WebQuest «Подорож Хімічним морем»

Про матеріал
WebQuest «Подорож Хімічним морем» розроблений для учнів 8 класу. Завдання квесту покликані допомогти учням перевірити та розширити свої знання з теми "Генетичний зв'язок між класами неорганічних сполук". Мета: Простежити взаємозв’язок процесів утворення та взаємоперетворення неорганічних сполук; формувати уявлення про єдність речовин природи, їх різноманітність і генетичний зв’язок; закріпити знання про прості та складні речовини, про оксиди, кислоти, основи, солі; удосконалювати навички складання рівнянь хімічних реакцій різних типів; сприяти розвитку вміння виконувати ланцюжки хімічних перетворень, знаходити різні способи одержання однієї речовини; виховувати в учнів інтерес до знань, самостійність у навчанні, працьовитість і сумлінність. Основне завдання веб-квесту надати учням доступ до навчального матеріалу найпростішими засобами у будь-який час.
Перегляд файлу

  

WebQuest   «Подорож Хімічним морем»

Авторська розробка

Учитель вищої категорії, «Старший учитель»

Мишустіна Наталія Володимирівна

 http://zunal.com/webquest.php?w=406862 

20190417052759deQuD.jpg  

Мета: Простежити взаємозв’язок процесів утворення та взаємоперетворення неорганічних сполук; формувати уявлення про єдність речовин природи, їх різноманітність і генетичний зв’язок; закріпити знання про прості та складні речовини, про оксиди, кислоти, основи, солі;  удосконалювати навички складання рівнянь хімічних реакцій різних типів; сприяти розвитку вміння виконувати ланцюжки хімічних перетворень, знаходити різні способи одержання однієї речовини; виховувати в учнів інтерес до знань, самостійність у навчанні, працьовитість і сумлінність.

Мабуть, усім подобаються морські пригоди героїв романів Жуля Верна. Сьогодні я пропоную вам здійснити подорож Хімічним морем. Уявіть, що клас – це екіпаж чарівного корабля під назвою «Генезис» (від грецької genesis – походження).
Капітан поведе корабель за курсом основних класів неорганічних сполук, встановлюючи генетичний зв'язок між ними. Але не забувай: подорожуючи Хімічним морем, ти маєш зібрати кодові цифри для фінального завдання.

Хід уроку

http://zunal.com/process.php?w=406862

  Екіпаж чарівного корабля під назвою «Генезис» здійснює подорож Хімічним морем.
Капітан веде корабель за курсом основних класів неорганічних сполук, встановлюючи генетичний зв'язок між ними. Подорож розпочнемо з Оксидової бухти. Але не забудьте, подорожуючи Хімічним морем,  про кодову цифру, що отримаєте, правильно виконавши завдання.

Карта подорожі

20190419102951ReDan.png

Завдання:

І. Послання в пляшці 

Вирішивши ці завдання, ти перевіриш свої знання для вільного орієнтування по картах Хімічного моря

https://learningapps.org/display?v=pj82ue2pa19

https://learningapps.org/display?v=p7z96ozq219

 ІІ. Замінована бухта 

 Перед екіпажем стоїть завдання: корабель повинен пройти за поданим маршрутом, але кожна його ділянка замінована. Провести човен може тільки той член екіпажу, який добре знає властивості основних класів неорганічних речовин.

https://learningapps.org/display?v=peyqm1ua519

Ще одна замінована бухта

https://learningapps.org/display?v=p57wre72c19

ІІІ. Дослідницький острів

Наступною зупинкою нашого екіпажу є острів Дослідницький. Переглянувши відео, виконайте завдання до нього.

При розчиненні в сульфатній кислоті речовини А отримано розчин синього кольору (Б). Якщо до цього розчину при кімнатній температурі додати розчин речовини основи, випадає осад синього кольору речовини С. При нагріванні С перетворюється на чорний осад речовини Д. Про які речовини йдеться? Між якими класами речовин ви побачили генетичний зв'язок ?

https://learningapps.org/display?v=poaws1v5319

Складіть рівняння хімічних реакцій та визначте речовини А,Б,С,Д

Відео досліду:  

https://drive.google.com/open?id=1kYoNHdDQkDsTMWTrV1MuqtkmcSghjkIm 

ІV.  Налагодження зв'язку
Між бухтами Металева та Неметалева втрачено зв'язок. Необхідно відновити його. Завдання мають виконати два штурмани, перед якими постає завдання: записавши потрібні рівняння реакцій, здійснити необхідні розрахунки та зустрітися у бухті Сольовій.

https://learningapps.org/display?v=p9rry0yhn19

V. Запис у судовому журналі.

Завершується наша подорож. Зібрано майже всі кодові цифри. Щоб дізнатися останню цифру коду, із перелічених нижче речовин треба виписати формули тих, між якими відбуваються хімічні реакції.
https://learningapps.org/display?v=pzfcby28j19

VІ. Цифровий код квесту

https://learningapps.org/display?v=pto46hzpc19

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Видай Олена Василівна
    Наталія! Ви велика молодчинка! Розробка супер! Я буду радити її своїм колегам! Творчих успіхів Вам! З повагою Олена.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Хімія, 8 клас, Розробки уроків
Додано
15 грудня 2019
Переглядів
722
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку