ЯКИЙ Я ВЧИТЕЛЬ...(Презентація)

Про матеріал
У презентації матеріал для кожного вчителя ,щоб задуматися,чи такий я вчитель,якого чекають учні в школі,до якого з великою радістю йдуть на уроки.Тут знайдете поради,підказки,що необхідно для того ,щоб іти в ногу з життям,щоб не відставати від учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

А Я – СУЧАСНИЙ УЧИТЕЛЬ? ПОЧИНАЄМО ДИСКУСІЮ З ДИРЕКТОРА – ЛЮБОВІ ВАСИЛІВНИ

Номер слайду 2

МИ ХОЧЕМО БУТИ СУЧАСНИМИ ВЧИТЕЛЯМИ! АЛЕ ЧИ ВСЕ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД НАС?

Номер слайду 3

Діти від природи допитливі, прагнуть пізнавати світ, здатні розмірковувати над важливими питаннями та висувати оригінальні ідеї. Роль вчителя – позиція вдумливого помічника, який скеровує самостійну пізнавальну діяльність дітей та стимулює пізнавальну активність. Завдання вчителя – не передавати учням власне розуміння певної інформації, а надати допомогу в розширенні та реструктуризації вже набутих знань під впливом одержаної нової інформації; в інтерпретації та розумінні нових явищ у світлі того, що учні вже знали; стимулювати школярів брати активну участь у пошуках відповідей на власні запитання.

Номер слайду 4

Наголосила Люба Василівна

Номер слайду 5

учителю необхідно: виділити час і забезпечити можливості для застосування критичного мислення;дозволити учням вільно розмірковувати; приймати різноманітні ідеї та думки; сприяти активному залученню учнів до процесу навчання; забезпечити для учнів безризикове середовище, вільне від насмішок; висловити віру в здатність кожного учня породжувати критичні судження; цінувати критичні міркування учнів.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Часто ми плануємо багато завдань на урок так, що їх неможливо виконати. Уже на етапі планування ми змушені вносити корективи, роблячи план більш реалістичним. Створюйте карти-плани,які дозволяють це помітити й вилучити те, що видається менш важливим. Склавши план уроку та оглянувши його , часто розуміємо, що забули внести в нього якісь важливі складові. План дозволяє провести ротацію: швидко побачити, що потрібно додати, а що – прибрати. Розставляємо пріоритети. Важливі справи виділяємо на карті так, що зрозуміло, що вони важливі. У результаті насамперед робимо те, що необхідно робити в першу чергу. Відслідковуємо те, що виконано, а що – ні. Виділяючи на карті виконані гілочки, отримуєте наочну картину того, що ми встигли зробити, а що – ні. УСЕ В МІРУ - ПОРАДА

Номер слайду 8

Оптимізація спілкування з у чнями-Поява в класі — бадьора, упевнена, енергійна.-Загальне самопочуття в початковий період спілкування — бадьоре, продуктивне, упевнене.-Наявність комунікативного настрою: яскраво виражена готовність до спілкування.-Енергійний прояв комунікативної ініціативи, емоційна налаштованість на діяльність, прагнення передати цей стан класові.-Створення на уроці необхідного емоційного настрою.-Органічне керування власним самопочуттям під час уроку й спілкування з дітьми (рівний емоційний стан, здатність опанувати себе, незважаючи на складні обставини, зміни в настрої).-Продуктивність спілкування.-Керування спілкуванням: оперативність, гнучкість, відчуття власного стилю спілкування, уміння організувати єдність спілкування й методу впливів.-Мовлення (яскраве, образне, емоційно насичене, висококультурне).-Міміка (енергійна, яскрава, педагогічно доцільна).-Пантоміміка (виразна, адекватна до жестикуляції, пластична образність, емоційна насиченість жестів). 

Номер слайду 9

ПРОНАС

Номер слайду 10

Номер слайду 11

ПРИЄМНО,КОЛИ ЗАПОЗИЧУЮТЬ ДОСВІД У НАС

Номер слайду 12

У ЗАПИСНИК УЧИТЕЛЯ правила ефективної педагогіки Я не джерело знань на уроці — я організатор уроку й помічник дітей. Дитина повинна знати, навіщо їй це, тобто мету заняття обов’язково формулюйте на уроці разом із учнями, вона має цікавити дітей. Позбавтеся у своєму лексиконі слів: «помилкова відповідь»; «неправильно». Замість цього постійно звертайтеся до всіх: «Пропоную обговорити…», «А як ви вважаєте?..», «Я вважаю, що… але, можливо, я помиляюся…». Жодних монологів на уроці! Тільки живий діалог, у якому беруть участь усі. На кожному уроці — робота в групах, парах, четвірках, великих групах. Учимося спілкуватися, сперечатися, обстоювати свою думку, просити про допомогу або пропонувати її. Найголовніше — моє емоційне налаштування: «Я вмію володіти своїми емоціями і навчаю цього дітей». Якщо після уроку в дитини не залишилося жодних питань, їй нема про що поговорити з товаришами або з вами, вона нічого не прагне розповісти тим, хто не був присутнім на уроці, то в дитини він не залишив сліду.(може я помиляюся)

Номер слайду 13

Не забувай,учителю. Професійно-педагогічні якості педагога. Педагогічна ерудиція. Педагогічне (практичне й теоретичне) мислення. Педагогічна спостережливість. Педагогічна імпровізація. Педагогічний оптимізм. Педагогічна спритність. Педагогічне передбачення. Педагогічна рефлексія.

Номер слайду 14

ДИРЕКЦІЇ ДОБРЕ,КОЛИ УСІ ТВОРЧІ,ЕНЕРГІЙНІ, КРЕАТИВНІ, А ГОЛОВНЕ – ЛЮБЛЯТЬ ДІТЕЙ І РОБЛЯТЬ УСЕ,ЩОБ ШКІЛЬНІ БУДНІ БУЛИ СВЯТОМ

Номер слайду 15

ДЛЯ ВАС ВІТАННЯ ,ЯКЕ НАМ СПОДОБАЛОСЯНу що ж, мої колеги-вчителі,Присядем, як годиться, на доріжку. Ми — ті, що світло сіємо в імлі,Даємо все, отримуємо — трішки…Вчимо і від життя берем урок — Не із книжок знайоме слово “ стреси “... Ми просто тихо творимо добро,І хай не в нас палаци й ”мерседеси “…Нехай… До цього звикли ми давно —Без пафосу нову епоху вершим. Магічно прозвучить шкільний дзвінок —І в клас зайдемо знов, немов уперше!© Володимир Присяжнюкм. Івано-Франківськ31.08.2019

pptx
Додано
31 серпня 2019
Переглядів
4089
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку