23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

«Забезпечення наступності змісту дошкільної і початкової освіти: впровадження освітньої програми “Впевнений старт” у практику роботи з дітьми старшого дошкільного віку»

Про матеріал
«Забезпечення наступності змісту дошкільної і початкової освіти: впровадження освітньої програми “Впевнений старт” у практику роботи з дітьми старшого дошкільного віку»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Забезпечення наступності змісту дошкільної і початкової освіти: впровадження освітньої програми “Впевнений старт” у практику роботи з дітьми старшого дошкільного віку»

Номер слайду 2

«Школа не повинна вносити різкий перелом у життя дітей. Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити сьогодні те, що вона робила вчора. Нехай нове з’являється в її житті поступово і приголомшує зливою вражень». В. О. Сухомлинський

Номер слайду 3

Що ж розуміють під поняттям наступності у роботі дошкільної і початкової ланки школи?Яким же чином реалізовано принцип наступності і перспективності між першим, дошкільним дитинством, і другим - навчанням дітей у початковій школі?Чому проблема на­ступності знову і знову обговорюється на різних рівнях?Чому не зникають претензії з боку школи на адресу закладів дошкільної освіти , а з боку працівників дитячих садків — до вчителя по­чаткової школи?

Номер слайду 4

Номер слайду 5

АВТОРСЬКА ТВОРЧА МАЙСТЕРНЯ «РЕАЛІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ У ФОРМУВАННІ ЖИТТЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКА ЗА ПРОГРАМОЮ «ВПЕВНЕНИЙ СТАРТ»

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Дякую за увагу!

pptx
Додано
22 квітня
Переглядів
71
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку