доброго дня. пропоную вашій увазі пробу пера). заняття з мовленнєвого та сенсорного розвитку у першій молодшій групі. ьдозволяю редагувати та вносити свої корективи. апробовано на дітях все пройшло чудово
Конспект
«Добре з мамою»
І молодша група
заняття з мовленнєвого та сенсорного розвитку:
Вихователь: Бойко Н.І.
Інтегроване заняття з мовленнєвого та сенсорного розвитку :
«Добре з мамою»
Програмовий зміст: вчити дітей висловлювати почуття любові до мами за допомогою художнього слова та ігор, відповідати на запитання вихователя одним - двома словами, формувати уявлення дітей про взаємну турботу та любов у сім’ї, розвивати сенсорні здібності у дітей за методикою М.Монтессорі, зокрема, співвідношення кольорів, музичні здібності, мову, уяву, поповнювати словниковий запас словами: Вуханчик, сім’я, промінчики, долоньки, донечки, синочки; спонукати висловлювати вдячність до мами,формувати моральні якості особистості;виховувати бажання допомагати іншим, шанобливо ставитися до близьких людей.
Матеріал до заняття: іграшки - зайчення і зайчиха; атрибути до гри: «Курочки», матеріали до ігор із сенсорного розвитку: (чашки і блюдця); платтячка і хустинки, картини із зображенням тварин і їх дитинчат; кошик із гостинцями.
Хід заняття
- Дітки, ви чуєте, хтось стукає у двері?
До нас у гості завітало маленьке налякане зайченятко, воно плаче.
Плаче зайча дрібними сльозами,
Промовляє: «Хочу я до мами!»
Ти не плач, зайча,
Пограйся з нами,
І не зчуєшся, як прийде мама.
Це зайченятко звати Вуханчик. Сідай, маленьке, на стільчик, і будеш з нами гратися. Мама Вуханчика пішла шукати їжу для сім’ї, для діток-зайченяток: капусту, морквочку, а Вуханчик не сидів сам, а пішов у ліс і заблудився. Попав у дитячий садок.
Давайте, діти, поки повернеться мама Зайчиха, ми пограємося з ним, розповімо про своїх мам.
Гра: «Яка моя мама» (добра,мила,ніжна,найкраща).
- Гра на уважність: « У нас велика сім’я»
А у нас,а у нас велика сім’я,
І у ній,і у ній не один лише я.
Є у нас синочки (хлопчики плескають )
Є у нас і дочки ( дівчатка плескають)
І ще ми Вуханчикові покажемо пальчикову вправу «Моя сім’я»
Оцей пальчик – наш дідусь,
А оцей – бабуся.
Оцей пальчик – наш татусь
А оцей – матуся.
А малюк,звичайно, - я !
Ось і все моя сім’я !
Дітки, наші мами, наче сонечко, пестять і голублять нас, гріють своєю любов’ю.
Давайте разом відпочинемо.
Психогімнастика « Я і сонечко»
Дітки, підніміть ручки вгору,потягніться до сонечка, насолоджуйтеся теплом його промінчиків.
Сонечко дарує кожному з вас по промінчику. Схопіть пальчиками промінчика, а тепер відпустіть; підставте долоньки до промінчиків.
Відчуваєте, як вони наповнюються теплом?
А тепер прикладіть долоньки до грудей.
Хай тепло сонечка перейде до ваших сердечок і зігріє їх любов’ю.
Погріймо і личка на сонечку, усміхнімося йому, подаруймо тепло своїх добрих, щирих і привітних посмішок.
- Як сонечко зігріває нас усіх своїми промінчиками, так і мама кожному з вас, дітки, дарує ласку і тепло.
Мама – сонечко в сім’ї,
Ми – промінчики її,
Якщо сонечко в оселі
То промінчики веселі.
А зараз дітки, я вам і Вуханчику розкажу казочку про неслухняне курчатко, яке також було загубилося і знайшло свою маму.
Казка «Добре з мамою».
Одного дня на бабусиному подвір’ї гордо походжала мама – квочка з маленькими дітками – курчатками. Ось мама – квочка заквоктала, покликала своїх діток і повела їсти пшоно, зерно. Наївшись, курчатка і квочка задрімали. А одне пустотливе курчатко стрибнуло у високу траву і там заблукало. Злякалося, бо на зустріч йому ішов великий чорний кіт.Котик і не думав нападати на курчатко, бо був ситий. Проте воно злякалося цього котикаі побігло шукати маму – квочку, яка також хвилювалася.Мама – квочка почала повчати синочка, щоб він так більше не робив,нікуди не відходив від неї, бо лише мама може захистити від котика, заховати від дощу, вітру, ворога. І маленьке курчатко, і його братики та сестрички пообіцяли, що завжди будуть слухатися свою матусю.
- Дітки, чого навчила мама курчаток?
- А чи ви завжди слухаєтеся свою маму?
Пісня – гра «Курчата»
- Мама про усіх піклується, усім допомагає
І ми їй також допомагати маєм.
Гра «Підбери хустинку до платтячка» і «Підбери блюдце до чашки за кольором».
- І ще з Вуханчиком ми пограємо у гру «Чия мама», поки матуся його ще в дорозі.
Діти добирають до зображень дорослих тварин їхніх дитинчат.
Час мине і в небі блисне золоте проміння.
її синочком, розважали і навчали його. Питає Вуханчика, чи сподобалося йому з дітками на занятті, а діток, чи сподобалося гратися з зайченям і дарує гостинці.
Пісня про маму. Мама люба,мама мила,
Стисне в обіймах.
Всюди скажуть вам так само
І дорослі й діти
Якщо з нами наша мама – добре з нею жити.
- Стук у двері. З’являється мама Зайчиха. Вона дякує малятам, що гралися з
1