Урок допоможе легко і цікаво подати новий матеріал, а саме поняття "предмет", "фігура", розміщення предметів у просторі
Тема. Взаємне розміщення предметів у просторі ( попереду, позаду, поруч, між). Поняття «предмет», «фігура».
Мета. Формувати поняття «лічба предметів». Формувати предметні компетентності : навчити розрізняти предмети за розміщенням в просторі, ознайомити з напрямками зліва – справа, верхній – нижній, порівнювати групи предметів за кількістю. Розвивати графічні навички учнів. Виховувати старанність.
Обладнання: ілюстрації, мультимедійна дошка, комп’ютер , Інтернет.
Хід заняття
І. Організаційний момент
Встали всі рівненько, підтягнулись!
Один одному всі щиро усміхнулись!
Я рада вас вітати на сьогоднішньому занятті. Мене звуть Тетяна Миколаївна. А тепер я хочу дізнатись ваші імена.
ІІ. Повідомлення теми і мети.
1. Робота з демонстраційним матеріалом
- А тепер пропоную вам таке завдання
а) На столі у мене лежать іграшки. Яка це іграшка? Якого вона кольору? А якого кольору ця ручка, а цей олівець? Який предмет знаходиться посередині? Ліворуч від ручки? Праворуч від іграшки?
- Діти, ми з вами щойно побачили ручку, олівці, іграшки. По-іншому їх називають предметами. Предмети – це речі, які є навкруг нас, якими ми можемо користуватися.
- Подивіться навколо нас і назвіть мені предмети, які нас оточують? ( парти, стільці, зошити…)
- Окрім предметів, ми з вами на сьогоднішньому занятті будемо використовувати фігури.
- Які ви знаєте геометричні фігури?
- Молодці!
- А які нам треба будуть геометричні фігури для роботи ви дізнаєтесь. Відгадавши загадки.
ІІІ. Основна частина
2.Відгадування загадок. Робота в зошитах.
Швидко щось намалював.
Хоч крути, а хоч верти,
Має тільки три кути. ( Трикутник)
Вчитель демонструє на дошці фігуру трикутника.
Кожен кут у нім прямий.
Всі чотири сторони
Однієї довжини. ( Квадрат)
Маю теж чотири сторони.
Однакової довжини.
А сусідні – різні. ( Прямокутник)
Жодного кута не має. ( Коло)
З двох сторін трохи стиснути,
Відповідайте діти дружно –
Вийшов - …… ( Овал)
4.
4. Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=LAS35_Q7CNA
5. Повторення правил з т/б про користування ножицями на уроках
6. Виготовлення будиночка з геометричних фігур
- Зараз ми виготовимо з вами справжній будиночок. Погляньте на свої листки.
- Які фігури ми будемо використовувати ? Вирізаємо необхідні геометричні фігури.
5. Перегляд мультфільму про геометричні фігури
https://www.youtube.com/watch?v=6osbEidRweo
ІV. Підсумок уроку