ЯДС 1 клас Тиждень 15 "Подарунки" (О.Волощенко, О.Козак, Г.Остапенко).

Про матеріал

https://padlet.com/allyourknowledgebeginswithwonder/week15

ФАБРИКА ІГРАШОК.

ЧОМУ ЛЮДИ ДАРУЮТЬ ПОДАРУНКИ?

ЯК ДАРУВАТИ І ПРИЙМАТИ ПОДАРУНКИ?

ЩО Я МОЖУ ПОДАРУВАТИ?

Перегляд файлу

ЯДС 1 клас Тиждень 15 Подарунки (О.Волощенко,


О.Козак, Г.Остапенко).

с. 110-117

ALINA YABLONSKA          04 КВІТНЯ 2020, 17:49

image

Завдання з робочого зошита (частина 2, завдання 3, с. 61)

 Учням 1-го класу подарували конструктор. Полічіть і запишіть кількість деталей у ньому.    На які групи можна розкласти деталі конструктора? Чи один варіант існує?                 У якій групі деталей буде найбільше? Найменше?               Що можуть побудувати малята?                  Як треба попросити Санта-Клауса, щоб отримати саме такий подарунок, як мріяли? Справді, наші знайомі не завжди просять подарувати щось конкретне й нам часто нелегко уявити, чого саме їм хотілося б. А от якщо ми добре знаємо людину, тоді нам легше уявити, що вона хоче отримати, і дібрати подарунок.

Розглянь малюнок на сторінках 110 - 111

imageФАБРИКА ІГРАШОК

image


Цех машинок

Роздивимося фабрику уважніше.

imageimage   Оберіть один із предметів на картині та опишіть його, вживаючи лише словаознаки. А друзі нехай відгадають, що ви маєте на увазі. По черзі називайте дії, які виконують персонажі. Переможе той, чиє слово буде останнім.  Поміркуйте, які із зображених предметів можна об’єднати в групи і назвати одним словом.

На фабриці Діда Мороза працюють веселі вправні гномики.

image

Один із них, на ім’я Спритник, узявся супроводжувати Джмелика. Екскурсія почалася з цеху, де виготовляють машинки. Спритник показав гостю комп’ютер, на якому гномик Вигадько створив модель майбутньої іграшки та здійснив необхідні математичні розрахунки. За його розробками гномик Розумаш виготовив форми. В них заливається рідкий, розплавлений пластик. Це схоже на те, як тісто заповнює формочку для випікання.

Знайдіть на картині форми для машинок і резервуар, у якому нагрівається пластик. Чи знаєте ви інші речовини, які за нагрівання перетворюються з твердих на рідкі?

Гномик Малювайко добирає кольори, ретельно фарбує заготовки й передає їх далі, на сушку. Тепер корпус відправляється у збиральний відділ.

Які ще деталі треба виготовити для машинки?

Усі деталі з’єднують гномики Вправник та Умійко. А Непоспіх і Красулька пакують готові машинки у коробки та прикрашають їх.

Цех м’яких іграшок

 Екскурсія продовжилася в іншому цеху — там, де шиють м’які іграшки. Спочатку гномик Дизайнерко придумує, який вигляд матиме майбутня іграшка, і створює ескіз.


Конструктори Сантиметрик та Міліметрик визначають, з яких деталей буде зручно пошити цю іграшку, і створюють шаблони.

Знайдіть шаблони на картині. Які іграшки за ними пошиють?

Гномик Охайнуся саме обводить шаблон, а Точнісько вирізає фігуру зайчика із сіренької тканини. На великих фабриках це роблять машини — вони можуть одночасно вирізати десятки деталей. Швачка Швидкоручка зшиває деталі на машинці. Рівненько лягають стібки, шов з’єднує деталі... Потім зайчики мандрують до набивного цеху, щоб стати товстенькими та м’якенькими. Спеціальний апарат щільно наповнює заготовки синтепоном. Залишається зашити маленький отвір, прикрасити й одягнути зайчиків.

image   Полічіть, скільки на картині слоників, пінгвінів, котиків тощо. Чого у гномиків більше: ковпачків чи черевичків? Чи можна це визначити не рахуючи? Як саме?

imageЗнайдіть на ялинці однакові прикраси. Яких оздоб на ній найбільше, найменше, однаково? Що на картині має форму круга, квадрата? Пофантазуйте, які ще іграшки виготовляють на фабриці Санта-Клауса. Яку ви хотіли б знайти під ялинкою? 

Конвеєр

Полічіть, скільки гномиків працює, виготовляючи машинки. А скільки роблять зайчиків? 

Ви помітили, що кожен із працівників фабрики виконує лише одну справу: вирізає чи фарбує, шиє чи зав’язує бантики. Такий тип співпраці називається конвеєр. image       Чи міг би один працівник взяти на себе всю роботу й створювати іграшку від самого початку до кінця?

Поміркуйте, що змінилося б у цьому разі. image         Спробуйте організувати конвеєр і зробити цікаві поробки-іграшки для малят із дитячого садочка, що поряд. Поміркуйте, яку справу варто доручити кожному. Чи всі знайшли собі дію до душі? А тепер хай іграшку зробить хтось один. Чи швидше посувається робота? Чи гарніші іграшки виходять?

ЧОМУ ЛЮДИ ДАРУЮТЬ ПОДАРУНКИ?

image

Розглянь завдання 1 на сторінці 112

Довідайся, які подарунки отримав Вовчик на своє свято.

Який подарунок можна назвати теплим, а який — ні?

Що говорили звірі, вітаючи Вовчика?

image

imageЩо друзі подарували Вовченятку? Чому кожний вирішив, що саме цей подарунок сподобається Вовчику?

Як ви думаєте, якому подарунку він зрадіє найбільше? Чому?

Завдання з робочого зошита (частина 2, завдання 1, с. 62)

Що ти можеш відчувати, коли тобі дарують подарунок? Наведи слова — назви емоцій та намалюй відповідні вирази облич. 

imageЧому подарунки можуть викликати різні емоції? У чому причина?

Чи варто приховувати свої емоції? Чому?

Чим відрізняються подарунки Ведмедика, Лисички, Зайчика та Їжачка? Що сказав кожний з них, коли вручав його?

imageЧи вчасно друзі почали готувати подарунки для

Вовченятка?

Як не забути про важливе свято чи подію у житті друга? Чому це важливо?

 Який сувенір кращий — виготовлений власноруч чи куплений у магазині? Чому?

Чи може дарунок показати ставлення до людини? Про що свідчить він, якщо зроблений недбало, нашвидкуруч?

imageЯкий гостинчик теплий, а який — ні? Що може бути сюрпризом? Чи обов’язково дарувати предмет?

Чи може це бути усмішка? Добре слово? Вчинок?

Допомога?

 Яким має бути подарунок? Як його готувати?

 Як варто і як не бажано вручати дарунки? Чому?  Чи обов’язково чекати свята, щоб подарувати щось близькій людині?


image

image

Обчисли вирази і визнач, які подарунки вручить              Довідайся, чому змінився настрій дарувальника. Дмитрик кожному із членів своєї родини.        День народження у Нати.

image

Музика гучна лунає,


Іменинниця чекає:

“Не барися вже, вітай!

Й подаруночок давай!”

image
Вмить обгортка геть злетіла,

image

Добираючи подарунок, ми порівнюємо різні речі, щоб вибрати саме те, що потрібно. За якою ознакою ми це робимо? 

За тією, яка для нас найбільш суттєва саме зараз, яка відрізняє одну річ від іншої. Але чи все доречно порівнювати?   Розглянемо кілька листівок:

imageЧим схожі листівки?

Яку з них ви оберете для привітання мами? Тата?

Приятеля? Чому?

Запропонуйте дітям намалювати листівку для мами, тата, подружки, друга до одного й того самого свята.

Чим вони відрізнятимуться? image               Чи можна для дорослого і для дитини обирати однакові листівки?

imageЧим вони схожі, а чим відрізняються? Чи варто їх порівнювати? Чому саме? Обґрунтуйте відповідь. Ці листівки вітають з різними святами, тож їх не варто порівнювати, адже стати в пригоді нам можуть обидві. Порівнювати можна ті предмети, що можуть задовольнити нашу мету (наприклад, привітати зі святом Нового року). А якщо один із них недоречний, то ми одразу робимо вибір, не порівнюючи.

imageЧи можна зробити одну листівку, яка об’єднає ці дві?

Як саме?

Як ви гадаєте, краще надіслати двічі різні листівки чи одну?

 З якими ще святами можна привітати однією листівкою?

Чи завжди це доречно? Чому?

Розглянь завдання 4 на сторінці 115

Кого б ти хотів/хотіла привітати із зимовими святами? Склади і запиши власне привітання.

Намалюй листівку.

image

Розглянь завдання 5 на сторінці 115

Складіть правила дарування і приймання подарунків.

Як правильно приймати подарунки?

 

imageЗавжди посміхайтеся, коли вам щось дарують.

Приймайте подарунок з ввічливими словами подяки. Проявіть радість від подарунка, адже людина намагалася зробити приємне.

image   Подарунок потрібно відразу розгорнути, подаровані квіти потрібно звільнити від обгортки й поставити в вазу з водою.

imageЯкщо подарунок не сподобався або у вас така річ вже є, ні в якому разі не можна про це говорити.

Не можна питати про вартість подарунка. Не можна подарунки порівнювати між собою - це може бути дуже образливим для тих, хто їх подарував. Якщо ви отримали два однакових подарунки, не показуйте невдоволення або здивування. Веселі й дотепні привітання, поздоровлення у віршах, написані на листівці, краще прочитати вголос для всіх. Це буде приємно тому, хто написав. Але це правило не працює для особистих та душевних привітань на листівках. Щоб не помилитися, слід запитати в автора привітання, чи не заперечує він проти прочитання вголос.

 

Міжнародний етикет прийняття подарунків

 

image   В Японії існує звичай - приймати подарунки обома руками. Хорошим тоном вважається    ввічливо відмовлятися від нього перед прийняттям.

image   У Китаї перед тим як приймати подарунок, ви повинні відмовитися від нього три рази! Дарувальник при цьому повинен продовжувати наполягати на прийнятті подарунка. Щоб не виглядати жадібним, сувеніри не розгортаються в присутності дарувальника.

imageВ Ірландії, навпаки, подарунки зазвичай відкриваються перед дарувальником.

В арабських країнах подарунки приймаються правою рукою, а не лівою. Хоча ви можете приймати їх і двома руками - це теж вважається прийнятним. image          У Південній Кореї після прийняття подарунка одержувач повинен відповісти сувеніром аналогічної вартості.

image   У Сінгапурі одержувач, як правило, спочатку відмовляється приймати подарунок. А в Гонконзі, щоб уникнути прояву жадібності, від нього заведено відмовлятися кілька разів перед безпосереднім прийняттям.

 

Розглянь завдання 6 на сторінці 115

За якою ознакою об'єднані слова?

Додай слово до кожної групи. І

image

Дякую за урок, мені дуже сподобалось працювати з тобою. До зустрічі!

image

ЩО Я МОЖУ ПОДАРУВАТИ?

image

image
Розглянь завдання 2 на сторінці 116

Дай Назарчикові пораду на випадок, якщо грошей виявиться замало, щоб купити подарунки для всіх родичів.

Розглянь завдання 6 на сторінці 117

Про що свідчить подарунок, зроблений недбало, нашвидкуруч?


image

Дякую за урок, мені дуже сподобалось працювати з тобою. До зустрічі!

image

image

※※※※※※
pdf
Додано
3 листопада 2021
Переглядів
2607
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку