2 червня о 18:00Вебінар: Як розвивати дослідницьку компетентність учнів: створюємо прилади для шкільної лабораторії власними силами

Вживання найуживаніших прислівників

Про матеріал
Презентація призначена "Вживання найуживаніших прислівників" призначена для використання на уроці або для самостійного опрацювання дітьми під час дистанційного навчання. в доступній формі поданий матеріал як правильно писати прислівники, які ми найчастіше використовуємо в мовленні.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПРАВОПИС НАЙУЖИВАНІШИХПРИСЛІВНИКІВ

Номер слайду 2

Mи з вами будемо закріплювати знання про прислівник   Дізнаємося, як правильно писати найуживаніші прислівники. СЬОГОДНІ НА УРОЦІ:

Номер слайду 3

Приготуйте без мороки. Все, що треба до уроку. Книжку, зошит, ручку, олівці. Приготувались?Молодці!Все у нас уже на місці,залишилось тільки сісти!Сядьте, діти, всі гарненько,Руки покладіть рівненько. Голову вище підніміть,Плечі свої розведіть. На екран всі подивіться,і приємно посміхніться!

Номер слайду 4

Пригадайте: Прислівник відповідає на питання ….. Прислівники у реченні пов’язані з ….. У реченні прислівники виконують роль….. Прислівники утворюються від…… Яка частина слова у прислівників відсутня? Де? Куди? Коли? Як?Дієсловами. Другорядних членів. Закінчення Прикметників

Номер слайду 5

Прочитайте прикметники. Привітний Уважний Тихий Вихований Щедрий Утворіть від них прислівникипривітновихованощедроуважнотихо. РОЗБЕРІТЬ ПРИСЛІВНИКИ ЗА БУДОВОЮ

Номер слайду 6

У ПРИСЛІВНИКА Є КОРІНЬПРЕФІКССУФІКСЗАКІНЧЕННЯУ ПРИСЛІВНИКА НЕМАЄ Недовго

Номер слайду 7

ПРОЧИТАЙТЕ ЗАГАДКУ ВПРАВИ 342 Навесні - веселить, влітку - холодить, восени - годує, взимку - гріє. Навесні Восени Влітку Взимку Вони вказують на пору року

Номер слайду 8

Також разом пишуться прислівники які Вказують напрямокІ відповідають на питання. Куди ? Де? Звідки?Уверх, угору, ззаду, уліво, усередені, вниз, униз, праворуч, ліворуч … Прислівники, які вказуть часові проміжки і відповідають на питання Коли?Вдосвіта, опівдні, ввечері, вночі, вранці, уранці, надвечір, звечора,вдень, удень …Прислівники, як іутворені таким чином у , в, на + числівник. Удвоє, утричі, надвоє, втроє, вперше, вдруге…

Номер слайду 9

прислівники з прийменниками не вживаються, а частинки у, в, на це префікси, тому пишуться разом. Ввечері, вдень, влітку, багато, навесні, високо, дружно, швидко. Зверніть увагу!

Номер слайду 10

Порівняйте два речення Згори світить сонце. Діти з’їжджають з гори на санчатах. пишемо разом, частинка з – це префікспишемо окремо з – прийменникгори - іменник. Прислівники, які пишуться разом, не слід плутати з однозвучними іншими частинами мови. Порівняйте: повернув убік – кольнуло у бікпишемо окремо, коли йде мова про гору, з якої можна спуститися або піднятися

Номер слайду 11

Є прислівники, які треба написати через дефіс. Якщо прислівник складається з двох слів, які повторюютьсято його треба написати через дефіс. ЛЕДВЕ - ЛЕДВЕТИХО - ТИХОДЕ – НЕ – ДЕ ВІЧ – НА – ВІЧ ВСЬОГО – НА – ВСЬОГО

Номер слайду 12

БУДЬ - КУДИ ДЕ - НЕБУДЬЯК - НЕБУДЬ ХТОЗНА - ЩОЧЕРЕЗ ДЕФІС МИ НАПИШЕМО ПРИСЛІВНИКИКАЗНА - КОЛИЗАПАМ’ЯТАЙТЕ!ЯКЩО У ПРСЛІВНИКІВ Є ЧАСТИНКАБУДЬ -- НЕБУДЬКАЗНА -ХТОЗНА -ТО ТАКІ ПРИСЛІВНИКИ МИ ПИШЕМО З ДЕФІСОМ

Номер слайду 13

Перевірте себе. Запишіть слова, прибравши скісну лінію. Будь/куди, казна/коли, хтозна/скiльки, де/небудь, у/верх, в/ранці ,на/двоє, до/гори, де/не/де, раз/у /раз, день/у/день,рік/у/рік. Підкресліть ті слова, які ви написали разом.

Номер слайду 14

Будь - куди, казна - коли, хтозна - скiльки, де - небудь, уверх, вранці ,надвоє, догори,де-не-де, раз-у -раз, день -у-день, рік - у -рік.

Номер слайду 15

Повторимо: Прислівники не мають закінчення Прислівники не вживаются з прийменниками. Частинки у, в, на – це префікси. Якщо прислівник складається з двох слів, які повторюються то його треба написати через дефіс

Номер слайду 16

ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кошель Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Дмитренко Надія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
23 квітня 2020
Переглядів
1984
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку