Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
ім. М.В. Остроградського
Відділ природничо-математичних дисциплін
Випускна робота
Роль державної підсумкової атестації та різних типів оцінювання при викладанні математики
Завдання для підсумкової атестації
з математики
9 клас
Виконала: Стаднік Юлія Валеріївна,
учитель філії “Білицька ЗОШ І-ІІ ст. №3”
опорного закладу “Білицька ЗОШ І-ІІІ ст. №1
Кобеляцької районної ради
Полтавської області”
спеціальність математика
ПОЛТАВА
2019
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
Структура, зміст та оцінювання завдань атестаційної роботи
У першій частині атестаційної роботи пропонується 6 завдань з вибором однієї правильної відповіді. До кожного завдання наведено чотири можливі варіанти відповіді, з яких тільки одна є правильною.
Правильне розв’язання кожного завдання першої частини 1–6 оцінюється одним балом. Загальна сума балів за виконання завдань даної частини оцінюється 6 балами.
Друга частина атестаційної роботи складається із 4 завдань тестової форми з вибором однієї правильної відповіді.
Правильне розв’язання кожного із завдань оцінюється двома балами. Загальна сума балів за виконання завдань даної частини оцінюється 8 балами.
Третя частина атестаційної роботи складаються із п’яти завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Такі завдання вважаються виконаними правильно, якщо учень навів розгорнутий запис розв’язування з обґрунтуванням кожного його етапу та дав правильну відповідь. Загальна сума балів за виконання завдань даної частини оцінюється 15 балами.
Четверта частина атестаційної роботи складаються із п’яти завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Такі завдання вважаються виконаними правильно, якщо учень навів розгорнутий запис розв’язування з обґрунтуванням кожного його етапу та дав правильну відповідь. Загальна сума балів за виконання завдань даної частини оцінюється 20 балами.
Переведення оцінки у балах в оцінку за 12-бальною системою оцінювання навчальних досягнень учнів
Сума нарахованих балів за виконані завдання, переводиться в оцінку за 12-бальною системою оцінювання навчальних досягнень за наступною шкалою.
Номери завдань |
Кількість балів |
Усього |
1 – 6 |
по 1 балу |
6 балів |
7 – 10 |
по 2 бали |
8 балів |
11 – 15 |
По 3 бали |
15 бали |
16 – 20 |
по 4 балів |
20 балів |
Сума балів |
49 бали |
Кількість набраних балів |
Оцінка за 12-бальною шкалою системи оцінювання навчальних досягнень учнів |
0-4 |
1 |
5 – 8 |
2 |
9 – 12 |
3 |
13 – 16 |
4 |
17 – 20 |
5 |
21 – 25 |
6 |
26 – 29 |
7 |
30 – 33 |
8 |
34 – 37 |
9 |
38 – 41 |
10 |
42 – 45 |
11 |
46 – 49 |
12 |
Завдання для підсумкової атестації
з математики
9 клас
Варіант І
Початковий рівень
А) 22,8 |
Б) 22,86 |
В) 22,9 |
Г)22,85 |
А) 4xy3 |
Б) 5z4 |
В) -4+2y |
Г) |
А) 6 |
Б) 10 |
В) √20 |
Г) 2√5 |
А) 12 см |
Б) 8 см |
В) 10 см |
Г) 2 см |
А) 4 та 5 |
Б) 6 та 7 |
В) 2 та 6 |
Г) 3 та 5 |
А) 5 см |
Б) 20 см |
В) 10 см |
Г) 25 см |
Середній рівень
А) 3x = 5:2 |
Б) 3x =5-2 |
В) 3x=5+2 |
Г) 3x=5 |
А) y=x+1 |
Б) y=2+x |
В) y=x2 |
Г) y=x-1 |
А) 22 см |
Б) 16 см |
В) 27 см |
Г) 11 см |
А) на 75 грн |
Б) на 81 грн |
В) на 72 грн |
Г) на 78 грн |
Достатній рівень
С = 30֯.
Високий рівень
1). Область значень функції;
2). Область визначень функції.
Варіант ІІ
Початковий рівень
А) 75,00 |
Б) 75,1 |
В) 75,01 |
Г)75,02 |
А) 0,5 y |
Б) 8x2 |
В) 2y |
Г) |
А) 2 |
Б) 10 |
В) 5 |
Г) 2 |
А) 12 см |
Б) 10 см |
В) 5 см |
Г) 19 см |
А) 2 та 3 |
Б) 6 та 7 |
В) 2 та 6 |
Г) 3 та 5 |
А) 40 см |
Б) 20 см |
В) 50 см |
Г) 10 см |
Середній рівень
А) 3x -8=11 |
Б) 3x-2=-5 |
В) 3x+1=-8 |
Г) 3x+8=1 |
А) (-1;5) |
Б)(-1;-5) |
В) (1;5) |
Г) (0;5) |
А) 5 см |
Б) 10 см |
В) 21 см |
Г) 8 см |
А) 3% |
Б) 4% |
В) 3,5% |
Г) 4,5% |
Достатній рівень
В = 150֯.
Високий рівень
1). Проміжок зростання функції;
2). Область значень функції.