"Юні олімпійці". Олімпійський урок

Про матеріал
Конспект уроку з фізичного виховання "Юні олімпійці" Символи, ритуали і церемонії Олімпійських ігор.
Перегляд файлу

Тема : «Юні олімпійці». Символи, ритуали і церемонії Олімпійських ігор. Організаційні вправи. Різновиди бігу, ходьби. ЗРВ на місці. Рухлива гра «Веселі спортсмени»

Мета: познайомити учнів з історією Олімпійських ігор, досягненнями укр. Спортсменів на олімпіадах, сприяти зміцненню здоров’я учнів, залученню до спортивних занять; виховувати почуття патріотизму, прагнення до здорового способу життя.

Завдання уроку :

  1. Повторити різновиди ходьби, бігу, стрибків,
  2. Вправляти вправи з гімнастичними палицями,
  3. Сприяти розвитку спритності, кмітливості, швидкості та координації рухів,
  4. Виховувати стійкий інтерес до занять фізкультурою, доброзичливе ставлення до товаришів, вміння працювати у команді.

Тип уроку: урок- гра

Місце проведення: спортивна зала

Інвентар: м’ячі, гімнастичні палиці, обручі, крейда, скакалки.

 

                                       Хід уроку

  1. Вступ ( 10 хв.)
  • Шикування,
  • Рапорт,
  • Привітання,
  • Поцікавитися почуттям учнів

-Діти, сьогодні урок в нас присвячений темі нашого життя «Зберігаємо своє здоров’я – здоровим.»

- А як ви піклуєтесь про своє здоров’я?

- Навіщо потрібно займатися спортом?

- Сьогодні на уроці ми всі будемо юними олімпійцями.

  • Розминка ( ЗРВ в русі)
  • Яких відомих спортсменів ви знаєте?
  • Чи знаєте ви ,що таке Олімпійські ігри? Це змагання кращих спортсменів. Давайте сьогодні зробимо подорож у часі. Ми побуваємо у Стародавній Греції- країні, де колись дуже давно проводились Олімпійські ігри ( розповідь вчителя про Олімпійські ігри в Греції ( відео)).
  • Чи знаєте ви емблему Олімпійських ігор? ( історія виникнення Олімпійського прапору( відео)).
  • А яких відомих укр. Спортсменів ви знаєте?( перегляд відео відомих спортсменів).
  • Хто такий Андрій Шевченко?
  • Завдяки наполегливій праці він зумів досягти своїх цілей.
  • Девіз нашого уроку:

                 Хто з фізкультурою на ти

                 В житті досягне він мети,

                 Бо в спорті міць та сила

                 І для душі й для тіла.

  1. Основна частина ( 15-20 хв.)
  • Продовжимо наш олімпійський урок , який перевіре вашу фізичну підготовку.

( Клас ділиться на 2 команди. Обирають назву команді)

  • Естафети
  1. Естафета з гімнастичними палицями( гімнастичні палиці),
  2. Естафета «Змійка» ( Крейда, м’яч),
  3. Естафета «Стрибки по купинах» ( обруч),
  4. Естафета «Біг зі скакалкою»( скакалки),
  5. Естафета «Дійди до цілі» ( лавочка,обруч)
  • Конкурс «Спортивні ігри» ( 5хв.)

Команди змагаються в міні-футбол.

  • Вправи на відновлення дихання.
  • Гра «Веселі спортсмени»

Учні утворюють коло. Обирають ведучого, всі інші спортсмени . Ведучий біжить по колу. До кого доторкнувся із спортсменів, той біжить у протилежному напрямку,  а ведучий продовжує бігти у тому самому напрямку. Хто швидше до біжить до вільного місця, той стає ведучим. Продовжуємо так само.

  1. Заключна частина( 5 хв.)
  1. Шикування в шеренгу.
  2. Вправи на рівновагу.
  3. Вправи на відновлення та заспокоєння дихання.
  4. Поза «лотоса».
  • Чи досягли цілей уроку?
  • Які фізичні якості розвивали на уроці?

 

docx
Додано
7 березня 2023
Переглядів
286
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку