ХІМІЯ
ПРИРОДНИЧА
НАУКА
Пащенко Катерина Павлвна
Що вивчає хмя?
Х м я — це наука про речовини та їх перетворення.
Предмет та завдання
Предметом вивчення х м ї є речовини та перетворення, як з ними в дбуваються.
Основне завдання х м ї — досл дження властивостей, складу та будови речовин, а також умов, за яких речовини можуть перетворюватися на нш речовини.
З ЯКИМИ НАУКАМИ ПОВ'ЯЗАНА ХІМІЯ?
Правила поведнки учнв у хмчному кабнет
1. Входити до каб нету х м ї та лаборантської т льки з дозволу вчителя.
2. Входити в каб нет виходити з каб нету спок йно, щоб ненароком не перекинути х м чний посуд, приладдя чи склянки з реактивами, що стоять на столах.
3. Рац онально орган зовуй своє робоче м сце, не захаращуй ст л зайвими предметами.
4. Дбайливо стався до обладнання каб нету.
5. П дтримуй чистоту й порядок.
6. Виконуй досл ди т льки за нструкц єю та вказ вками вчителя.
7. Перед початком роботи перев р наявн сть усього обладнання, потр бного для досл д в. Продумай посл довн сть виконання кожного з них.
8. Працюй сидячи, тихо, швидко, але без зайвої метушн .
9. Потр бн записи в зошит роби в дразу п сля виконання досл ду.
10. Додержуйся правил безпечного користування водопроводом, газом та електричним струмом.
11. Д знайся, де в каб нет розм щен аптечка та протипожежн засоби.
Навчися користуватися ними за потреби.
Розподлити наведен речовини матерали на природн та штучн .
Трапляються в природ Отримують штучно |
Малахт, бетон, залзо, сль, полвтамни, бавовна, оцет, капрон, псок, папр, крейда, полетилен, гума, золото, пластмаса, маргарин, шовк, скло, деревина.
Розподлити наведен речовини матерали на природн та штучн .
Малахт, бетон, залзо, сль, полвтамни, бавовна, оцет, капрон, псок, папр, крейда, полетилен, гума, золото, пластмаса, маргарин, шовк, скло, деревина.
Малахт, залзо, сль, бавовна, оцет, псок, крейда, золото, шовк, деревина
Бетон, полвтамни, капрон, папр,
полетилен, гума, пластмаса, скло маргарин
Галузь господарства |
|
Речовини/матерали, як використовують |
|
Продукти, як виробляє галузь |
|
Вплив галуз на людину довклля позитивний |
|
Вплив галуз на людину довклля негативний |
Побутова хмя |
|
|
|
|
|
|
|
|
Сльське господарство |
|
|
|
|
|
|
|
|
Харчова промисловсть |
|
|
|
|
|
|
|
|
Фармацевтична промисловсть |
|
|
|
|
|
|
|
|
Металургя |
|
|
|
|
|
|
|
|
Будвництво |
|
|
|
|
|
|
|
|
Лакофарбова промисловсть |
|
|
|
|
|
|
|
|
Продукція
Косметичні засоби
Мийні засоби Шампуні
Засоби для чищення Парфуми
Дезінфекційні засоби Відбілювачі
Продукція
Пестициди, гербіциди, інсектициди, фунгіциди Добрива
Продукція
Харчові добавки
E100—199 Барвники
E200—299 Консерванти, антиокислювачі
E300—399 Антиоксиданти і регулятори кислотності E400—499 Загусники, стабілізатори та емульгатори
E500—599 Емульгатори
E600—699 Підсилювачі смаку й аромату
E700—E799 Антибіотики
E900—999 Піногасники
Продукція
Біоматеріали, біоімпланти Лікарські препарати
Продукція
Труби Оцинкований лист Арматура Ніхром
Листовий прокат Балка Труби профільні Дріт Лінолеум
Продукція Метало-пластикові вікна
Клеї ПВХ вагонки
Ґрунтовки
Герметики
Пластифікатори
Полімери
Герметики Цемент та бетон
Шпалери
Продукція
Лаки, фарби, емалі, ґрунтовки, шпаклівки, мастики, замазки, розчинники, розріджу вачі, морилки тощо
Продукція
Високочисті речовини, матеріали для космічної та атомної техніка, електроніки
|
|
|
|
|
Домашнє завдання
1.Прочитати параграф 1 підручника
2.Виконати завдання після параграфа письмово
3. Підготувати коротке повідомлення (1-3 хвилини) про найвідоміших
хіміків або цікавий факт в історії
хімії