Девіз нашого уроку: Хочеш гарні знання мати – треба добре працювати!
Сонечко хмарки круг себе зібрало, На хмарках завдання для нас написало. Завдання ці будуть нам планом уроку. Без них ми не ступимо жодного кроку!
Перевірка домашнього завдання № 1 Весна (яка?) радісна Весна (яка?) гомінка Весна (яка?) пахуча Струмочки (які?) весняні Вітер (який?) теплий Черемха (яка?) пахуча Соловейки (які?) дзвінкоголосі Зозулі (які?) довгохвості Трави (якої?) молодої Галявинки (які?) лісові
Зошит покладіть похило. Сядьте прямо, не згинайтесь. Літери виводить вміло І рівнесенько старайтесь.
№ 2 Каліграфічна хвилинка Цц цв цвіт Зацвілинарцисиумоємумісті, Золотистимцвітомзарясніливлисті.
Зацвіли нарциси у моєму місті, Золотистим цвітом зарясніли в листі.
№ 3 Зелені Закріплення знань про закінчення прикметників Розложисті Круглі М΄які Високими Чудові Розкішні
Тема уроку: “Вживання прикметників у прямому і переносному значенні” №4
Прочитайте словосполучення. Коли так говорять? №5 Срібний голосочок – срібний ланцюжок; сталеві коні – сталеві ножі; залізний кулак – залізний ключ; золота осінь – золота каблучка; вишневе плаття – вишневе варення
Фізкультхвилинка №6
№7 Гра “Знайди пряме значення для прикметника” м'який характер кам'яне обличчя холодний погляд шовкові кучері золоті руки колючий вітер ніжна берізка
Складіть розповідь за малюнками, опорним текстом та словами №8 Лісова галявина. Одиноко стоїть берізка. Над деревцем віє вітер. Він розчісує її коси. Стоїть красуня і слухає мелодію лісу. Ніжна, зажурена, засніжена. Теплий, холодний, пронизливий. Зелені, золотисті, довгі. Чарівну, сумну, холодну. Весняного, осіннього, зимового.
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект