ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ

Про матеріал
Великий педагог К.Д. Ушинський вважав, що «неможна перебільшувати вплив школи на розвиток дитини. Школа не має права втручатися в чужу для неї область та заважати своїми уроками впливу інших великих вихователів людини: природи і життя». Одне з основних завдань педагога він вбачав в тому, щоб не тільки передавати знання, а й розвивати в учнях бажання і здатність набувати нові знання і пізнавати життя навколо себе. Мета позашкільної освіти обумовлюється загальною ідеєю державотворення та пов'язується з проектуванням діяльності учнів.
Перегляд файлу

ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ

Постановка проблеми. Великий педагог К.Д. Ушинський вважав, що «неможна перебільшувати вплив школи на розвиток дитини. Школа не має права втручатися в чужу для неї область та заважати своїми уроками впливу інших великих вихователів людини: природи і життя». Одне з основних завдань педагога він вбачав в тому, щоб не тільки передавати знання, а й розвивати в учнях бажання і здатність набувати нові знання і пізнавати життя навколо себе.

Мета позашкільної освіти обумовлюється загальною ідеєю державотворення та пов'язується з проектуванням діяльності учнів.

Аналіз останніх досліджень і публікацій, в яких започатковано розв’язання даної проблеми. Проблема активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів позашкільної освіти, на сучасному етапі розвитку освіти, є досить актуальною. Основним системо-утворюючим елементом в системі позашкільної освіти є діяльність особистості у вільний час. Один з дієвих методів пізнавальної діяльності є вид декоративно-прикладного мистецтва оригамі та паперопластика.Цій проблемі присвячені праці Марка Фабій, Квінті ліана, Г.Сковорода, М.Бердяєва, Роберт Оуена, Шарль Фур’є.

Формулювання мети роботи. Метою статті є дослідження впливу проектувальної діяльності  декоративно-прикладного мистецтва оригамі та паперопластика на діяльність учнів у гуртках.

Виклад основного матеріалу дослідження. Ми провели ряд експериментів та досліджень.Орігамі («складений папір») — мистецтво складання з паперу якихось симпатичних іграшок за допомогою схем геометричних згинів і складок (Рис 1). Термін орігамі відноситься до всіх типів складання паперу.

Рис. 1

Метою роботи гуртка є ознайомлення учнів з різними техніками роботи з папером, вдосконалення моторики пальців рук, поглибленням знань учнів з математики, геометрії, креслення. Роботою гуртка передбачені практичні та теоретичні заняття.

Діти повинні знати:

  •              Властивості паперу;
  •              Види паперу за призначенням;
  •              Основні види базових форм;
  •              Спеціальну термінологію;
  •              Історію та культуру українського народу, інших народів світу.

Діти повинні вміти:

  •              Робити креслення;
  •              Складати моделі ори гамі за схемами;
  •              Розрізняти види оригамі;
  •              Створювати власні моделі оригамі.

Висновки. Розглянутий нами метод дослідження дозволяє учню формувати логічний та мистецький підходи в осмисленні орігамі як явища. Тому цей вид мистецтва ми можемо використовувати у проектувальній діяльності.

Використані джерела

  1.        Образотворче мистецтво / Видання національної Спілки художників України, 2001-2002.
  2.               Кусудами /  Осляк П.В. / Літера, 1999
docx
Додано
30 березня 2020
Переглядів
413
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку