Взаємодія з педагогами. Метод проектування.
Взаємодія з педагогами закладу
ПЕДАГОГІЧНІ ФУНКЦІЇ МЕТОДУ ПРОЕКТУВАННЯ
ПОРАДИ ВИХОВАТЕЛЮ
В РОБОТІ НАД ПРОЕКТОМ
1. Ґрунтовно вивчити тему проекту.
2. Під час складання спільного плану роботи з дітьми над проектом необхідно підтримувати дитячу ініціативу.
3. Зацікавити кожну дитину тематикою проекту, підтримувати її допитливість та інтерес до проблеми.
4. Створювати ігрову мотивацію, спираючись на інтереси дітей та їх емоційний відгук.
5. Спираючись на особистий досвід, вводити дітей у проблемну ситуацію, що доступна для їхнього розуміння.
6. Тактовно розглядати всі запропоновані дітьми варіанти
розв’язання проблеми: дитина має право на помилку і не повинна боятися висловлюватися.
7. Дотримуватися принципу послідовності та регулярності в роботі над проектом.
8. Під час роботи над проектом створювати атмосферу співтворчості з дитиною, застосовуючи індивідуальний підхід.
9. Розвивати творчу уяву і фантазію дітей.
10. Творчо ставитися до реалізації проекту; орієнтувати дітей на використання накопичених спостережень та власних вражень.
11. Ненав’язливо залучати батьків до спільної роботи над проектом, створюючи атмосферу спільної творчості з дитиною.