Я пізнаю світ, "Трипільська культура"

Про матеріал
Конспект уроку, розроблений для здобувачів освіти, що навчаютьтся за НПП "Інтелект України".
Перегляд файлу

Я пізнаю світ

2 клас

Вчитель: О. А. Островська

 

Тема. Трипільська культура.

Очікувані результати: формувати компетентність в природничих та історичній науках та технологіях; формувати інформаційну компетентність; удосконалювати навички швидкої лічби; розвивати критичне мислення, здатність логічно обгрунтовувати свою позицію; сприяти вихованню навичок роботи у парах та команді, ініціативність.

Обладнання: демонстраційні таблиці, мультимедійний  супровід уроку, цеглинки Лего, глобуси.

Тип уроку: Комбінований.

 

Перебіг уроку

  1. Організаційний момент

-         Ознайомтеся із блоком уроків, над якими сьогодні працюватимемо. («Україна у світі»)

-         Уважно прочитайте тему уроку.

-         Як ви вважаєте, про що далі піде мова?

-         Пропоную вам створити свій діафільм цього уроку, використовуючи таку заготовку.

II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

  1. Робота за трейлером

-         Визначіть власні завдання до блоку уроків.

  1. Робота над встановленням відповідності

-         Пригадайте вивчене і встановіть відповідність у завданні 2.

  1. Хвилинка афірмацій

-         Повторивши вивчене, налаштуймося на нове.

-         Проговоріть текст разом з диктором.

-         Заплющіть очі та пошепки відтворіть афірмації, які є для вас важливими.

III. Повідомлення теми і мети уроку

  1. Вправа «Світ навколо нас»

-         Настав час ознайомитись із країною –сусідкою по Чорному морю.(Туреччина)

-         Уважно перегляньте і дайте відповідь на питання.

-         Яка країна з вивчених нами межує з Туреччиною?

-         Яке місто є столицею Туреччини?

-         У якій стороні світу по відношенню до України знаходиться Туреччина?

  1. Танцювальна хвилинка «Сторони світу»

IV. Вивчення нового матеріалу

  1. Робота з картою

-         Поки ми відпочивали, ПОЛІТИЧНА карта нас уже чекала…

-         А які карти ви ще знаєте?

-         *Який синонім до слова «карта» вам відомий?

-         Підказка заховалася під кришкою парти одного з вас .

 Перевір себе: слово «мапа» походить від латинського слова, що означає «серветка, полотнище, прапор».

            — Знайдіть на карті Україну та її столицю, підкресліть їх назви.

-         Знайдіть на карті Туреччину та її столицю, підкресліть їх назви.

-         * Яке море омиває кордони України та Туреччини?

  1. Робота з інформацією

-         Настав час попрацювати з інформацією.

-         Розгляньте зображення прапора Туреччини і прочитайте пошепки інформацію з диктором.

-         Хто з вас був у Туреччині?

  1. Робота «Довідкової групи». Цікавинки про Туреччину

Кішки в Туреччині скрізь. У парках для них навіть будують спеціальні будиночки. А ось собак на вулицях мало. І вони носять сережки!

У Туреччині в пошані електротранспорт.  Просто паливо тут дуже дороге

Турецька республіка була заснована 29 жовтня 1923 року. Сучасна держава складається з 81 провінції.

Країна займає перше місце в світі за виробництвом фініків.

Вода, хліб, чай в ресторанах подаються безкоштовно.

-         Що найбільше запам’яталось?

-         Як ви вважаєте: чому ця країна багата чудовими пляжами?

-         Напишіть цифрою кількість морів, що омивають Туреччину. (4)

-         Якщо у тій місцевості так багато морських узбережжів, то чим займаються жителі цієї держави?

-         Чим сподобався вам відпочинок у Туреччині? (перегляд світлин дітей)

-         Хто з вас мріє стати туристичним оператором чи власником готелю на узбережжі одного з 4 морів?

  1. Вправа «Нейробіка від Аї»

-         Для того, щоб планувати бізнес, потрібно добре володіти обчислювальними навичками.  Тож як ви здогадалися настав час для «Нейробіки від Аї».

-         Повторіть  назви круглих чисел від 40000000 до 50000000.

-         Візьміть участь у чемпіонаті зі швидкісної лічби.

-         Після напруженої роботи варто відпочити.

         4. Танцювальна хвилинка «Пісенька про тисячу»

V. Узагальнення й систематизація знань

 1. Вправа «Допоможи Бітові»

- Сучасний бізнес неможливий без комп’ютерної грамотності. Отже, наступне завдання покращить вашу інформаційну компетентність.

- Попрацюймо у парах. Допоможіть Бітові впорядкувати букви. Напишіть отримане слово. (графіка)

 2. Робота з алгоритмами виконання завдань у графічному редакторі Раint

- Оберіть правильну послідовність збереження малюнка у графічному редакторі Раint.

— Що тут «зайве» і чому?

- Давайте перевіримо себе за «Картою знань» на с. 45.

* Наведіть власні приклади використання комп’ютерної графіки.

3. Вправа «Це цікаво!»

- Прочитайте інформацію пошепки разом з диктором.

- Уважно прочитайте інформацію ще раз і відтворіть сусідові по парті.

- Що ви зустріли у цьому тексті нового для себе?

4. Відеофрагмент

- Комп’ютерна графіка допомагає нам не лише у сьогоденних та майбутніх проєктах, а й зануритись у нашу історію.

- Перегляньте відеофрагмент 3Д-моделювання одного з об’єктів трипільської культури.

- Як ви вважаєте: хто міг мешкати у такому будинку?

- Що б ви використали із цієї моделі для власного будинку у майбутньому?

5. Вправа для покращення зору

- Заплющіть очі та уявно зобразіть свій будинок майбутнього.

7. Вправа «Встанови відповідність»

- Повторіть навчальні одиниці.

- Попрацюймо у четвірках. Встановіть відповідність.

- Запрошую вас до відеомандрівки у «Музей трипільської культури».

- Що нового дізналися?

- Пригадайте, які речові історичні джерела ви побачили?

- Підкресліть в переліку назви лише речових джерел трипільської культури.

VI. Підбиття підсумків. Домашнє завдання

 

 

docx
Додано
7 червня
Переглядів
97
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку