Взаємне розміщення предметів у просторі ( попереду, позаду, поруч, між). Поняття «предмет», «фігура».

Про матеріал

Урок допоможе легко і цікаво подати новий матеріал, а саме поняття "предмет", "фігура", розміщення предметів у просторі

Перегляд файлу

Тема. Взаємне розміщення предметів у просторі ( попереду, позаду, поруч, між). Поняття «предмет», «фігура».

Мета. Формувати поняття «лічба предметів». Формувати предметні компетентності : навчити розрізняти предмети за розміщенням в просторі, ознайомити з напрямками зліва – справа, верхній – нижній, порівнювати групи предметів за кількістю. Розвивати графічні навички учнів. Виховувати старанність.

Обладнання: ілюстрації, мультимедійна дошка, комп’ютер , Інтернет.

Хід заняття

І. Організаційний момент

Встали всі рівненько, підтягнулись!

Один одному всі щиро усміхнулись!

Я рада вас вітати на сьогоднішньому занятті. Мене звуть Тетяна Миколаївна. А тепер я хочу дізнатись ваші імена.

  • А хто вже знає де сидить Аріна? А хто сидить позаду неї, а попереду, ліворуч, праворуч від Аріни?
  • Молодці. Мені дуже приємно з вами познайомитись. Бачу, що ви вже знаєте імена своїх однокласників.

ІІ. Повідомлення теми і мети.

1. Робота з демонстраційним матеріалом

- А тепер пропоную вам таке завдання

а) На столі у мене лежать іграшки. Яка це іграшка? Якого вона кольору? А якого кольору ця ручка, а цей олівець?  Який предмет знаходиться посередині? Ліворуч від ручки? Праворуч від іграшки?

- Діти, ми з вами щойно побачили ручку, олівці, іграшки. По-іншому їх називають предметами. Предмети – це речі, які є навкруг нас, якими ми можемо користуватися.

- Подивіться навколо нас і назвіть мені предмети, які нас оточують? ( парти, стільці, зошити…)

- Окрім предметів, ми з вами на сьогоднішньому занятті будемо використовувати фігури.

- Які ви знаєте геометричні фігури?

- Молодці!

- А які нам треба будуть геометричні фігури для роботи ви дізнаєтесь. Відгадавши загадки.

ІІІ. Основна частина

2.Відгадування загадок. Робота в зошитах.

  1. Олівці Петрусь узяв,

Швидко щось намалював.

Хоч крути, а хоч верти,

Має тільки три кути.   ( Трикутник)

                      Вчитель демонструє на дошці фігуру трикутника.

 

  • Молодці! А зараз знайдіть у ваших зошитах трикутник і наведіть його по пунктирних лініях. Якого кольору трикутник? Розмалюйте його.

 

  1. Він давно знайомий мій,

Кожен кут у нім прямий.

Всі чотири сторони

Однієї довжини.   ( Квадрат)

  • Знайшли у зошиті квадрат. Де він знаходиться? Якого кольору? Обведіть та розмалюйте.

 

  1. На квадрат я дуже схожий.

Маю теж чотири сторони.

Однакової довжини.

А сусідні – різні.  ( Прямокутник)

  • Знайшли прямокутник? Якого він кольору? Обведіть та розмалюйте.

 

  1. Не стоїть і не стрибає

Жодного кута не має. ( Коло)

  • Знайшли коло, обвели,  розмалювали.

 

  1. Якщо взяти коло,

З двох сторін трохи стиснути,

Відповідайте діти дружно –

Вийшов - …… ( Овал)

4.

  1. Робота на дошці.
  • Яка фігура находиться між овалом і трикутником?
  • Яка фігура розміщена по центру дошки?

4. Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=LAS35_Q7CNA

Результат пошуку зображень за запитом будинок з геометричних фігур для дітей макет"5. Повторення правил з т/б про користування ножицями на уроках

6. Виготовлення будиночка з геометричних фігур

- Зараз ми виготовимо з вами справжній будиночок. Погляньте на свої листки.

- Які фігури ми будемо використовувати ? Вирізаємо необхідні геометричні фігури.

5. Перегляд мультфільму про геометричні фігури

https://www.youtube.com/watch?v=6osbEidRweo

ІV. Підсумок уроку

  • З якими поняттями познайомились на сьогоднішньому уроці?
  • Назвіть предмети, що вас оточують? Якої вони форми?
  • Назвіть геометричні фігури?
  • Якої форми дах будиночка? Вікно? Двері?
  • Чи складно було працювати з ножицями?
  • Що сподобалось?
  • Що викликало труднощі?
  • Як розмістимо фігури на дошці від найменшої до найбільшої?
  • Яка фігура після трикутника? Перед овалом?
  • Ви молодці! На цьому наш урок закінчився.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Похожее изображениеПохожее изображениеКартинки по запросу прямокутник

 

 

Картинки по запросу овалКартинки по запросу коло

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
28 січня 2020
Переглядів
4289
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку