Вступ до розділу. Розуміємо красу й добро Максим Рильський. Зима

Про матеріал
Дану презентацію можна використовувати на уроці літературного читання з теми : "Розуміємо красу й добро".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вже дзвінок нам дав сигнал. Працювати час настав. Тож часу не гаємо, Працювати починаємо. Літературне читання. Вступ до розділу. Розуміємо красу і добро

Номер слайду 2

Сядьте, діти, всі гарненько. Руки покладіть рівненько. Голову вище підніміть. Свої плечі розведіть. Мені, діти, посміхніться. Веселіше подивіться. А на уроці ми будемо: уважні, розумні, організовані, кмітливі. Девіз уроку: Хто багато читає, той багато знає. Хто швидко читає, той багато зробити встигає.

Номер слайду 3

Стало біло навкруги –Я розтрушую сніги,Наганяю холоди,Води сковую в льоди,В дружбі з дітьми я всіма. Здогадались? Я - ....

Номер слайду 4

Чистомовка. Ма-ма-ма- ось прийшла зима. Ло-ло-ло- снігу намело. Ем-ем-ем- саночки візьмем. Дем-дем-дем- на гірку підем. Зима

Номер слайду 5

Зима. Скоромовка. Йде зима в поля, гаї,Ми вже бачили її. В неї сніг та хуртовина, Довга ніч, коротка днина.

Номер слайду 6

Вправа з читання. Гра “Доповни слово” Сні (жок, жинка, говій)Хо (лод, лодний, лоднеча)Заме (тіль, ти, ло)

Номер слайду 7

Зима. Сьогодні ми починаємо вивчати новий розділ, який називається«Розуміємо красу і добро», у межах якого ми ознайомимося із творами про зиму та її красу ,про зимові розваги дітей ,про новорічні свята та традиції їхнього святкування.

Номер слайду 8

Ця пора року має свої кольори , звуки, малюнки, форми . Тільки приглядайся, уявляй, доповнюй . Тоді побачиш ту чарівну красу, що дарує нам зима- художниця,скульпторка, музикантка.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Мороз. Сніг. Метелиця. Бурулька. Сніговик. Замети. Хуртовина

Номер слайду 11

Тема . Максим Рильський «Зима»Максим Тадейович Рильський- український поет.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Максим Рильський Зима. Як не любити зими сніжно-синьоїна Україні моїй,саду старого в пухнастому їнеї ,сивих, веселих завій?Як не любити весни многошумної меду пахучих суцвіть,як не любити роботи розумної,праці , що дух веселить?

Номер слайду 15

Словникова робота (читання “луною” за вчителем)Сні́жно- си́ньої,ду́х весели́ть,весни́ многошу́мної,весе́лих заві́й,пухна́стому і́нею.

Номер слайду 16

Вибіркове читання і робота над змістом. Які ознаки зими називає поет у вірші?Куточок якої землі описує поет у вірші?Прочитайте рядочки, в яких розповідається про зиму. За що любить автор весну?Що ще радує і веселить дух автора?

Номер слайду 17

Вправа на розширення словникового запасу учнів Доберіть слова протилежні за значенням. Любити - зима - старий - веселий —   А тепер доберіть близькі за значенням слова. Країна - веселий — пахучі — робота -завія -  

Номер слайду 18

Вправа на розширення словникового запасу учнів   Доберіть слова протилежні за значенням. Любити - ненавидіти,зима - літо,старий - молодий,веселий — сумний.  А тепер доберіть близькі за значенням слова. Країна - рідна земля,веселий — радісний,пахучі — запашні,робота - праця,завія - віхола.

Номер слайду 19

Рефлексія. Вправа «Сніжинка»У мене вийшло…Було цікаво дізнатися…Я навчилася/навчився…

Номер слайду 20

Домашнє завдання. Вивчи вірш напам’ять. Намалюй малюнок до вірша уявивши себе художником.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мелешко Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Літературне читання, Презентації
НУШ
Додано
29 листопада 2023
Переглядів
505
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку