Тема: Вживання прикметників у прямому і переносному значеннях. Спостереження за вживанням прикметників у загадках.
Прочитайте вірш, знайдіть прикметники. Прилетіла оса,Вилетіти хоче. Золотенькими крилами На вікні тріпоче.
Прочитайте вірш. Стоять жоржини мокрі-мокрі,Сплять діамантові жуки. Під грушею у дикій морквіДо ранку ходять їжаки.
Робота з підручником. С.152, Впр. 371 Утвори словосполучення за питаннями. Склади речення з одним із словосполучень.
Групування прикметників, ужитих у прямому та переносному значеннях. М’який хліб, м’який характер, кам’яне обличчя, холодний погляд, дикий виноград, шовкові кучері, кам’яна хата, золотий промінь, золоті руки.
Метод «Від А до Я»Кожен учень отримує одну літеру абетки. Придумує підсумкове речення щодо теми уроку, яке починається з певних літер.
Домашнє завдання. Вправа 373, с. 153 Спиши, вставляючи пропущені закінчення прикметників. У третьому реченні підкресли головні члени.
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект