З Україною в серці(вебквест)
Нема на світі України,
Немає другого Дніпра.
Т. Шевченко
Мета: розширювати знання учнів про Батьківщину; виховувати любов до України; прищеплювати розуміння значимості Вітчизни для кожного громадянина; продовжувати сприяти формуванню патріотичних почуттів; виховувати повагу до державних символів України; вчити шанувати історичне надбання та здобутки своєї Батьківщини; розвивати пізнавальні інтереси школярів.
Обладнання: комп’ютери/ноутбуки, вихід у мережу Інтернет, картки, аркуші паперу, фломастери, смайлики: жовті та блакитні.
Правила проведення.
Хід заняття
І. Вступна частина
Учитель
Дорогі діти, я рада вітати вас! Сьогодні у нас свято ми проводимо – урок - змагання «З Україною в серці». Дійсно, сьогодні розмова піде саме про нашу Батьківщину – Україну. Протягом багатьох років вона потерпала від набігів, воєн і в наш час вона зранена. Але все ж незалежна, самостійна держава з найдавнішими традиціями, найкращим у світі народом, найрозумнішими дітьми. Ми зібралися тут, щоб краще пізнати нашу Батьківщину, продемонструвати свої знання.
А що для вас означає слово Батьківщина? (Відповіді дітей).
Учитель. Ми – українці. В Україні живуть чудові люди – розумні, талановиті, щедрі та гостинні. Для участі у вебквесті пропоную вам об’єднатися в команди:
(Учні об’єднуються в команди по 3 особи і розміщуються за одним комп’ютером/ноутбуком, та заходять на сайт вебквесту)
ІІ. Основна частина
Учитель. Шановні учасники вебквесту «З Україною в серці», запрошую вас у цікаву ігрову подорож, яка дасть можливість продемонструвати свої знання та більше дізнатися про Україну. На вас чекають сім завдань, під час виконання яких перевіримо наскільки ви кмітливі, уважні та швидкі.
Завдання вебквесту:
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=14010e9f41bb
2. Вікторина «Я знаю історію України».
https://www.fyrebox.com/play/viktorina-ya-znayu-istori Vr6P8qjO3
3. «Державні та народні символи моєї Батьківщини». https://www.youtube.com/watch?v=uQGQ8ALsrP8
Ребуси. https://learningapps.org/watch?v=p45zcyu3321
4. Гра «Подорожуємо Україною» https://learningapps.org/watch?v=pv59no2e221
5. Гра «Що в Україні най най…» https://www.classtools.net/wordshooter/202103_fdL53S
Гра «Що в Україні най-най…»
6. Гра «Страви національної кухні» https://learningapps.org/watch?v=pd45w7kmt21
7. Гра «Відомі українці» https://learningapps.org/watch?v=ppwxwze2k21
(Учні послідовно виконують завдання, звітуючись перед учителем. )
ІІІ. Заключна частина
Учитель. Молодці! Ви гарно впоралися з роботою і показали, що ви дійсно чудові, прекрасні, найкращі, талановиті, найгарніші, найрозумніші і просто фантастичні!
Учні вкладають на своїй половинці серця жовті та блакитні смайлики. Потім складають половинки серця в єдине.
Рефлексія:
Учитель. Україна – наша рідна земля. Земля краси, вишуканості та тендітності. Земля, що зігріває нашу душу теплом та відчуттям рідного дому. Плекаймо її, бережімо її, примножуймо її надбання, будьмо гідними громадянами своєї Вітчизни.
ЛЮБІТЬ УКРАЇНУ
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води…
В годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди.
Любіть Україну у сні й наяву,
вишневу свою Україну,
красу її, вічно живу і нову,
і мову її солов’їну.
Між братніх народів, мов садом рясним,
сіяє вона над віками…
Любіть Україну всім серцем своїм
і всіми своїми ділами.
В.Сосюра