Матеріал розробки призначений для використання на ранковій зустрічі з учнями 1 класу. До розробки включено посилання на перегляд відео про створення мультфільмів, цікаві загадки та завдання, які дозволять учням долучитися до цікавого світу мультиплікації.
РАНКОВА ЗУСТРІЧ «ЯК НАРОДЖУЮТЬСЯ МУЛЬТФІЛЬМИ?»
Мета: дати учням уявлення про те, як народжуються мультфільми, виховувати пізнавальний інтерес, увагу, спостережливість
1. Вітання
- Доброго дня, діти! Сьогодні ми відправляємось з вами у країну Мультляндію. Але звичайних школярів туди не пускають, тому за помахом чарівної палички кожний з вас має перетворитися на персонажа мультфільма, а вітатися ми будемо так: «Сьогодні я…. і найкраще я умію….»
2. Групове заняття
- Діти, ми отримали лист від бюро знахідок.
А хтось із вас знає, що це за бюро і чим воно займається? Зараз ми точно отримаємо відповідь на це питання. (Перегляд фрагменту мультфільма «Бюро знахідок» https://www.ivi.ru/watch/byuro_nahodok/40585 ).
А ось і загублені речі. Спробуємо відгадати, кому вони належать.
А можливо ви зможете впізнати з якого мультфільма ця пісенька. (Доцільно використати « Пісні з мультфільмів українською. ТОП 150. Частина 1. Найбільший список!» https://www.kozakorium.com/pisni-z-multfilmiv-ukrayinskoyu-top-150-chastyna-1-naybilshyy-spysok/ ).
А зараз найскладніше завдання. Мабуть, немає в світі людини, яка хоча б в дитинстві не любила читати казки, і не лише вітчизняні, але й іноземних авторів та народів світу. А відгадувати загадки про них іще цікавіше! Спробуйте відгадати героїв зарубіжних казок (https://pustunchik.ua/ua/checkyourself/zagadki/zagadki-pro-geroyev-multfilmov )
Як це трапилося, як?
Дуже просто, наче птах,
Полетів собі на дах.
(Карлсон)
В шкаралупі я жила,
Та мене одної днини
З дому жаба понесла.
В старої миші була на гостинах,
І ластівка мене на крилах
В країну ельфів відвезла.
(Дюймовочка)
Гостинці для неї онука несла.
Хто дівчинку ту по дорозі зустрів?
Як казка ця зветься? Хто б відповів?
(Червона Шапочка)
Країною Чудес гуляла.
Кіт Чеширський не дрімає,
Вказці дівчину чекає.
(Аліса)
Танцювала у палаці.
Є така у мене звичка —
Десь губити черевички.
(Попелюшка)
І пташок я слухала спів дивовижний,
Мов кров, мої губи , волосся – мов нічка,
А личко – як сніг… Мене звуть…
(Білосніжка)
Родиною дуже гордився.
Він не просто цибулина,
Вірний друг це…
(Чіполіно)
Молодшу сестру.
І на замок одягнула
Шубу снігову.
(Ельза)
Я – істота снігова.
Мене зліпили дві сестри,
Коли грали уночі.
(Сніговик Олаф)
Поле, річку, ліс та луг.
Не почує серце бід,
Герда лиш розтопить лід.
(Снігова Королева)
Є на мед чутливий нюх.
Зветься плюшевий ведмедик,
Всім відомо…
(Вінні Пух)
Жартівники й кадристи.
Відомі їх таланти:
Співаки та музиканти.
Півень, кіт, осел, собака
Ніколи не знають страху.
Хто ж це? Відгадайте!
Відповідь швиденько дайте.
(Бременські музиканти)
3. Обмін інформацією
У «кріслі автора» дитина розповідає про свій улюблений мультфільм.
4. Щоденні новини
Дивитися мультфільми люблять не тільки дорослі, але й діти. А як цікаво спробувати створити свій мультфільм. Перегляд фрагмента відео «Як робити прості мультфільми - майстер-клас від Юрія Журавля» https://www.kozakorium.com/yak-robyty-prosti-multfilmy---mayster-klas-vid-yuriya-zhuravlya/7/
5. Творча майстерня «Створюємо мультфільм»