З досвіду роботи вчителя англійської мови

Про матеріал

З досвіду роботи вчителя англійської мови Підпригора Людмили Миколаївна

Вчитель – це перший, а потім головний світоч в інтелектуальному житті школяра, він пробуджує в дитини жадобу до знань, повагу до науки, культури, освіти.

В.О.Сухомлинський

Моїм вчительським кредо є висловлювання відомого педагога Януша Корчака, яке надзвичайно пасує до нашого сьогодення: “ Вчитель – це той, хто не затискує, а визволяє; не пригнічує, а підносить; не диктує, а вчить;, не вимагає, а запитує; той, хто переживає разом з дитиною багато натхненних хвилин. ”

Кожен урок – новизна,

творчий пошук вчителя і учнів, співробітництво,

радість спілкування іноземною мовою.

Робота в школі

приносить мені задоволення.

Я відчуваю себе успішною,

здатною, творчою, самостійною особистістю.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підопригори Людмили Миколаївни З досвіду роботи вчителя англійської мови закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів с. Красноволя style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 2

Вчитель – це перший, а потім головний світоч в інтелектуальному житті школяра, він пробуджує в дитини жадобу до знань, повагу до науки, культури, освіти. В. О. Сухомлинськийstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 3

Я, як молодий вчитель, постійно перебуваю у творчому пошуку, а тому мої пріоритети у викладанні час від часу змінюються.

Номер слайду 4

Моїм вчительським кредо є висловлювання відомого педагога Януша Корчака, яке надзвичайно пасує до нашого сьогодення: “ Вчитель – це той, хто не затискує, а визволяє; не пригнічує, а підносить; не диктує, а вчить;, не вимагає, а запитує; той, хто переживає разом з дитиною багато натхненних хвилин. ”

Номер слайду 5

Активізація пізнавальної діяльності учнів через впровадження інтерактивних методів та інноваційних технологій на уроках англійської мови. Проблема

Номер слайду 6

Мета навчання. Практичне володіння іноземною мовою під яким розуміється оволодіння усним мовленням де особлива увага звертається на живу розмовну мову;Використання різноманітних засобів систематизації лексики;Пошук інтерактивних форм роботи, що стимулюють комунікативну мотивацію, розвивають уяву, образне мислення,здібності логічного та послідовно викладати думку іноземною мовою.

Номер слайду 7

Кожен урок – новизна, творчий пошук вчителя і учнів, співробітництво, радість спілкування іноземною мовою.

Номер слайду 8

Типи нетрадиційних уроків. Урок- подорож. Урок- гра Урок- змагання Інтегрований урок. Урок- презентація

Номер слайду 9

Кредо інтерактивного навчання Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я трохи пам'ятаю. Те, що я чую, бачу і обговорюю я починаю розуміти. Коли я чую бачу і роблю, я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим я стаю майстром

Номер слайду 10

Інтерактивні методинавчання. Метод мікрофон. Рольові ігри. Мозковий штурм. Робота в групах. Робота в парах Метод чиста дошкаstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 11

Ігри як складова успіху у навчально-виховному процесіГра – це діяльність, гра – це життя людини, тому очевидні переваги використання ігрових технологій.

Номер слайду 12

Без гри дитина – засушена квітка. Забезпечення контролю виведення емоцій Надання дитині можливості самовизначеня. Надихання і допомога у розвитку творчої уяви. Надання можливості здобуття навичок співробітництва в соціальному аспекті Надання можливості висловити власну думку. В ігровій формі я реалізую комплекс цілей навчання:

Номер слайду 13

Великий обсяг нового матеріалу пропонується учням початкових класів. Якщо кожного уроку використовувати вірш, гру, пісеньку зосереджується увага, з’являється бажання працювати в кожної дитини.

Номер слайду 14

Рольові ігри: «В класі новий учень», «Учень в ролі вчителя»Ігри для повторення матеріалу: “Is it a doll? – Yes it is”Мені найкраще вдаються. Релаксаційні ігри: «Покажи малюнок», «Знайди букву в алфавіті»Ігри спрямовані на закріплення нового матеріалу: «Знайди пару», «Що змінилося?»Лексичні ігри: «Знайди зайве слово(малюнок) і назви його».

Номер слайду 15

Щоб досягти практичної мети, на кожному уроці я поєдную всі види мовленнєвої діяльності аудіювання говоріння читання письмо

Номер слайду 16

Широке використання наочності та вправ,що стимулюють розвиток логічного мислення, ініціативність учнів Розвиваю навички оперування мовним матеріалом, застосовуючи монологічне та діалогічне мовлення. Розвиваю комунікативні вміння, проводячи нетрадиційні та комбіновані уроки. Для забезпечення практичного володіння предметом я намагаюсь використовувати такі важливі, на мій погляд, компоненти як:

Номер слайду 17

Залучення усіх школярів до активної роботи на уроці - це найважливіший резерв підвищення його результативності.

Номер слайду 18

Робота в школі приносить мені задоволення. Я відчуваю себе успішною, здатною, творчою, самостійною особистістю.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 19

Дякую за увагу. Підопригора Л. М.rstyle.colorfillcolorfill.type

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Потюк Марія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
6 березня 2018
Переглядів
6304
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку