Всесвітній день англійської мови

Про матеріал

Урок розраховано на учнів 7 класу за темою театр, передбачається онлайн формат з можливістю адаптації для очного навчання. Матеріал містить посилання на інтерактивні ігри Kahoot, Quizlet (розроблені автором) а також посилання на матеріали British Council, які є у вільному доступі.

Перегляд файлу

Тема : Всесвітній день англійської мови.

Підтема : Вільям Шекспір

Рівень: середня ланка.

Мета :

  • Повторити та активізувати ЛО з теми “Театр”
  • Познайомити з фактами з біографії В.Шекспіра та його ролі у розвитку англійської мови.
  • Розвивати навички аудіювання та читання.
  • Розвивати ерудицію учнів та дослідницькі навички.
  • Виховувати інтерес до театру.
  • Виховувати почуття гордості та пошани до української культури.
  • Розвивати навички 21 століття.

Очікувані результати : на кінець уроку учні зможуть :

  • повідомити щонайменьше 5 фактів з біографії Шекспіра;
  • пояснити його роль у розвитку англійської мови;
  • Скласти план біографії відомого діяча культури України.

Матеріали : анімаційний фільм “Життя У.Шекспіра для дітей”, лексична гра на ресурсі Quizlet(https://quizlet.com/690103019/theatre-vocabulary-flash-cards/), тестові матеріали на ресурсі Kahoot(https://create.kahoot.it/share/william-shakespeare/af16fd14-a2a2-48b9-8968-d1e72acfe368), роздатковий матеріал (https://learnenglishkids.britishcouncil.org/short-stories/william-shakespeare documents)(за умовами проведення оффлайн та відсутності інтернет з’єднання), Jamboard(для демонстрації продукту міні-проекту).

 

Хід уроку.

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

  1. Привітання. Good morning, students! How are you today? Raise both hands if you’re great and say ”Hooray”. Cross your hands if you’re so-so. Hide your hands behind your back if you feel sad. На цьому етапі важливо поспілкуватися з дітьми і заохотити їх поділитися своїми відчуттями. Можливо, потрібно буде когось підтримати або підбадьорити ( в обовєязковому порядку, якщо є діти - вимушені переселенці)

 

  1. Повідомлення теми та мети уроку. All right, everyone! Now you need to guess the topic of our lesson. Гра “Hangman” або “Ten clues”, в залежності від рівня учнів.

So, today we will learn some facts from William Shakespeare’s life and by the end of the  lesson you will be able to present Ukrainian playwright or author.

 

 

 

 

 

Основна частина

  1. Аудіювання.
  1. Етап підготовки до сприйняття інформації на слух. Гра Quizlet або handouts from British Council learnenglishkids за умовами проведення оффлайн та відсутності інтернет з’єднання.

Поділіться лінком та проведіть гру, не забудьте привітати переможців та підбадьорити кому не все вдалося. https://quizlet.com/690103019/theatre-vocabulary-flash-cards

 

  1. Етап перегляду анімаційного ролика та перевірки розуміння матеріалу.

               А) Учні реєструються на гру Kahoot та виконують завдання першого слайду.

https://create.kahoot.it/details/f7bc1f12-65cf-44f1-a17d-da5c00b63f8e

               Б) Учні переглядають ролик з субтитрами (за необхідності)

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/short-stories/william-shakespeare

               В) Учні беруть участь у грі - вчитель коментує та заохочує.

               Г) Привітання переможців.

         Did you enjoy the video? What was the most interesting fact?

        2. Розвиток навичок читання. Учні спочатку працюють в парах, потім об’єднуються у групи            по чотири, вирішуючи остаточні відповіді. Вчитель організовує перевірку всім класом, надаючи бали за правильні відповіді або заохочувальні бали за оригінальні здогадки. Можна поділитись посиланням на текст або завантажити ПДФ. Запропонуйте учням прочитати текст та знайти відповіді на запитання.

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/sites/kids/files/attachment/short-stories-shakespeare-william-shakespeare-transcript.pdf

         Circle the best answer:

1. How many plays did Shakespeare write? at least 28 / at least 38 / at least 48

2. How many languages have Shakespeare’s plays been translated into? over 20 / over 50 / over 100 3. How many languages has Hamlet been produced in? 50 / 75 / 100

4. When was the first film production of a Shakespeare play made? 1900 / 1925 / 1950

5. How many film and TV versions of Shakespeare’s plays have ever been produced? 210 / 310 / 410 6. How much were playwrights paid for a play in Shakespeare’s time? about £6 / about £12 / about £18

7. What did Shakespeare use to write his plays? a feather / a pencil / a highlighter

8. How did the Globe Theatre announce a new play in Shakespeare’s time? advert in the newspaper / hanging out flags / Facebook and Twitter

9. What was built in London in 1997? a Shakespeare museum / a statue of Shakespeare / a replica of the Globe Theatre

10. The stories told in most of Shakespeare’s plays are not original. true / false

Circle the best answer: 1. at least 38 2. over 100 3. 75 4. 1900 – a French version of Hamlet 5. 410 – making Shakespeare the most filmed author ever in any language 6. about £6 7. a feather 8. hanging out flags – not a lot of people could read, so they hung different coloured flags to let people know when a play was going to be performed and what kind of play it was going to be 9. a replica of the Globe Theatre – the first one burned down in 1613 when a special effects cannon set fire to the roof, and the second one was pulled down in 1644–1645 after it was closed 10. true – Shakespeare’s primary source materials were English and Latin histories, plays and poems.

 

 

3. Робота над міні-проектами (розвиток навичок 21століття)

1) Підготовка. Вчитель повідомляю завдання та проводить мозковий штурм щодо інформації яку зазвичай висвітлюють у біографії. (роки життя, родина, відомі твори, інша діяльність тощо)

2) Учні працюють у тих самих групах( за потреби вчитель змінює склад груп), створюючи коротке повідомлення про відомого українського діяча культури або письменника. Кожен учень у групі відповідає за певну сферу життя діяча(дитячи роки, родина, творчість тощо. або кожен має свою роль (дослідник, редактор, письменник, дизайнер тощо)

3) Презентація результатів відбувається за допомогою Jamboard або традиційним способом(за умовами проведення оффлайн та відсутності інтернет з’єднання)

4) Обговорення та аналіз результатів.

 Вчитель заохочую учнів висловитись стосовно проектів однокласників за планом :

  1. Whose project do you like?
  2. What would you like to change?
  3. What do you like most of all in their project?

 

                                                      Заключна частина

Зворотній зв’язок (форма проведення – на розсуд вчителя, залежно від поставленої мети)

  • What did we discuss at the lesson today?
  • What was the most interesting thing you’ve learned?
  • Which activity did you like most of all?
  • What was the most challenging part?

 

 

docx
Додано
21 січня 2023
Переглядів
387
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку