суспільства в майбутньому. «Ми хочемо інтегрувати у навчальні програми так звані наскрізні теми, які, власне, спрямованіна формування ключових компетентностей і необхідних для дитини умінь» (Із виступу Міністра освіти Гриневич Лілії 26.01.2017)

Номер слайду 3

Навички XXІ століття. Академічні досягнення учнів-не єдине, що треба вимірювати та оцінювати. Креативне, аналітичне, інноваційне мислення; Уміння ефективно вирішувати проблеми, приймати рішення;Ефективна комунікація, співробітництво, робота в командах, проектах;Інформаційна грамотність, ефективні моделі використання ІКТ;Життєві навички;Глобальне громадянство, персональна та соціальна відповідальність

Номер слайду 4

Формула НУШНовий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільствіОсновні підходи: Компетентісний підхід;Навчання через діяльність;Елементи STEM- освіти;Опора на попередній досвід;Практикозорієнтовані завдання. Шляхи реалізації

Номер слайду 5

STEM-компетентності: STEM-компетенції/компетентності і навички (competencies & skills) –динамічна система знань і умінь, навичок і способу мислення, цінностей і особистісних якостей, які визначають здатність до інноваційної діяльності: Уміння побачити проблему;Уміння побачити в проблемі якомога більше можливих сторін і зв’язків;Уміння сформулювати досліджуване запитання і шляхи його вирішення;Гнучкість як уміння зрозуміти нову точку зору і стійкість у відстоюванні своєї позиції;Оригінальність, відхід від шаблону;Здатність до перегрупування ідей та зв’язків;Здатність до абстрагування або аналізу

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Що таке STEM – STEАM - STREAMSTEM вживається для позначення напряму в освіті, що охоплює: Science (природничі науки),Technology (технології), Engineering (інжиніринг, проектування, дизайн), Mathematics (математика),Arts (мистецтво),Reading + Writing (читання + письмо)

Номер слайду 8

База STEM-освіти

Номер слайду 9

Засоби та обладнання STEMце сукупність обладнання, ідей, явищ і способів дій, які забезпечують реалізацію дослідно-експериментальної, конструкторської, винахідницької діяльності у навчально-виховному процесіОсновні функції: інформаційна, практична, креативна, контрольна. Види засобів STEM-навчання :друковані методичні засоби;наочне приладдя ;технічні засоби навчання; Використання засобів STEM-освіти дає можливість учням здійснювати проектну та дослідницьку діяльність, засвоювати науково-технічні знання, розвивати навички критичного мислення.

Номер слайду 10

1 Support. Service3 Engineering Services. Web 2.0 Virtual. Lab. Lego. Arduino2 Design. Service. Підтримка STEАM освіти у школіВіртуальна школа. SMART-школа13 Віддалена школа2

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

STEAM-освіта в процесі навчання природничих дисциплін. Для мене є пріоритетом так звана STEAM-освіта, що включає природничо-математичну освіту. Вважаю, що саме ці предмети формують інноваційне мислення, а сьогодні інноваційне мислення потрібне і гуманітаріям. Взагалі треба вміти кожну проблему проаналізувати таким чином, аби послідовними кроками розв'язати її чи в особистому житті, чи в професійній діяльності, потрібно кожній людині.

Номер слайду 14

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Новомлинська Дар'я Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ільницька Ірина Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
2 червня 2020
Переглядів
5166
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку