5-клас.Математика.Презентація.Додавання і віднімання мішаних чисел.

Про матеріал
В даній роботі показані властивості додавання та віднімання дробів.Перетворення неправильних дробів у звичайні і павпаки.Показані зразки виконання вправ.Особливості мішаних дробів та їх властивості.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація. Вчителя математики. Ворохтянської ЗОШ I-III cт. Будзуляк і.і.

Номер слайду 2

5-клас. Математика. За підручиком О. С.Істер. Розділ 2.§33 Додавання і віднімання мішаних чисел.

Номер слайду 3

Урок № 66 Розділ 2.§32 Тема: Додавання і віднімання мішаних чтисел.

Номер слайду 4

КОМПЕТЕНТНІСТЬОБДАРОВАНІСТЬРАДІСТЬУСПІХУРОКr

Номер слайду 5

формувати вміння застосувати правила додавання і віднімання мішаних чиселз однаковими знаменникаи. Мета уроку: встановити правила додавання та віднімання звичайних дробів з однаковими знаменника; Виховувати культуру математичних міркувань. Розвивати математичну компетентність.

Номер слайду 6

Тип уроку : Урок засвоєння нових знань. Обладнання: Мультимедійна дошка,проектор,креслярське приладдя.

Номер слайду 7

Провірка готовності учнів до уроку: Хто сьогодні готовий отримати найвищу оцінку?Хто добре готовий до засвоєння нових знань?

Номер слайду 8

“ три цілі три четверті ” 15 4 12 3 3 (ост.) 5 2 4 2 1 (ост.)2діленедільникчастка21 “ дві цілі одна друга ”433 Мішані числа. Пригадай: Виділення цілої частини з неправильного дробу

Номер слайду 9

Виділіть цілу частину з неправильного дробу6214211

Номер слайду 10

420202011 Алгоритм перетворення мішаного числа у неправильний дріб912=·9+=29202144=·+=94121233555=·+=635

Номер слайду 11

Допоможіть Петрику П’яточкіну порахувати слоників

Номер слайду 12

Запам'ятай !Щоб знайти суму двох мішаних чисел, треба: подати дані числа у вигляді неправильних дробів;2) додати ці дроби;3) в отриманій сумі виділити цілу і дробову частини. Наприклад:

Номер слайду 13

Додавати можна і такабо так

Номер слайду 14

Запам'ятай !Щоб відняти дріб від натурального числа, треба:записати натуральне число у вигляді неправильного дробу зі знаменником, як у даного дробу;2) виконати віднімання дробів з однаковими знаменниками;3) якщо в різниці отримати неправильний дріб, то виділити в ньому цілу частину. Наприклад:

Номер слайду 15

Запам'ятай !Щоб знайти різницю двох мішаних чисел, треба:1) подати дані числа у вигляді неправильних дробів;2) відняти ці дроби;3) в отриманій різниці виділити цілу і дробову частини. Наприклад:

Номер слайду 16

Віднімати можна і такабо так

Номер слайду 17

Обчисли № 1101(стр.188):

Номер слайду 18

Обчисли:

Номер слайду 19

Виконай дії :r

Номер слайду 20

Виконання письмових вправ (робота з підручником).№ 1116(1) Виконайте дії : № 1116(4) Виконайте дії : № 1116(6) Виконайте дії :

Номер слайду 21

Домашнє завдання. Вивчити правила додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками. ( § 33 стр 186-193.)Виконати вправи (подiбнi за змiстом та за рiвнем складностi до тих які розв’язувались у класі. № 1098 (1;5); № 1102 (1;2; 6); № 1073(2); додоткова для бажаючих № 1117 (1;4;6).

Номер слайду 22

Підсумок уроку.1. Під час проведення уроку мені сподобалось2. Свої знання япоповнив …3. Я добре виконав … 4. Я вважаю, що поставлену мету ми…виконали …

Номер слайду 23

МОЛОДЦіДякую за урок!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.6
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Приходько Наталія Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Казьміна Тамара Олегівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Горик Руслана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Борщевська Лариса
    Матеріал хороший, робота зроблено багато. Дякую за презентацію. Але, буду відверта: трохи дратує насиченість кольорів, анімації та картинок. Повірте - для сприйняття матеріалу воно зайве.
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Кравчук Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
pptx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
29 січня 2020
Переглядів
16354
Оцінка розробки
4.9 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку