Презентація призначена для учнів 4 класу на тему "Загальне поняття про дієслово. Зв'язок з іменником". Урок-подорож поглиблює знання четвертокласників про дієслово. Учні подорожують за маршрутом і виконують різні цікаві завдання. Підсумок - інтерактивна вправа "Криголам".
Як намистини, диво калинове – частини мови! Іменник! Він узяв собі на плечі велике діло – називати речі… Ну а візьмемо назву – дієслово, само підказує, що діє слово! Прикметник дасть іменнику – предмету якусь його ознаку чи прикмету. Числівник може визначить тобі число речей, порядок при лічбі. А поспитай звичайного займенника, за кого він у мові? За іменника! Прислівник звик, незмінюваний в мові, ознаки різні виражать при слові. Сполучник каже: скромну роль я маю, але слова я в мові сполучаю.
Зупинка « Місток творчості» Взимку в лісі багато звірів (перебувати) у зимовій сплячці. З початком холодної пори, борсуки (залазити) у нори і (засипати) на цілу зиму. (Куняти) їжак у теплій ямці, укритій сухим листям. У барлозі під буреломом солодко (сопіти) ведмідь. Не чутно звірям, як (тріщати) люті морози, (мести) злі хурделиці.( Спати) вони аж до весни. Складіть казку «Чому у снігура червоні груди?», використовуючи дієслова – помічники Виправ помилки. Підкресли присудки. Уранці заходить сонце. Вночі сходить сонце. У барлозі співає ведмідь. На гілочці сопе синичка. Січень закінчує рік. Грудень розпочинає рік. І група ІІ група ІІІ група Жив захотів долетіти вирушив добрався обурилось виставило обпекло мають