Якість освіти (напрям 2)
Система оцінювання здобувачів освіти
РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо підвищення рівня за вимогою 2.1.
Вчителям- предметникам:
-
Покращити стан інформування учнів щодо критеріїв оцінювання через інформаційні стенди (0%) в закладі та інші комунікативні засоби, окрім усних (100%), звертати увагу учнів до критеріїв оцінювання певних видів робіт.
-
Для кожного предмету підготувати необхідні пам’ятки з порядку і правил оцінювання учнів у закладі освіти.
-
Регулярно нагадують учням про цілі і критерії оцінювання.
-
Оновити публікації “Критерії оцінювання” на предметній сторінці вчителя на офіційному сайті закладу.
-
Спланувати роз'яснювальну роботу щодо справедливого оцінювання.
-
Впроваджувати різні моделі досягнення результатів для учнів та розробляти власні критерії щодо виконання певних видів робіт, тестувань та організаційних форм роботи на уроці.
-
Продовжити пошук різних моделей визначення досягнення результатів в навчальній діяльності без ризику отримати за це негативну оцінку.
Методисту закладу:
-
Продовжити роботу по вивченню питань “Реалізація компетентнісного підходу до навчання” та вдосконалення шляхів реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі”.
-
Провести роз'яснювальну роботу щодо понять компетенція та компетентності серед учнів та їх батьків.
-
З метою удосконалення знань педпрацівників закладу організувати для вчителів семінар “Сучасні технології контролю” , “Критерії оцінювання проектної діяльності”
Творчій групі:
-
Продовжити аналіз питань якості освіти в закладі за напрямом.
-
Залучати до анкетування більшу кількість учасників освітнього процесу.
РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо покращення рівня за вимогою 2.2.
Заступникам директора з навчальної, виховної роботи, методисту на спортивні відділення:
-
Продовжити висвітлювати результати моніторингів серед педагогічних працівників, учнів та батьків закладу.
-
Публікувати результати навчальної, виховної та спортивної діяльності на шкільних стендах, сайті закладу, соціальних мережах.
Методисту закладу та керівникам методичних об'єднань:
-
Продовжити теоретичне вивчення питання формувального оцінювання педагогами закладу під час засідань МО та методичних семінарах.
-
Провести поглиблене вивчення питання формувального оцінювання та його впровадження в освітній процес.
Вчителям-предметникам з метою розвитку учня як свідомого учасника процесу оцінювання і навчання застосовувати зрозумілі та чіткі критерії оцінювання, ставити перед учнями виклики у вигляді пошуку причинно-наслідкових зв’язків, розгляду проблемних задач, реалізації проєктів та розвивають критичне мислення учні.
РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо підвищення рівня за вимогою 2.3 :
Класним керівникам: Спланувати заходи по підвищенню рівня відповідального ставлення до навчання та роз'яснювальну роботу з питань академічної доброчесності у вересні 2021р.
Вчителям-предметникам: Здійснювати розвиток відповідального ставлення у учнів закладу до навчання шляхом зосередження освітнього процесу на оволодіння учнями ключовими компетентностями, а не на відтворенні інформації; активізації участі учнів в організації своєї навчальної діяльності; наданням конструктивного відгуку на роботу учня; спільним розробленням критеріїв оцінювання навчальних досягнень, тощо.
Керівникам методичних об'єднань: Розглянути на засіданнях методичних об'єднань питання впровадження самооцінювання та взаємооцінювання учнів під час уроків (мета, принципи та організація даних форм оцінювання результатів навчання) з метою розвитку в учнів. вміння об’єктивно оцінювати себе
Заступник директора з НР _____________ Матвєєва Н.П.