Я досліджую світ. Діагностична робота № 2. Тема "Природа восени"

Про матеріал
Запропонований матеріал можна використовувати при узагальненні знань учнів з теми "Природа восени" в 2 класі на уроках Я досліджую світ. Діагностична робота містить завдання складених відповідно до Типової освітньої програми розробленої під керівництвом О. Савченко та підручника Т. Гільберт, С. Тарнавська, Н. Павич «Я досліджую світ». Завдання подано у двох варіантах. Для учнів 2 класу, вчителів початкових класів і батьків.
Перегляд файлу

Дата_____________________

Прізвище та ім'я____________________________________________

Діагностична робота №2

Природа восени

1 варіант

  1. Познач явища неживої природи, які характерні для осені.

        вітер

        дощ

        снігопад

       грім

       цвітіння дерев

       розпускання бруньок

       веселка

       відлітання птахів

  1. Познач властивості води.

          без запаху

          біла

          прозора

          текуча

          набирає форму посудини

         без смаку

         не має кольору

         не має маси

  1. Вибери ознаку, яка характерна для повітря.

          має смак

          займає увесь простір

          має колір

  1.  Розглянь малюнки. Запиши назви погодніх явищ.

Погодні явища. Аномальні погодні явища. Прикмети погодних явищНа Кіровоградщині очікуються небезпечні погодні явища

________________                                 __________________                                    

Сергій Усенко: Про сніг - ВІРШ, Вірші, поезія. Клуб поезіїДощ: цікаві факти про «мокре явище»________________                                             ________________

 

Явища природи | Тест з предмету Я у світі – «На Урок»

                                                                            _________________

 

 

5. З’єднай лініями назви тварин та спосіб їх підготовки до зимівлі.

 

 

 

 

 

  1.  

 

6. Підкресли назви перелітних птахів.

Зозуля, дятел, соловей, сорока, ластівка, журавель, сойка, шпак, горобець, жайворонок, синиця, голуб.

7. Допишіть речення.

Рух повітря це  - ___________________.

Самооцінювання

Як тобі було

виконувати завдання?

Познач.

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

Оцінювання

     ++ має значні успіхи

     + демонструє помітний прогрес                                           

  • досягає результату з допомогою вчителя

     ! потребує значної уваги і допомоги

Дата_____________________

Прізвище та ім'я____________________________________________

Діагностична робота №2

Природа восени

2 варіант

  1. Познач явища неживої природи, які характерні для осені.

        вітер

        дощ

        снігопад

       грім

       цвітіння дерев

       розпускання бруньок

       веселка

2.  Познач властивості повітря.

          без запаху

          біле

          прозоре

          рухається

          безбарвне

         без смаку

         не має кольору

         займає увесь простір

3.  Познач рядок у якому записано всі стани води.

       легка

       рідкий, твердий, газоподібний

    текуча

  1. Розглянь малюнки. Запиши назви погодніх явищ.

Синоптики повідомили, якою сьогодні буде погода та чим небезпечний туман -  Видання ВичерпноЯк фотографувати веселку – Світ фотографій                    ________________   ____________ 

Урок з природознавства 2 клас тема"Погода та її складові. Народні прикмети  та прогноз погоди"Дощ: цікаві факти про «мокре явище»___________

                                      ______________

 

погодаГолос Громади - Новини Олександрії | Голос Громади - Новини  Олександрії

                            ________________

 

 

 

5.  З’єднай лініями назви тварин та спосіб їх підготовки до зимівлі.

 

 

 

 

 

6.  Підкресли назви осілих птахів.

Зозуля, дятел, соловей, сорока, ластівка, журавель, сойка, шпак, горобець, жайворонок, синиця, голуб.

7. Допишіть речення.

Безперервне переміщення води з океану на суходіл через повітря і з суходолу – знову в океан називають _________________________.

Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Познач.

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

Оцінювання

     ++ має значні успіхи

     + демонструє помітний прогрес                                           

  • досягає результату з допомогою вчителя

     ! потребує значної уваги і допомоги

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 грудня 2020
Переглядів
8611
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку