формувати вміння дітей сприймати на слух та розуміти англійські висловлювання. Закріплювати вміння будувати прості розповідні речення англійською. Вчити розуміти англійські фрази і слова. Збагачувати активний словниковий запас дітей. Закріплювати вживання слів з теми: «Привітання», «Знайомство», «Фрукти та овочі». Розвивати мовлення, комунікативні навички, мислення, пам'ять , увагу, фонематичний слух. Спонукати правильно вимовляти звуки в словах. Виховувати товариськість, пізнавальний інтерес.
Підготувала і провела :
Ращупкіна К.В.
Мета: формувати вміння дітей сприймати на слух та розуміти англійські висловлювання. Закріплювати вміння будувати прості розповідні речення англійською. Вчити розуміти англійські фрази і слова. Збагачувати активний словниковий запас дітей. Закріплювати вживання слів з теми: «Привітання», «Знайомство», «Фрукти та овочі». Розвивати мовлення, комунікативні навички, мислення, пам'ять , увагу, фонематичний слух. Спонукати правильно вимовляти звуки в словах. Виховувати товариськість, пізнавальний інтерес.
Матеріал:
іграшка «Міккі Маус», кошик з муляжами овочів і фруктів,роздатковий матеріал з теми « Їжа», картки з теми «Їжа» відео руханка .
Хід заняття
Вихователь. - Good morning ! (Доброго ранку!)
Діти
-Good morning, good morning,
Good morning to you!
Good morning, good morning,
I am glad to see you!
(Доброго ранку,доброго ранку!Доброго ранку, вам!Доброго ранку, доброго ранку!Я рада бачити вас!)
Мовна розминка «Ланцюжок»
Діти стоять на килимку і тримаючись за руки вітаються один з одним англійською мовою.
Вихователь. - Сьогодні до нас завітає гість. Він приїхав з далекої країни з Англії, там всі розмовляють англійською мовою. Вихователь заносить іграшкового Міккі Мауса.
- Чи впізнали ви нашого гостя?
Так це Міккі Маус.
- Давайте привітаємося з ним.
- Hello Міккі! (Здрастуй Міккі)
- Діти ви всі знаєте як звати Міккі,а він не знає як звати вас.
Давайте з ним познайомимося.
Гра «Давай познайомимося»
Діти стоять на килимку.
Вихователь.
- What is your name? Are you (Nina)?, якщо він помиляється діти говорять
– No!, якщо не помиляється – Yes!
- What is your name? – My name is (Olyа)
Введення нової лексики
juice ,bread, tea ,vitamins ,varenyky ,pasta ,fish, meat ,kampot, cocoa , salad,
eggs ,bread ,butter, potatoes ,сatlett ,soup ,borsch.
(Вихователь показує картинки і називає слово, діти повторюють за ним).
Фізкультхвилинка (відео руханка)
Дидактична гра «What you like eat?»
- Міккі Маус дуже хоче дізнатися, що ви любите їсти . В корзині лежать малюнки їжі .
Діти по черзі підходять до корзини, беруть і називають їх.
Гра «Show me a picture»
А зараз Міккі хоче дізнатись чи запам”ятали ви слова. Вихователь називає слово «soup»…, а діти підіймають і показують відповідну картинку.
Підсумок заняття
- Міккі Маусу вже час повертатися додому, давайте з ним попрощаємося!
- З якої країни приїхав Міккі Маус?
- Якою мовою ми спілкувалися?
- Що найбільше сподобалося на занятті?