20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Я досліджую світ.Ранкова зустріч. Як упізнати осінь.Створюємо "Книжку Осені"

Про матеріал

Тема:Ранкова зустріч Як упізнати осінь? Створюємо «Книжку Осені»

Мета:Розширити знання учнів про стародавні назви місяця жовтня, створити хорошу дружню атмосферу.

Очікувані результати:

*Сприймає монологічне висловлювання;

*Описує побачене та зображення;

*Розпізнає осінні зміни в неживій та живій природі

*Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших.

*Спілкується з учителем, однокласниками.

*Погоджується з рішенням команди.

*Співвідносить зображення/описи об'єктів та явищ живої і неживої природи з відомими йому/ їй із довкілля

*Збирає дані, що відображають конкретну ситуацію.

*Використовує зібрані (наявні) дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми

Обладнання: підручники, зошити, ілюстративний та роздатковий матеріал, кольорові олівці; шаблони хмарки.

Предмети, що інтегруються: природознавство, образотворче мистецтво,

Громадянська та історична.

Хід уроку

І.Привітання.

ІІ.Обмін інформацією .

-Сьогодні я отримала невідомого листа. Щоб дізнатися хто це- давайте разом відгадаємо загадку

Прийшла дівчина до хати

Взялась хазяйнувати.

Вправно скриню відімкнула-

В жовту свитку все вдягнула……(Осінь )

Вчитель читає віршики, а учні повинні відповісти так чи ні.

Гра «Так чи ні».

Осінь – гарна пора року,

І співають пташки доки

Не полетіли в теплий край

Де для них на зиму рай.

Осінь в нас на різний смак

Скільки овочів і фруктів.. (Так)

А восени тюльпани квітнуть? (Ні)

А ось пташки летять

Схожі на літак? (Так)

Картопля на городі

Виросла як кулак… (Так)

І в жовтні сніг випадає

І люди всі дуже раді… (Ні)

А дощі! Які восени дощі!

Вистукують в такт… (Так)

І останній місяць осені

Це, напевно, грудень… (Ні)

Вересень, жовтень, листопад

Це осінні місяці… (Так)

Фізхвилинка

ІІІ. Групове заняття

1.Вправа «Чарівна осінь».

- Діти об'єднуються у пари і спілкуються, що у осені є незвичайного, чарівного, красивого. (Грім і блискавка, дощі, осінні квіти, листочки, дні народження).

2.Вправа ,,Олівці чудові різнокольорові ,,

Невеличка хатка

Там живуть малятка.

Ми їх гостроносих

У портфелі носим.( Олівці)

Підберіть олівці відповідних кольорів та розфарбуйте осінні хмари, але тільки ті, де є буква о.

3. ,,Історична зупинка ,,

Зачитую легенду про осінь

Вправа ,,Складання асоціативного куща зі словом ,,осінь,,

IV.Щоденні новини

-Заповнення календаря погоди.

-Знайомство з планом роботи на день.

-Знайомство з осінніми місяцями

V.Підсумок уроку.

- Назвіть осінні місяці.

Перегляд файлу

Тема:Ранкова зустріч  Як упізнати осінь? Створюємо «Книжку Осені»

Мета:Розширити знання учнів про стародавні назви місяця жовтня, створити хорошу дружню атмосферу.

Очікувані результати:

  • Сприймає монологічне висловлювання;
  • Описує побачене та зображення;
  • Розпізнає осінні зміни в неживій та живій природі
  • Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших.
  • Спілкується з учителем, однокласниками
  • Погоджується з рішенням команди
  • Співвідносить зображення/описи об’єктів та явищ живої і неживої природи з відомими йому/ їй із довкілля
  • Збирає дані, що відображають конкретну ситуацію. Використовує зібрані (наявні) дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми

Обладнання: підручники, зошити, ілюстративний та роздатковий матеріал,лего набори, кольорові олівці та фломастери; пластилін; шаблони листя, хмарки.

Предмети, що інтегруються: природознавство, образотворче мистецтво,

Громадянська, історична освіта.

                                          Хід уроку

1.Привітання.

2.Обмін   інформацією .

-Сьогодні  я отримала невідомого листа. Щоб дізнатися хто це- давайте разом відгадаємо загадку

Прийшла дівчина до хати

Взялась хазяйнувати.

Вправно скриню відімкнула-

В жовту свитку все вдягнула……(Осінь )

Вчитель  читає віршики, а учні повинні відповісти так чи ні.

Гра «Так чи ні».

Осінь – гарна пора року,

І співають пташки доки

Не полетіли в теплий край

Де для них на зиму рай.

Осінь в нас на різний смак

Скільки овочів і фруктів.. (Так)

А восени тюльпани квітнуть? (Ні)

А ось пташки летять

Схожі на літак? (Так)

Картопля на городі

Виросла як кулак… (Так)

І в жовтні сніг випадає

І люди всі дуже раді… (Ні)

А дощі! Які восени дощі!

Вистукують в такт… (Так)

І останній місяць осені

Це, напевно, грудень… (Ні)

Вересень, жовтень, листопад

Це осінні місяці… (Так)

3. Групове заняття

1.Вправа «Чарівна осінь».

- Діти об’єднуються у пари і спілкуються, що у осені є незвичайного, чарівного, красивого. (Грім і блискавка, дощі, осінні квіти, листочки, дні народження).

2.Вправа ,,Олівці чудові різнокольорові ,,

Невеличка хатка

Там живуть малятка.

Ми їх гостроносих

У портфелі носим.

3.Підберіть олівці відповідних кольорів та розфарбуйте осінні хмари, але тільки ті, де є буква о.

Картинки по запросу буква о

,,Історична  зупинка ,,

C:\Users\User\Desktop\сл3.jpg

Вправа ,,Складання асоціативного куща зі словом ,,осінь,,

C:\Users\User\Desktop\сл13.jpg

3.Щоденні новини

-Заповнення календаря погоди.

-Знайомство  з планом роботи на день.

-Знайомство з осінніми місяцями

 

5.Підсумок  уроку.

- Назвіть осінні місяці

C:\Users\User\Desktop\сл2.jpg

 

docx
Додано
23 вересня 2018
Переглядів
7067
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку