Презентація містить матеріал для першого уроку в 7 класі з історії України.
Висвітлено повторення та сконцентровано увагу на вивченні історії України як складової європейської історії.
Історія України – складова європейської історії06 вересня 2022 р.
Номер слайду 2
План:1. Історія України як наука і навчальний предмет2. Періодизація історії України
Номер слайду 3
МИНУЛЕМАЙБУТНЄСЬОГОДЕННЯЗапишіть події з вашого життя, які стосуються минулого, теперішнього і майбутнього
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Всесвітня історія. Загальноєвропейська історіяІсторія України
Номер слайду 6
Історія надзвичайно цікавий предмет, адже пов’язаний з людьми, вивчає діяльність людей, минуле людства
Номер слайду 7
Історія людства дуже різноманітна. Історію пишуть люди. Одну подію описують по- різному. Різні переконання. Різні уявлення про добро/зло. Різні уявлення про те, що важливе, а що ні
Номер слайду 8
Історичний фактІсторичний часІсторичний простірІсторичні явищаІсторичний процес
Номер слайду 9
Попрацюй із словником термінівІсторичні факти — дійсні, не вигадані випадки, які відбувалися насправді.Історичний час— часова характеристика історичного процесу.Історичні події — сукупність пов’язаних між собою важливих фактів суспільного життя, які становлять єдине ціле.Історичний простір — територія, де відбувалися історичні подіїІсторичне явище — комплекс аналогічних історичних фактів або ознак, які зберігалися чи зберігаються протягом певного часу та в певному просторі (території).Історичний процес — ланцюг взаємозв’язаних у часі і просторі причинно-наслідковими зв’язками історичних подій і явищ.
Номер слайду 10
Головні питання, з яких починають вивчати історію. ЩО? ДЕ? КОЛИ? ЯК?
Номер слайду 11
Розшифруйте хмаринки слів
Номер слайду 12
Розшифруйте хмаринки слів
Номер слайду 13
Знайти відмінностіІсторія як наука. Досліджує, установлює історичні факти. Описує історичний процес. Намагається пояснити зв’язок між подіями та явищамиІсторія як навчальний предмет. Вивчення відомих підтверджених історичних фактів. Опрацювання історичних документів. Порівняння, розмірковування про історичні явища
Номер слайду 14
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Стародавній світ. Від 1 млн. років тому до IV ст. до н.е.6 клас. Періодизація історії України{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Середні віки. З V до XVI ст.7 клас{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Новий час. XVI – друга половина XVIII ст. Кінець XVIII -ХІХ ст.8 клас9 клас{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Новітній час1900 – 1939 рр.1939 – до наших днів10 клас11 клас
Номер слайду 15
Історичні джерела. Види: Речові (археологічні) (зброя, монети, архітектура,знаряддя праці тощо) Усні (казки, міфи, легенди)Писемні ( рукописи, книги, хроніка, літописи, графіка, живопис)Етнографічні (одяг, фольклор, предмети домашнього вжитку)Мовні (дані з історії розвитку мови)Зображувальні (ікони, книжкові мініатюри, мозаїки)
Номер слайду 16
завдання. Прочитати параграф 1 п.1-2 За допомогою схеми проаналізуйте одну з важливих подій історії Стародавнього світу (письмово)Як ви думаєте, чому є питання історії, на які людство не може знайти відповіді? (усно)Історична подія. Причина подіїДата подіїМісце подіїРезультатиподії