«Забезпечення наступності змісту дошкільної і початкової освіти: впровадження освітньої програми “Впевнений старт” у практику роботи з дітьми старшого дошкільного віку»
«Забезпечення наступності змісту дошкільної і початкової освіти: впровадження освітньої програми “Впевнений старт” у практику роботи з дітьми старшого дошкільного віку»
«Забезпечення наступності змісту дошкільної і початкової освіти: впровадження освітньої програми “Впевнений старт” у практику роботи з дітьми старшого дошкільного віку»
Номер слайду 2
«Школа не повинна вносити різкий перелом у життя дітей. Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити сьогодні те, що вона робила вчора. Нехай нове з’являється в її житті поступово і приголомшує зливою вражень». В. О. Сухомлинський
Номер слайду 3
Що ж розуміють під поняттям наступності у роботі дошкільної і початкової ланки школи?Яким же чином реалізовано принцип наступності і перспективності між першим, дошкільним дитинством, і другим - навчанням дітей у початковій школі?Чому проблема наступності знову і знову обговорюється на різних рівнях?Чому не зникають претензії з боку школи на адресу закладів дошкільної освіти , а з боку працівників дитячих садків — до вчителя початкової школи?
Номер слайду 4
Номер слайду 5
АВТОРСЬКА ТВОРЧА МАЙСТЕРНЯ «РЕАЛІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ У ФОРМУВАННІ ЖИТТЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКА ЗА ПРОГРАМОЮ «ВПЕВНЕНИЙ СТАРТ»