"З Україною в серці" вебквест

Про матеріал
розширювати знання учнів про Батьківщину; виховувати любов до України; прищеплювати розуміння значимості Вітчизни для кожного громадянина; продовжувати сприяти формуванню патріотичних почуттів; виховувати повагу до державних символів України; вчити шанувати історичне надбання та здобутки своєї Батьківщини; розвивати пізнавальні інтереси школярів.
Перегляд файлу

З Україною в серці(вебквест)

Нема на світі України,             

             Немає другого Дніпра.

                    Т. Шевченко

Мета: розширювати знання учнів про Батьківщину; виховувати любов до України; прищеплювати розуміння значимості Вітчизни для кожного громадянина; продовжувати сприяти формуванню патріотичних почуттів; виховувати повагу до державних символів України; вчити шанувати історичне надбання та здобутки своєї Батьківщини; розвивати пізнавальні інтереси школярів.

Обладнання: комп’ютери/ноутбуки, вихід у мережу Інтернет, картки, аркуші паперу, фломастери, смайлики: жовті та блакитні.

Правила проведення.

  1. Учні класу діляться на дві команди.
  2. Кожна правильна відповідь оцінюється одним смайликом: 1 команда –жовтим, 2 команда- блакитним.

 Хід заняття

І. Вступна частина

Учитель

Дорогі діти, я рада вітати вас! Сьогодні у нас свято ми проводимо  – урок -  змагання «З Україною в серці». Дійсно, сьогодні розмова піде саме про нашу Батьківщину – Україну. Протягом багатьох  років вона потерпала від набігів, воєн і в наш час вона зранена. Але все ж незалежна, самостійна держава з найдавнішими  традиціями, найкращим у світі народом, найрозумнішими дітьми. Ми зібралися тут, щоб краще пізнати нашу Батьківщину, продемонструвати свої знання.

 

А що для вас означає слово Батьківщина? (Відповіді дітей).

  •      А коли святкують День Незалежності України? (Відповіді дітей).
  •      Скільки ж років виповнилося цьогоріч нашій державі? (Відповіді дітей).
  •      Як називається столиця нашої держави? (Київ)
  •      Як називається найбільша книжка Т. Г. Шевченка («Кобзар»)
  •      Які кольори державного прапора України? (Синій, жовтий)
  •      Яку назву мала козацька держава, створена за дніпровськими порогами? (Запорізька Січ)
  •      Назвіть найбільшу  річку України (Дніпро)
  •      .Який кущ є символом України? (Калина)
  •      Як називалися  легкі козацькі човни? (Чайки)
  •      Як називалися воїни, які боронили Україну від зовнішнії ворогів? (Козаки)

Учитель. Ми – українці. В Україні живуть чудові люди – розумні, талановиті, щедрі та гостинні. Для участі у вебквесті пропоную вам  об’єднатися в команди:

 (Учні об’єднуються в команди по 3 особи і розміщуються за одним комп’ютером/ноутбуком, та заходять на сайт вебквесту)

ІІ. Основна частина

Учитель. Шановні учасники вебквесту «З Україною в серці», запрошую вас у цікаву ігрову подорож, яка дасть можливість продемонструвати свої знання та більше дізнатися про Україну. На вас чекають сім завдань, під час виконання яких перевіримо наскільки ви кмітливі, уважні та швидкі.

Завдання вебквесту:

  1. Пазл «Карта України» 

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=14010e9f41bb

pieceСклади карту України

2. Вікторина «Я знаю історію України».

https://www.fyrebox.com/play/viktorina-ya-znayu-istori Vr6P8qjO3

3. «Державні та народні символи моєї Батьківщини». https://www.youtube.com/watch?v=uQGQ8ALsrP8

Ребуси. https://learningapps.org/watch?v=p45zcyu3321

4. Гра «Подорожуємо Україною» https://learningapps.org/watch?v=pv59no2e221

5. Гра «Що в Україні най най…»  https://www.classtools.net/wordshooter/202103_fdL53S

Гра «Що в Україні най-най…»

6. Гра «Страви національної кухні» https://learningapps.org/watch?v=pd45w7kmt21

7. Гра «Відомі українці» https://learningapps.org/watch?v=ppwxwze2k21

(Учні послідовно виконують завдання, звітуючись перед учителем.  )

ІІІ. Заключна частина

Учитель. Молодці! Ви гарно впоралися з роботою і показали, що ви дійсно чудові, прекрасні, найкращі, талановиті, найгарніші, найрозумніші і просто фантастичні!

 Учні вкладають на своїй половинці серця жовті та блакитні смайлики. Потім складають половинки серця в єдине.

Рефлексія:

  •      Що нового ви сьогодні дізналися про Україну?
  •      Що сподобалося/не сподобалося на уроці?
  •      Закінчіть речення «Я хочу, щоб моя Україна …»

 

Учитель. Україна – наша рідна земля. Земля краси, вишуканості та тендітності. Земля, що зігріває нашу душу теплом та відчуттям рідного дому. Плекаймо її, бережімо її, примножуймо її надбання, будьмо гідними громадянами своєї Вітчизни.

ЛЮБІТЬ УКРАЇНУ
Любіть Україну, як сонце, любіть, 
як вітер, і трави, і води… 
В годину щасливу і в радості мить, 
любіть у годину негоди. 
Любіть Україну у сні й наяву, 
вишневу свою Україну, 
красу її, вічно живу і нову, 
і мову її солов’їну. 
Між братніх народів, мов садом рясним, 
сіяє вона над віками… 
Любіть Україну всім серцем своїм 
і всіми своїми ділами.

В.Сосюра

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Марингевич Алла Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 вересня 2021
Переглядів
2384
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку