Методична розробка уроку інтегрованого заняття «Я досліджую світ», вчителя початкових класів комунального закладу
«Середня загальноосвітня школа № 34» Кам`янської міської ради
Шкрябенкової Ірини Миколаївни
ТЕМА: «Досліджуємо Північний полюс»
Мета
Ознайомити учнів з арктичними дослідницькими станціями та особливостями їх роботи.
Розвивати сенсорні уміння, увагу школярів, формуючи уявлення про зовнішні властивості предметів.
Хід уроку:
РАНКОВЕ КОЛО 1.Привітання.
2. Зворотний зв’язок з минулим тижнем.
3. Хвилина спостережень.
4. Оголошення теми уроку. (Сьогодні ми з вами дізнаємося, що таке арктичні дослідницькі станції).
ПЕРЕГЛЯД ВІДЕО "Таємниці Півночі. Північний полюс."
Запитання для обговорення:
- Чому дослідникам було важко досягти північного полюсу?
- Чи всі експедиції були вдалими?
- Хто першим з дослідників досяг північного полюсу? (Ричард Берд на дирижаблі.)
РУХАНКА "Танцюй - замри".
ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ
"Арктичні дослідницької станції." Підсумок підвести, що життя дослідників в Арктиці є надзвичайно складним через погодні умови та відсутність спілкування з родиною.
ПРАКТИЧНА РОБОТА за вибором учнів.
1 напрямок "Арктичний 3Д пазл".
Виготовлені шаблони зібрати та вигадати назви "Дослідники". "Ескімоси". "Білі ведмеді".
2 напрямок. Захист міні - проекту. Намалювати свою дослідницьку станцію. Обладнання на ній, природа навколо неї.
ПІДСУМКОВЕ ЗАВДАННЯ (зворотний зв'язок, рефлексія, релаксація).
1.Запропонувати стати в коло і простягнути друг другу руки і сказати: "Дякую, мені найбільше сподобалося ....., а тобі?".
2.Вигадайте назви для створених 3Д пазлів.
3.Запропонуйте дітям поаплодувати собі, вам і один одному.