Тема : «Юні олімпійці». Символи, ритуали і церемонії Олімпійських ігор. Організаційні вправи. Різновиди бігу, ходьби. ЗРВ на місці. Рухлива гра «Веселі спортсмени»
Мета: познайомити учнів з історією Олімпійських ігор, досягненнями укр. Спортсменів на олімпіадах, сприяти зміцненню здоров’я учнів, залученню до спортивних занять; виховувати почуття патріотизму, прагнення до здорового способу життя.
Завдання уроку :
-
Повторити різновиди ходьби, бігу, стрибків,
-
Вправляти вправи з гімнастичними палицями,
-
Сприяти розвитку спритності, кмітливості, швидкості та координації рухів,
-
Виховувати стійкий інтерес до занять фізкультурою, доброзичливе ставлення до товаришів, вміння працювати у команді.
Тип уроку: урок- гра
Місце проведення: спортивна зала
Інвентар: м’ячі, гімнастичні палиці, обручі, крейда, скакалки.
Хід уроку
-
Вступ ( 10 хв.)
-
Шикування,
-
Рапорт,
-
Привітання,
-
Поцікавитися почуттям учнів
-Діти, сьогодні урок в нас присвячений темі нашого життя «Зберігаємо своє здоров’я – здоровим.»
- А як ви піклуєтесь про своє здоров’я?
- Навіщо потрібно займатися спортом?
- Сьогодні на уроці ми всі будемо юними олімпійцями.
-
Яких відомих спортсменів ви знаєте?
-
Чи знаєте ви ,що таке Олімпійські ігри? Це змагання кращих спортсменів. Давайте сьогодні зробимо подорож у часі. Ми побуваємо у Стародавній Греції- країні, де колись дуже давно проводились Олімпійські ігри ( розповідь вчителя про Олімпійські ігри в Греції ( відео)).
-
Чи знаєте ви емблему Олімпійських ігор? ( історія виникнення Олімпійського прапору( відео)).
-
А яких відомих укр. Спортсменів ви знаєте?( перегляд відео відомих спортсменів).
-
Хто такий Андрій Шевченко?
-
Завдяки наполегливій праці він зумів досягти своїх цілей.
-
Девіз нашого уроку:
Хто з фізкультурою на ти
В житті досягне він мети,
Бо в спорті міць та сила
І для душі й для тіла.
-
Основна частина ( 15-20 хв.)
-
Продовжимо наш олімпійський урок , який перевіре вашу фізичну підготовку.
( Клас ділиться на 2 команди. Обирають назву команді)
-
Естафета з гімнастичними палицями( гімнастичні палиці),
-
Естафета «Змійка» ( Крейда, м’яч),
-
Естафета «Стрибки по купинах» ( обруч),
-
Естафета «Біг зі скакалкою»( скакалки),
-
Естафета «Дійди до цілі» ( лавочка,обруч)
-
Конкурс «Спортивні ігри» ( 5хв.)
Команди змагаються в міні-футбол.
-
Вправи на відновлення дихання.
-
Гра «Веселі спортсмени»
Учні утворюють коло. Обирають ведучого, всі інші спортсмени . Ведучий біжить по колу. До кого доторкнувся із спортсменів, той біжить у протилежному напрямку, а ведучий продовжує бігти у тому самому напрямку. Хто швидше до біжить до вільного місця, той стає ведучим. Продовжуємо так само.
-
Заключна частина( 5 хв.)
-
Шикування в шеренгу.
-
Вправи на рівновагу.
-
Вправи на відновлення та заспокоєння дихання.
-
Поза «лотоса».
-
Чи досягли цілей уроку?
-
Які фізичні якості розвивали на уроці?