29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Всесвітня історія 11 клас

Про матеріал
Календарне планування за підручником Гісема та Мартинюка. Складене за програмою рівня стандарт (1 година на тиждень)
Перегляд файлу

Класи

Тема уроку

Домашнє завдання

Прим.

11-А

11-Б

11-В

РОЗДІЛ 1. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ

(3 години)

1.

 

 

 

Друга світова війна – виклик людському існуванню.

Вивчити конспект. Прочитати §1.

 

2.

 

 

 

Створення нової системи міжнародних відносин.

Прочитати §2. Опрацювати питання №1-9 на с.13.

 

3.

 

 

 

Формування біполярного світу.

Прочитати §3 Опрацювати питання №1-10, письмово №13, с.19.

 

РОЗДІЛ 2. ДЕРЖАВИ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ ТА ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ: ФОРМУВАННЯ  ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА

(10 годин)

4.

 

 

 

Соціально-економічний розвиток.

Прочитати §4 Опрацювати питання №1-6, письмово №13, с.29.

 

5.

 

 

 

Політичний розвиток.

Прочитати §5 (с.29-33). Опрацювати питання №1-3, 7-9, письмово №13, с.37.

 

6.

 

 

 

Інтеграційні процеси в Західній Європі. Етносоціальні проблеми.

Прочитати §5 (с.33-36). Опрацювати питання №4-6, письмово №16, с.37.

 

7.

 

 

 

США та Канада.

Прочитати §6. Опрацювати питання №1-6, письмово №12, с.48.

 

8.

 

 

 

Велика Британія.

Прочитати §7 (с.49-55). Опрацювати питання №1-3,10, письмово №16, с.61.

 

9.

 

 

 

Франція.

Прочитати §7 (с.55-61). Опрацювати питання №4-6, письмово №13, с.61.

 

10.

 

 

 

ФРН.

Прочитати §8 (с.61-67). Опрацювати питання №1-3, письмово №13, с.74.

 

11.

 

 

 

Італія.

Прочитати §8 (с.67-74). Опрацювати питання №4-6, письмово №15, с.74.

 

12.

 

 

 

Практичне заняття №1. Процеси демократизації в країнах Західної Європи і Америки у другій половині ХХ – початку ХХІ ст.: причини, специфіка і наслідки.

Повторити §1-8. Підготуватися до тематичного оцінювання.

 

13.

 

 

 

Узагальнення. Тематичний контроль.

 

 

РОЗДІЛ 3. ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ: ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ

(6 годин)

14.

 

 

 

Країни Центрально-Східної Європи у перше повоєнне десятиліття.

Прочитати §9. Опрацювати питання №1-6, письмово №10, с.85.

 

15.

 

 

 

Країни Центрально-Східної Європи у другій половині 50-х – 1960-х рр.

Прочитати §10. Опрацювати питання №1-6, письмово №13, с.95.

 

16.

 

 

 

Країни Центрально-Східної Європи у 1970-1980-х рр.

Прочитати §11. Опрацювати питання №1-6, письмово №12, с.103.

 

17.

 

 

 

Країни Центрально-Східної Європи у 1990-х рр. – на початку ХХ ст.

Прочитати §12. Опрацювати питання №1-6, письмово №12, с.116.

 

18.

 

 

 

Практичне заняття №2. Роль лідерів у трансформаційних процесах у країнах Східної Європи на зламі 1980–1990-х рр.

Повторити §9-12. Підготуватися до тематичного оцінювання.

 

19.

 

 

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання.

 

 

РОЗДІЛ 4. ДЕРЖАВИ АЗІЇ, АФРИКИ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ: ВИБІР ШЛЯХІВ РОЗВИТКУ

(8 годин)

20.

 

 

 

Японія.

Прочитати §13. Опрацювати питання №1-6, письмово №13, с.123.

 

21.

 

 

 

Китай.

Прочитати §14. Опрацювати питання №1-6, письмово №15, с.130.

 

22.

 

 

 

Індія.

Прочитати §15. Опрацювати питання №1-6, письмово №12, с.137.

 

23.

 

 

 

Близькосхідний конфлікт.

Прочитати §16. Опрацювати питання №1-11, письмово №25, с.152.

 

24.

 

 

 

Країни Африки.

Прочитати §17. Опрацювати питання №1-6, письмово №13, с.161.

 

25.

 

 

 

Країни Латинської Америки.

Прочитати §18. Опрацювати питання №1-6, письмово №10, с.170.

 

26.

 

 

 

Практичне заняття №3. Моделі інноваційного розвитку нових азіатських незалежних держав.

Повторити §13-18. Підготуватися до тематичного оцінювання.

 

27.

 

 

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання.

 

 

РОЗДІЛ 5. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ

(4 години)

28.

 

 

 

Міжнародні відносини після Другої світової війни.

Прочитати §19. Опрацювати питання №1-10, письмово №19, с.185.

 

29.

 

 

 

Міжнародні відносини на початку ХХІ ст.

Прочитати §20. Опрацювати питання №1-15, письмово №28, с.196.

 

30.

 

 

 

Практичне заняття №4. Міжнародні відносини другої половини ХХ – початку ХХІ ст.: точки перетину інтересів.

 

 

31.

 

 

 

Практичне заняття №5. Демонтаж результатів періоду «розрядки»: причини і наслідки.

 

 

РОЗДІЛ 6. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ І КУЛЬТУРА

(4 годин)

32.

 

 

 

Постіндустріальне суспільство.

Прочитати §21. Опрацювати питання №1-7, письмово №13, с.205.

 

33.

 

 

 

Література і мистецтво.

Прочитати §22. Опрацювати питання №1-16, письмово №13, с.216.

 

34.

 

 

 

Практичне заняття №6. Модерне (індустріальне) та постмодерне (інформаційне) суспільства: тяглість та зміни.

Повторити §19-22. Підготуватися до тематичного оцінювання.

 

35.

 

 

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання.

 

 

 

docx
Додано
2 вересня 2020
Переглядів
2257
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку