Тема. Як бути гарним пасажиром?
Мета. Формування в учнів уявлення про те, хто такі пасажири; ознайомити з правилами безпечної поведінки пасажирів;привчати дітей бути гарними, вихованими пасажирами; розширити уявлення про транспорт, його призначення; створити дружню атмосферу.
Хід уроку
І. Організація учнів до уроку
1. Привітання
ІІ. Ранкова зустріч
Сьогодні день тижня – четвер.
Електромобіль шкодить довкіллю.
Гелікоптер- повітряний транспорт.
Монорейка їздить на двох рейках.
У легкового автомобіля 4 колеса.
Шкільним автобусом керує директорка школи.
Марія Петрівна приїжджає на роботу самокатом.
Фунікулер – це підземний транспорт.
У Підкамені – є надземний і підземний переходи.
Пасажирам потрібен квиток для проїзду.
2. Побажання на урок
ІІІ. Робота над темою
- Розв’яжіть приклад. Результат – місце в автобусі.
1+0= 5+2=
1+1= 4+4=
2+1= 8+1=
2+2= 5+5=
3+2= 10+1=
3+3= 12+0=
13+0=
2. Робота з підручником
-Розгляньте автобус на с.42.
Хто яких правил не дотримується?
Чи можна всіх пасажирів назвати чемними?
3. Складання правила поведінки в транспорті.
-Розгляньте правила поведінки на слайдах.
- У якому транспорті ви можете бути пасажиром???
4. Фізкультхвилинка
5. Гра «Танграм»
6. Спеціальні піктограми в автобусі.
- Є дорожні знаки, а також є спеціальні знаки в автобусі, розгляньте їх та поясніть.
7. Хмара слів
-Які слова мають говорити гарні пасажири?
Робота з хмарою слів.
ІV. Підсумок уроку
1. Відгадування загадок
2. Рефлексія
3. Самооцінка