Я досліждую світ. Урок - тренінг. Тварини

Про матеріал
Розширити й уточнити уявлення учнів про різноманітність тварин, середовище їх існування, про тварин, які живуть поряд з людиною ; ознайомити з тваринами свійськими і дикими, розвивати вміння визначати залежність життя тварин від факторів неживої і живої природи; вчити порівнювати тварин, групувати їх за способами пересування, середовищем існування.
Перегляд файлу

Тема. Тварини

Мета : розширити й уточнити уявлення учнів про різноманітність тварин, середовище їх існування, про тварин, які живуть поряд з людиною ; ознайомити з тваринами свійськими і дикими, розвивати вміння визначати залежність життя тварин від факторів неживої і живої природи; вчити порівнювати тварин, групувати їх за способами пересування, середовищем існування.

Обладнання: зображення предметів живої, неживої природи, картки для дітей, ножиці, клей, відео «Вчимо тварин у Київському зоопарку».

Вид уроку : комбінований

Тип уроку : урок - тренінг

Очікувані результати: учні розуміють значення тварин у житті людини, описують тварин,розрізняють диких та свійських тварин,  виявляють інтерес до їхнього існування в різних середовищах ,пояснюють залежність існування тварин від факторів неживої і живої природи, розуміють важливість турботи про тварин.

Хід уроку

  1. Ранкова зустріч.
    1.        Вітання

Щоб усім нам посміхатись,

Треба з кожним привітатись!

А щоб настрій добрий мати –

Компліментом обмінятись!

Запропонувати дітям розпочати зустріч з приємних компліментів. Наприклад:

  • Вітаю тебе, Артем, ти сьогодні веселий!
  • Вітаю тебе, Олександро, ти сьогодні красива!

 

  1.        Обмін інформацією. Тема дня «Кого я зустріну в зоопарку?»
  • Крім Червоної книги та заповідників люди створюють зоопарки, щоб показати відвідувачам рідкісних тварин, птахів, рослини. На відміну від заповідників, у зоопарках люди постійно турбуються про тварин, готують їм їжу, будують для них приміщення ,доглядають за ними.
  • Яких тварин ви знаєте?
  • Які живуть в зоопарку?

Перегляд відео «Вчимо тварин у Київському зоопарку»

  • Яка тварина вам сподобалася найбільше?
  • Як ви вважаєте, де краще живеться тваринам: у зоопарку чи в заповіднику?
  • Пропоную вам пограти в гру «Юні зоологи»
  • Назвіть тварин теплих країн, пустелі, гір, лісів, морів, річок.
  • Розкажіть мені відому вам цікаву інформацію про тваринку.
  • У сучасних зоопарках робітники створюють для тварин умови, близькі для їхнього середовища: штучні водойми, укриття, спеціально висаджені певні рослини, насипають пісок, тощо.
  • Пропоную вам пограти в гру « Перевтілення».
  • Дитина дня (ведучий) – ходить класом. Решта рухається за ним, ведучий різко повертається, називає тварину. Кожна дитина набуває пози, на ї думку, нагадує лева.

 

  1.        Групове заняття

Запропонувати дітям об’єднатися в групи. ( обирають картки).

Кожна група повинна вибрати тваринку, яка живе в зоопарку та описати її.

  1.        Тема щоденника вражень.
  • Найбільше мене вразило…
  • У зоопарку мені сподобалося …
  • Уявна прогулянка в зоопарк…

 

  1. Повідомлення теми і мети уроку.

 

  1.        Відгадайте загадки.

Не кравець, а все життя з голками ходить. ( Їжак)

Заповзята трудівниця,

Вона праці не боїться.

Дуже сильна ця комаха

Називається …(мураха)

Любить плавати, пірнати,

По пісочку мандрувати.

Спину захищає щит,

Дуже давній вона вид! ( черепаха)

Влітку медом ласував,

Досхочу малини мав.

А як впав глибокий сніг,

Позіхнув і спати ліг.

Бачив чи не бачив сни,

А проспав аж до весни. (ведмідь)

  • Як можна одним словом назвати їжака, ведмедя, черепаху, мураху???
  •  
  1. Вивчення нового матеріалу.

 

  1.        Робота з підручником на с. 60
  • Тварин дуже багато. Усі вони різні. Є маленькі , великі. Діти наводять приклади. Тварини можуть плавати, літати, стрибати, повзати, бігати, ходити. Діти наводять приклади.   Тварини їдять, сплять, дають потомство. Живуть у воді, ґрунті, у повітрі. Тварини бувають свійськими, дикими.  Діти наводять приклади.  
  • Робота з зошитом

Виконуємо завдання на с. 20

  • Хто ким стане?
  • Яких тварин можна побачити в місті?
  •  
  1. Фізхвилинка.

ВЕДМІДЬ

Буркотливий, вайлуватий
Ходить лісом дід кудлатий.
Одягнеться в кожушину,
Мед шукає і ожину.
Літом любить полювати.
Взимку – у барлозі спати.
Як зачує він весну,
Прокидається від сну.

 

  1. Узагальнення вивченого .

 

  1.        Робота з підручником
  • Опрацюємо завдання « Хто які звуки видає?»
  • Звуки ще яких тварин ви можете імітувати??

Діти імітують звуки.

  • Дякую Вам. Дуже добре.

 

  1. Закріплення вивченого.

 

  • Що належить до живої природи?
  • Що належить до неживої природи.
  • Які предмети створені руками людини?
  • Розгляньте малюнки на дошці, що належить до живої природи, до неживої, що створене руками людей.?
  •  У вас на парті лежать картки. Розгляньте їх уважно. Ви бачите тварин. І маєте три картки «Дикі тварини», «Свійські тварини», «Тварини, які живуть в зоопарку». Вам потрібно вирізати тваринок і розмістити, потім приклеїти їх на відповідну картку.
  • Давайте згадаємо правила безпеки користування ножицями та клеєм.

 

  1. Підсумок уроку.

 

  1.        Робота з зошитом
  • Виконаємо останнє 3 завдання в зошиті на с. 21.
  • З’єднайте тварин та місця, де вони живуть.
  • Що цікавого дізнались?
  • Що нового?

 

docx
Додано
7 лютого 2019
Переглядів
1127
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку