З досвіду роботи "Ігри на уроках математики і російської мови"

Про матеріал
Ігри на уроках математики та російської мови сприяють активізації розумової діяльності учнів, розвивають інтерес до предмету. Особливо часто я включаю ігри та ігрові моменти на уроках. Наведу кілька дуже простих ігор.
Перегляд файлу

и на уроках математики та російської мови

З досвіду роботи

Ігри на уроках математики та російської мови сприяють активізації розумової діяльності учнів, розвивають інтерес до предмету. Особливо часто я включаю ігри та ігрові моменти на уроках. Наведу кілька дуже простих ігор.

Хто швидше прикрасить ялинку?

Вивішуються два плакати із зображенням ялинок. На дошці записано стовпчики прикладів, по 8 у кожному. До дошки виходять два учні. У кожного з них по 8 картонних іграшок з гачками.

За сигналом вчителя діти починають розв’язувати  приклади. Розв’язавши приклад, учень вішає іграшку на свою ялинку. Остання іграшка - верхівка.

Хто перший повісить верхівку, той отримує приз - маленьку верхівку.

Білка на ялинці.

На плакаті зображена білка, що сидить на ялинці. На ялинці висять в мішечках горішки - картки з прикладами.

До дошки виходять два учні і по команді вчителя починають вирішувати приклади.

Хто більше вирішив прикладів і не зробив помилки, той виграв. Він має право дати горішок білці.

Допоможи малюкові знайти свою маму.

На картках зображені дорослі тварини і їхні малюки. Зі зворотнього боку карток зроблені кишеньки. Зовні зображені малята, а в їх кишенях лежать листки зі словами.

Викликаний учень, розглянувши схему, шукає слово, відповідне схемі, і перевертає картку. Якщо слово відповідає схемі, учень правильно виконав завдання, а значить малюк знайшов свою маму.

Збір грибів

На столі лежить кілька карток із зображенням їстівних і неїстівних грибів.

Картки пронумеровані і перевернуті. Слова з ненаголошеною голосною позначають їстівні гриби.

До дошки виходять два учні. Учитель читає слова: 1 - вдома, 2 - столи, 3 - старий, 4 - вози, 5 - шкарпетки, 6 - гора, 7 - річний, 8 - стоять, 9 - тягнув, 10 - дарований, 11 - шпак. Картки 1,2,4, 5,7,8,11 позначають їстівні гриби.

До дошки виходять два учні. Учитель читає слова: 1- вдома, 2 - столи, 3 - старий, 4 - вози, 5 - шкарпетки, 6 - гора, 7 - річний, 8 - стоять, 9 - тягнув, 10 - дарований, 11 - шпак. Картки 1,2,4, 5,7,8,11 позначають їстівні гриби. Їх учень повинен відкласти, тобто покласти гриби в кошик. Той, хто більше зібрав грибів, виграв.

Розділові м'який і твердий знаки

На картках записані букви ь і ъ.

Учитель повільно читає слова, наприклад: листя, під'їзд, їстівний, хуртовина, розлючений, горобці, зйомка, і інші, а учень бере картку з буквою, відповідної слову, показує її. Якщо він вибрав букву правильно, то, перевернувши картку, читає: «Молодець! Правильно ».

Подібні ігри я проводжу при вивченні різних тем, міняю тільки завдання, записані на картках.

Картки для гри  легко зробити кожному учневі, намалювавши відповідні картинки на уроках образотворчого мистецтва або на заняттях в групі продовженого дня. Картки з завданнями може виготовити вчитель або діти старших класів. Тоді в грі може брати участь весь клас. При проведенні будь-якої гри я не забуваю заохочувати дітей, особливо наголошую тих, хто мало активний і несміливо включається в роботу. Заохочення надає дітям впевненість в своїх силах і допомагає виконувати завдання, запропоновані для всього класу.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
21 січня 2019
Переглядів
145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку