27 квітня о 18:00Вебінар: Кольоротерапія: використання технології в роботі з учнями початкової школи

Загальне поняття про дієслово як частину мови. Роль дієслів у реченні, зв’язок з іменниками

Про матеріал
Презентація призначена для учнів 4 класу на тему: "Загальне поняття про дієслово. Зв'язок з іменником". Урок-подорож поглиблює знання четвертокласників про дієслово. Учні подорожують за маршрутом і виконують різні цікаві завдання.Підсумок-інтерактивна вправа "Криголам".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Загальне поняття про дієслово як частину мови. Роль дієслів у реченні, зв’язок з іменниками

Номер слайду 2

КВІТУЧЕ І СОНЯЧНЕ КОРОЛІВСТВО МОРФОЛОГІЇ Сполучник Прийменник Числівник Іменник Прикметник Дієслово Займенник

Номер слайду 3

Як намистини, диво калинове – частини мови! Іменник! Він узяв собі на плечі велике діло – називати речі… Ну а візьмемо назву – дієслово, само підказує, що діє слово! Прикметник дасть іменнику – предмету якусь його ознаку чи прикмету. Числівник може визначить тобі число речей, порядок при лічбі. А поспитай звичайного займенника, за кого він у мові? За іменника! Прислівник звик, незмінюваний в мові, ознаки різні виражать при слові. Сполучник каже: скромну роль я маю, але слова я в мові сполучаю.

Номер слайду 4

Розгадай ребус , Є , , ,

Номер слайду 5

Загальне поняття про дієслово як частину мови. Роль дієслів у реченні, зв’язок з іменником Тема уроку

Номер слайду 6

Девіз уроку . Не просто слухати, а чути. Не просто дивитись, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно й плідно працювати Не просто слухати, а чути. Не просто дивитись, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно й плідно працювати.

Номер слайду 7

Зупинка «Мовознавці» Рано – вранці увесь світ Вбрався в білий оксамит. А як вітер нападе – Оксамит той опаде.

Номер слайду 8

коли? сніг що? що? який? що зробив?

Номер слайду 9

Зупинка «Каліграфічна хвилинка»

Номер слайду 10

Народні прикмети Вночі іній на дерева ліг – удень не випаде сніг. Хмари пливуть проти вітру – на сніговицю. Сніг, що випадає вночі, лежить довго, а той що вдень, швидко розтане.

Номер слайду 11

Зупинка «Тренувальна» Усно опишіть цю картину природи Робота з підручником Вправа 79

Номер слайду 12

Фізкультхвилинка

Номер слайду 13

Зупинка « Місток творчості» Взимку в лісі багато звірів (перебувати) у зимовій сплячці. З початком холодної пори, борсуки (залазити) у нори і (засипати) на цілу зиму. (Куняти) їжак у теплій ямці, укритій сухим листям. У барлозі під буреломом солодко (сопіти) ведмідь. Не чутно звірям, як (тріщати) люті морози, (мести) злі хурделиці.( Спати) вони аж до весни. Складіть казку «Чому у снігура червоні груди?», використовуючи дієслова – помічники Виправ помилки. Підкресли присудки. Уранці заходить сонце. Вночі сходить сонце. У барлозі співає ведмідь. На гілочці сопе синичка. Січень закінчує рік. Грудень розпочинає рік. І група ІІ група ІІІ група Жив захотів долетіти вирушив добрався обурилось виставило обпекло мають

Номер слайду 14

Зупинка «Підсумкова» Інтерактивна вправа «Криголам» Д – І – Є – С – Л – О – В – О – думали ініціювали єднали старалися лагодили організовували вислуховували опрацьовували

Номер слайду 15

Домашня робота І група Вправа 80 (1). Спишіть добираючи відповідно до змісту пропущені дієслова. ІІ група Вправа 80 (2). Складіть міркування про необхідність збереження багатств природи. ІІІ група Складіть вірш про зиму, використовуючи дієслова.

ppt
До підручника
Українська мова 4 клас (Криган С. Г.)
Додано
24 лютого 2020
Переглядів
649
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку