Тема:Ранкова зустріч Як упізнати осінь? Створюємо «Книжку Осені»
Мета:Розширити знання учнів про стародавні назви місяця жовтня, створити хорошу дружню атмосферу.
Очікувані результати:
*Сприймає монологічне висловлювання;
*Описує побачене та зображення;
*Розпізнає осінні зміни в неживій та живій природі
*Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших.
*Спілкується з учителем, однокласниками.
*Погоджується з рішенням команди.
*Співвідносить зображення/описи об'єктів та явищ живої і неживої природи з відомими йому/ їй із довкілля
*Збирає дані, що відображають конкретну ситуацію.
*Використовує зібрані (наявні) дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми
Обладнання: підручники, зошити, ілюстративний та роздатковий матеріал, кольорові олівці; шаблони хмарки.
Предмети, що інтегруються: природознавство, образотворче мистецтво,
Громадянська та історична.
Хід уроку
І.Привітання.
ІІ.Обмін інформацією .
-Сьогодні я отримала невідомого листа. Щоб дізнатися хто це- давайте разом відгадаємо загадку
Прийшла дівчина до хати
Взялась хазяйнувати.
Вправно скриню відімкнула-
В жовту свитку все вдягнула……(Осінь )
Вчитель читає віршики, а учні повинні відповісти так чи ні.
Гра «Так чи ні».
Осінь – гарна пора року,
І співають пташки доки
Не полетіли в теплий край
Де для них на зиму рай.
Осінь в нас на різний смак
Скільки овочів і фруктів.. (Так)
А восени тюльпани квітнуть? (Ні)
А ось пташки летять
Схожі на літак? (Так)
Картопля на городі
Виросла як кулак… (Так)
І в жовтні сніг випадає
І люди всі дуже раді… (Ні)
А дощі! Які восени дощі!
Вистукують в такт… (Так)
І останній місяць осені
Це, напевно, грудень… (Ні)
Вересень, жовтень, листопад
Це осінні місяці… (Так)
Фізхвилинка
ІІІ. Групове заняття
1.Вправа «Чарівна осінь».
- Діти об'єднуються у пари і спілкуються, що у осені є незвичайного, чарівного, красивого. (Грім і блискавка, дощі, осінні квіти, листочки, дні народження).
2.Вправа ,,Олівці чудові різнокольорові ,,
Невеличка хатка
Там живуть малятка.
Ми їх гостроносих
У портфелі носим.( Олівці)
Підберіть олівці відповідних кольорів та розфарбуйте осінні хмари, але тільки ті, де є буква о.
3. ,,Історична зупинка ,,
Зачитую легенду про осінь
Вправа ,,Складання асоціативного куща зі словом ,,осінь,,
IV.Щоденні новини
-Заповнення календаря погоди.
-Знайомство з планом роботи на день.
-Знайомство з осінніми місяцями
V.Підсумок уроку.
- Назвіть осінні місяці.
Тема:Ранкова зустріч Як упізнати осінь? Створюємо «Книжку Осені»
Мета:Розширити знання учнів про стародавні назви місяця жовтня, створити хорошу дружню атмосферу.
Очікувані результати:
Обладнання: підручники, зошити, ілюстративний та роздатковий матеріал,лего набори, кольорові олівці та фломастери; пластилін; шаблони листя, хмарки.
Предмети, що інтегруються: природознавство, образотворче мистецтво,
Громадянська, історична освіта.
Хід уроку
1.Привітання.
2.Обмін інформацією .
-Сьогодні я отримала невідомого листа. Щоб дізнатися хто це- давайте разом відгадаємо загадку
Прийшла дівчина до хати
Взялась хазяйнувати.
Вправно скриню відімкнула-
В жовту свитку все вдягнула……(Осінь )
Вчитель читає віршики, а учні повинні відповісти так чи ні.
Гра «Так чи ні».
Осінь – гарна пора року,
І співають пташки доки
Не полетіли в теплий край
Де для них на зиму рай.
Осінь в нас на різний смак
Скільки овочів і фруктів.. (Так)
А восени тюльпани квітнуть? (Ні)
А ось пташки летять
Схожі на літак? (Так)
Картопля на городі
Виросла як кулак… (Так)
І в жовтні сніг випадає
І люди всі дуже раді… (Ні)
А дощі! Які восени дощі!
Вистукують в такт… (Так)
І останній місяць осені
Це, напевно, грудень… (Ні)
Вересень, жовтень, листопад
Це осінні місяці… (Так)
3. Групове заняття
1.Вправа «Чарівна осінь».
- Діти об’єднуються у пари і спілкуються, що у осені є незвичайного, чарівного, красивого. (Грім і блискавка, дощі, осінні квіти, листочки, дні народження).
2.Вправа ,,Олівці чудові різнокольорові ,,
Невеличка хатка
Там живуть малятка.
Ми їх гостроносих
У портфелі носим.
3.Підберіть олівці відповідних кольорів та розфарбуйте осінні хмари, але тільки ті, де є буква о.
,,Історична зупинка ,,
Вправа ,,Складання асоціативного куща зі словом ,,осінь,,
3.Щоденні новини
-Заповнення календаря погоди.
-Знайомство з планом роботи на день.
-Знайомство з осінніми місяцями
5.Підсумок уроку.
- Назвіть осінні місяці