Я досліджую світ. 3 клас. Діагностувальна робота. Тема 2. Між минулим і майбутнім. (Підручник О. Козак, О.Волощенко, Г.Остапенко)

Про матеріал

Комплексна діагностувальна робота з «Я досліджую світ» для 3 класу (малюнки з інтернету, набір тексту власний) для другої теми місяця «Між минулим і майбутнім» за підручником О. Козак, О.Волощенко, Г.Остапенко. Зміст завдань передбачає перевірку вмінь правильно знайти інформацію, відповісти на запитання, перекодувати інформацію тощо.

Перегляд файлу

Діагностувальна робота  № 2.      Я досліджую світ. 3 клас

Тема 2. Між минулим і майбутнім

Прізвище і ім’я___________________________  дата ______________

  1. Чим жевжики заправили жевжоліт? Підкресли правильну відповідь:

Сіллю, цукром, сміхом, бензином, сльозами.

 

  1.    Що можеш запропонувати зробити жевжикам, аби у них склалися дружні стосунки з українськими дітьми?  Познач галочкою.
  • Запропонувати допомогу тому, кому вона потрібна.
  • Розмовляти ввічливо, не ображати.
  • Узяти для себе стільки, скільки хочеш, не зважаючи на те, чи лишилося для інших.
  • Забрати необхідну тобі річ у того, хто її має.
  • Перш, ніж щось зробити, поставити себе на місце іншої людини.

 

  1. Під час відвідування Поліського заповідника жевжики довідалися, що  Україні створено Червону книгу, яка містить перелік рослин і тварин, що зникають. Запиши, назви:

 

Рослини, занесені до Червоної книги.

Тварини, занесені до Червоної книги.

 

 

 

 

 

 

             

  1. Запропонуй жевжикам кілька варіантів, як можна дізнатися про минуле:

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Ти досліджував/ досліджувала корисні копалини. Запиши результати дослідження  двох корисних копалин в таблицю:

Корисна копалина, яку я досліджував

 

 

Якого вона кольору?

 

 

 

Чи має блиск?

 

 

 

Легша чи важча за воду?

 

 

Як її використовують люди?

 

 

 

 

 

  1. Уважно роздивись світлини і підпиши назви корисних копалин

 

 

 

 

 

2023 - Купити вугілля у Харкові за ціною від 2100 грн. за тонну БудДоставка

 

 

 

 

 

 

На нафті, яка видобувається у Лопушні, Буковина щороку втрачає понад $3,2  млн.! | Факти Чернівці

 

 

 

 

 

 

Соль поваренная техническая оптом | Купить в Казахстане | Цены на Satu.kz

 

 

 

  1. Жевжики познайомилися із вченими, які працюють у сфері археології. Чи знаєш ти їх? Встанови відповідність:

       

Палеонтолог 

 

Фахівець, який вивчає побут і культуру давніх людей на підставі речових пам’яток минулого, добутих під час розкопок.

Археолог

 

Науковець, який вивчає викопні рештки рослин і тварин давнього минулого. Він також досліджує скам’янілі сліди тварин, відкинуті оболонки й інші свідчення їхнього існування.

Геолог

 

Фахівець, який досліджує нові землі у пошуках корисних копалин, вивчає особливості й багатства надр Землі.

 

  1. Поміркуй, яких умінь ти набув/ набула, вивчаючи тему «Між минулим і майбутнім» і про що дізнався/ дізналася:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самооцінювання

Шкала болю - DoctorThinking

NPS, CSI, CLI, CES, CSAT . Метрики для анализа лояльности клиента

 

Коментар вчителя

_________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ліфашина Алла Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 жовтня
Переглядів
1066
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку