Я у світі
За підручником О. Тагліної, Г. Іванової
(1 година на тиждень)
|
||
№ з/п |
Тема уроку
|
Дата |
І семестр |
||
|
Я – неповторна людина.(с.3-6) |
|
|
Навчальний проект (індивідуальний): постаті, що подолали життєві труднощі. |
|
|
Життя – найвища цінність. Практична робота: обговорення ст.6 Конвенції ООН про права дитини; ст.3, ст.21, ст.27 Конституції України. (с.7-10) |
|
|
Особистісний розвиток людини упродовж життя. (с.11-15) |
|
|
Навчання як засіб досягнення життєвої мети. (с.16-20) |
|
|
Як самому себе виховувати? (с.21-24) |
|
|
Досягнення успіху. Навчання як засіб досягнення життєвої мети. Практична робота: плануємо пізнавальну діяльність. (с.25-28) |
|
|
Планування самонавчання, взаємонавчання. (с.29-32) |
|
|
Навчальний проект (індивідуальний за вибором учня): «Історія досягнень людини (в науці, спорті чи мистецтві)», «Мої досягнення». |
|
|
Роль сім᾽ї в моєму житті. Мій родовід. |
|
|
Бюджет сім᾽ї. Економія і збереження майна. |
|
|
Навчальний проект (дослідницький, індивідуальний): дослідження своїх витрат за тиждень (які товари чи послуги були потрібними і якісними, а на покупці яких можна було зекономити). |
|
|
Культура поведінки учня. (с.37-39) |
|
|
Вчимося бути культурними у спілкуванні, мовленні, зовнішності. (с.42-46) |
|
|
Засоби масової інформації мого міста/села/селища. Практична робота: Написання замітки до місцевої газети про важливі події, що відбулися в місті/селі/селищі. |
|
|
Соціальна (екологічна) акція __________________________
|
|
ІІ семестр |
||
|
Чому виникають конфлікти? (с.52-55) |
|
|
Як налагодити хороші взаємини? (с.56-59) |
|
|
Практична робота: складання правил ведення дискусії. «Чи може неправда бути рятівною?», «В яких випадках бути хитрим добре, а в яких – погано?». |
|
|
Україна – незалежна, демократична, правова держава. (с.64-68) |
|
|
Національні та державні символи України. (с.72-73) |
|
|
Конституція України (ст.10, ст.20, ст.67. (с.74-75) |
|
|
Практична робота: створення фотоколажу (проведення конкурсу малюнків) на одну із тем «Хліб і сіль – символи української гостинності». |
|
|
Приклади правопорушень серед дітей і юридична відповідальність за їх скоєння. (с.90-92) |
|
|
Моделювання різних соціальних ролей (учень-вчитель-директор школи-продавець-екскурсовод-водій-міліціонер і т. д.). (с.93-99) |
|
|
Навчальний проект (груповий, за вибором учнів): «Я пізнаю Україну», «Сім чудес України», «Визначні місця мого краю». |
|
|
Україна на карті світу. Найбільші українські спільноти в інших країнах світу. (с.100-102) |
|
|
Різноманітність культур і звичаїв народів. (с.103-106) |
|
|
Найближчі сусіди України. Запрошення до подорожі. (с.107-110) |
|
|
Європейський Союз – співтовариство народів Європи. |
|
|
Навчальний проект (груповий, за вибором учнів): «Подорожуємо країнами Євросоюзу», «Подорожуємо країнами світу», «Українці, яких знає світ», «Знані в усьому світі українські вироби». (с.113-120) |
|
|
Волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність. |
|
|
Практична робота: Складання листа до ровесника-іноземця про свою країну. |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|