Якість освіти. Система оцінювання здобувачів освіти. Рекомендації.

Про матеріал
Рекомендації для покращення якості освіти в закладі за напрямом "Система оцінювання здобувачів освіти"
Перегляд файлу

Якість освіти (напрям 2)

Система оцінювання здобувачів освіти

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо підвищення рівня за вимогою 2.1.

Вчителям- предметникам:

  1. Покращити стан інформування учнів щодо критеріїв оцінювання через інформаційні стенди (0%) в закладі та інші комунікативні засоби, окрім усних (100%), звертати увагу учнів до критеріїв оцінювання певних видів робіт.
  2. Для кожного предмету підготувати необхідні пам’ятки з порядку і правил оцінювання учнів у закладі освіти.
  3. Регулярно нагадують учням про цілі і критерії оцінювання.
  4. Оновити публікації “Критерії оцінювання” на предметній сторінці вчителя на офіційному сайті закладу.
  5. Спланувати роз'яснювальну роботу щодо справедливого оцінювання.
  6. Впроваджувати різні моделі досягнення результатів для учнів та розробляти власні критерії щодо виконання певних видів робіт, тестувань та  організаційних форм роботи на уроці.
  7. Продовжити пошук різних моделей визначення досягнення результатів в навчальній діяльності без ризику отримати за це негативну оцінку.

Методисту закладу:

  1. Продовжити роботу по вивченню питань “Реалізація компетентнісного підходу до навчання”  та вдосконалення шляхів реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі”.
  2. Провести роз'яснювальну роботу щодо понять компетенція та компетентності серед учнів та їх батьків.
  3. З метою удосконалення знань педпрацівників закладу організувати для вчителів семінар “Сучасні технології контролю” , “Критерії оцінювання проектної діяльності”

Творчій групі:

  1. Продовжити аналіз питань якості освіти в закладі за напрямом.
  2. Залучати до анкетування більшу кількість учасників освітнього процесу.

 

 

 

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо покращення рівня за вимогою 2.2.

 

Заступникам директора з навчальної, виховної роботи, методисту на спортивні відділення:

  1. Продовжити висвітлювати результати моніторингів серед педагогічних працівників, учнів та батьків закладу.
  2. Публікувати результати навчальної, виховної та спортивної діяльності на шкільних стендах, сайті закладу, соціальних мережах.

Методисту закладу та керівникам методичних об'єднань:

  1. Продовжити теоретичне вивчення питання формувального оцінювання педагогами закладу під час засідань МО та методичних семінарах.
  2. Провести поглиблене вивчення питання формувального оцінювання та його впровадження в освітній процес.

Вчителям-предметникам з  метою розвитку учня як свідомого учасника процесу оцінювання і навчання застосовувати зрозумілі та чіткі критерії оцінювання, ставити перед учнями виклики у вигляді пошуку причинно-наслідкових зв’язків, розгляду проблемних задач, реалізації проєктів та розвивають критичне мислення учні.

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо підвищення рівня за вимогою 2.3 :

Класним керівникам: Спланувати заходи по підвищенню рівня відповідального ставлення до навчання та роз'яснювальну роботу з питань академічної доброчесності у вересні 2021р.

Вчителям-предметникам: Здійснювати розвиток відповідального ставлення у учнів закладу до навчання шляхом зосередження освітнього процесу на оволодіння учнями ключовими компетентностями, а не на відтворенні інформації; активізації участі учнів в організації своєї навчальної діяльності; наданням конструктивного відгуку на роботу учня; спільним розробленням критеріїв оцінювання навчальних досягнень, тощо.

Керівникам методичних об'єднань: Розглянути на засіданнях методичних об'єднань питання впровадження самооцінювання та взаємооцінювання учнів під час уроків (мета, принципи та організація даних форм оцінювання результатів навчання) з метою розвитку в учнів. вміння об’єктивно оцінювати себе

 

 Заступник директора з НР _____________ Матвєєва Н.П.

docx
Додано
11 травня 2022
Переглядів
588
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку