Календарне планування з я у світі 4 клас

Про матеріал
Календарне планування з я у світі 4 клас, підготувала вчитель початкових класів Богдюк Оксана Вікторівна
Перегляд файлу

http://www.anypics.ru/large/201210/3677.jpgЯ у світі

 

За підручником О. Тагліної, Г. Іванової

 

(1 година на тиждень)

 

 

 

№ з/п

                                         Тема уроку

 

Дата

                                                        І семестр

  1.  

Я – неповторна людина.(с.3-6)

 

  1.  

Навчальний проект (індивідуальний): постаті, що подолали життєві труднощі.

 

  1.  

Життя – найвища цінність. Практична робота: обговорення ст.6 Конвенції ООН про права дитини; ст.3, ст.21, ст.27 Конституції України. (с.7-10)

 

  1.  

Особистісний розвиток людини упродовж життя. (с.11-15)

 

  1.  

Навчання як засіб досягнення життєвої мети. (с.16-20)

 

  1.  

Як самому себе виховувати? (с.21-24)

 

  1.  

Досягнення успіху. Навчання як засіб досягнення життєвої мети. Практична робота: плануємо пізнавальну діяльність. (с.25-28)

 

  1.  

Планування самонавчання, взаємонавчання. (с.29-32)

 

  1.  

Навчальний проект (індивідуальний за вибором учня): «Історія досягнень людини (в науці, спорті чи мистецтві)», «Мої досягнення».

 

  1.  

Роль сімї в моєму житті. Мій родовід.

 

  1.  

Бюджет сімї. Економія і збереження майна.

 

  1.  

Навчальний проект (дослідницький, індивідуальний): дослідження своїх витрат за тиждень (які товари чи послуги були потрібними і якісними, а на покупці яких можна було зекономити).

 

  1.  

Культура поведінки учня. (с.37-39)

 

  1.  

Вчимося бути культурними у спілкуванні, мовленні, зовнішності. (с.42-46)

 

  1.  

Засоби масової інформації мого міста/села/селища. Практична робота: Написання замітки до місцевої газети про важливі події, що відбулися в місті/селі/селищі.

 

  1.  

Соціальна (екологічна) акція __________________________

 

 

                                                      ІІ семестр

  1.  

Чому виникають конфлікти?  (с.52-55)

 

  1.  

Як налагодити хороші взаємини? (с.56-59)

 

  1.  

Практична робота: складання правил ведення дискусії. «Чи може неправда бути рятівною?», «В яких випадках бути хитрим добре, а в яких – погано?».

 

 

  1.  

Україна – незалежна, демократична, правова держава. (с.64-68)

 

  1.  

Національні та державні символи України. (с.72-73)

 

  1.  

Конституція України (ст.10, ст.20, ст.67. (с.74-75)

 

  1.  

Практична робота: створення фотоколажу (проведення конкурсу малюнків) на одну із тем «Хліб і сіль – символи української гостинності».

 

  1.  

Приклади правопорушень серед дітей і юридична відповідальність за їх скоєння. (с.90-92)

 

  1.  

Моделювання різних соціальних ролей (учень-вчитель-директор школи-продавець-екскурсовод-водій-міліціонер і т. д.). (с.93-99)

 

  1.  

Навчальний проект (груповий, за вибором учнів): «Я пізнаю Україну», «Сім чудес України», «Визначні місця мого краю».

 

  1.  

Україна на карті світу. Найбільші українські спільноти в інших країнах світу. (с.100-102)

 

  1.  

Різноманітність культур і звичаїв народів. (с.103-106)

 

  1.  

Найближчі сусіди України. Запрошення до подорожі. (с.107-110)

 

  1.  

Європейський Союз – співтовариство народів Європи.

 

  1.  

Навчальний проект (груповий, за вибором учнів): «Подорожуємо країнами Євросоюзу», «Подорожуємо країнами світу», «Українці, яких знає світ», «Знані в усьому світі українські вироби». (с.113-120)

 

  1.  

Волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність.

 

  1.  

Практична робота: Складання листа до ровесника-іноземця про свою країну.

 

  1.  

http://www.coollady.ru/pic/0004/042/009_1.jpgУзагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
15 вересня 2019
Переглядів
1886
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку