"What Food We eat"- " Їжа , яку ми споживаємо"

Про матеріал

формувати вміння дітей сприймати на слух та розуміти англійські висловлювання. Закріплювати вміння будувати прості розповідні речення англійською. Вчити розуміти англійські фрази і слова. Збагачувати активний словниковий запас дітей. Закріплювати вживання слів з теми: «Привітання», «Знайомство», «Фрукти та овочі». Розвивати мовлення, комунікативні навички, мислення, пам'ять , увагу, фонематичний слух. Спонукати правильно вимовляти звуки в словах. Виховувати товариськість, пізнавальний інтерес.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала і провела :

                                                                         Ращупкіна К.В.                                                   

 

Мета: формувати вміння дітей сприймати на слух та розуміти англійські висловлювання. Закріплювати вміння будувати прості розповідні речення англійською. Вчити розуміти англійські фрази і слова. Збагачувати активний словниковий запас дітей. Закріплювати вживання слів з теми: «Привітання», «Знайомство»,  «Фрукти та овочі». Розвивати мовлення, комунікативні навички, мислення, пам'ять , увагу, фонематичний слух. Спонукати правильно вимовляти звуки в словах. Виховувати товариськість, пізнавальний інтерес.

 

 

 

 

 Матеріал:

іграшка «Міккі Маус», кошик з муляжами овочів і фруктів,роздатковий матеріал з теми « Їжа», картки з теми «Їжа» відео руханка .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття

Вихователь. - Good morning ! (Доброго ранку!)

 Діти

-Good morning, good morning,

 Good morning to you!

Good morning, good morning,

I am glad to see you!

(Доброго ранку,доброго ранку!Доброго ранку, вам!Доброго ранку, доброго ранку!Я рада бачити вас!)

 

Мовна розминка «Ланцюжок»

Діти стоять на килимку і тримаючись за руки вітаються один з одним англійською мовою.

Вихователь. - Сьогодні до нас завітає гість. Він приїхав з далекої країни з Англії, там всі розмовляють англійською мовою. Вихователь заносить іграшкового Міккі Мауса.

- Чи впізнали ви нашого гостя?

Так це Міккі Маус.

- Давайте привітаємося з ним.

- Hello Міккі! (Здрастуй Міккі)

 - Діти ви всі знаєте як звати Міккі,а він не знає як звати вас.

 Давайте з ним познайомимося.

 

Гра «Давай познайомимося»

Діти стоять на килимку.

Вихователь.

- What is your name? Are you (Nina)?, якщо він помиляється діти говорять

– No!, якщо не помиляється – Yes!

- What is your name? – My name is (Olyа)

Введення нової лексики

juice ,bread, tea ,vitamins ,varenyky ,pasta ,fish, meat ,kampot, cocoa , salad,

eggs ,bread ,butter, potatoes ,сatlett ,soup ,borsch.

(Вихователь показує картинки і називає слово, діти повторюють за ним).

Фізкультхвилинка (відео руханка)

 

Дидактична гра «What you like eat

 - Міккі Маус дуже хоче дізнатися, що ви любите їсти . В корзині лежать  малюнки їжі .

Діти по черзі підходять до корзини, беруть  і називають їх.

 

Гра «Show me a picture»

А зараз Міккі хоче дізнатись чи запам”ятали ви слова. Вихователь називає слово «soup»…, а діти підіймають і показують відповідну картинку.

 

Підсумок заняття

- Міккі Маусу вже час повертатися додому, давайте з ним попрощаємося!

 - З якої країни приїхав Міккі Маус?

 - Якою мовою ми спілкувалися?

- Що найбільше сподобалося на занятті?

docx
Додано
25 квітня 2018
Переглядів
935
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку