Загальний план відкритого уроку на тему "Валентність".

Про матеріал
Цей матеріал допоможе скласти план уроку на тему "Валентність". Також він дає можливість вчителю додати необхідні для нього матеріали.
Перегляд файлу

Загальний план відкритого уроку на тему "Валентність".

I. Початок уроку

   A. Привітання та організація класу.

   B. Актуалізація знань

      1. Запитати учнів, які вони вже знають про валентність.

      2. Попросити учнів назвати деякі хімічні елементи разом із їх валентністю.

      3. Провести невелику вправу, де учні мають показати, як вони розуміють валентність.

 

II. Оголошення теми та цілей уроку

   A. Пояснити, що сьогодні на уроці ми будемо вивчати валентність хімічних елементів.

   B. Визначити мету уроку - ознайомити учнів з поняттям валентності, пояснити її значення та використання у хімії.

 

III. Основна частина уроку

   A. Теоретичний блок

      1. Коротке пояснення поняття валентності та її значення у хімії.

      2. Пояснити, як валентність пов'язана з електронною структурою елементів.

   B. Практичний блок

      1. Провести демонстраційний експеримент, під час якого покажуться реакції елементів з різною валентністю.

      2. Розв'язати декілька практичних завдань, де учні мають визначити валентність хімічних елементів у сполуках.

      3. Провести невелику лабораторну роботу, де учні мають визначити валентність окремих елементів за їхніми реакціями з іншими речовинами.

 

IV. Заключна частина уроку

Підведення  підсумків уроку

  1. . Представити основні типи валентності – одновалентні, двохвалентні, трьохвалентні…

      1. Запитати учнів, що вони нового дізналися про валентність.

      2. Підкреслити важливість валентності у хімії та її роль у встановленні реакційних співвідношень.

   B. Домашнє завдання

      1. Запропонувати учням розглянути інші хімічні елементи та визначити їх валентність на основі їхньої електронної структури.

      2. Попросити учнів підготувати короткі відповіді на питання про валентність для рефлексії після уроку.

 

V. Вбудовані елементи

   A. Використовувати відеоматеріали, діаграми та ілюстрації для підтримання та пояснення теоретичних концепцій.

   B. Залучити учнів до досліджень та лабораторних робіт для активного залучення до процесу навчання.

   C. Використовувати інтерактивні методи, такі як запитання-відповідь, групова робота та обговорення, для сприяння активному залученню учнів.

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Планування
Додано
16 січня
Переглядів
89
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку