Захід для учнів 5-х класів

Про матеріал
Мета: розвивати інтерес молодших підлітків до математики; пропагувати здоровий спосіб життя; вчити школярів дбати про своє фізичне і духовне здоров’я; позбавлятися фізичної і психологічної перевтоми; виховувати почуття товариськості, взаємодопомоги, колективізму.
Перегляд файлу

ВЕСЕЛІ ПЕРЕГОНИ!

Мета: розвивати інтерес молодших підлітків до математики; пропагувати здоровий спосіб життя; вчити школярів дбати про своє фізичне і духовне здоров’я; позбавлятися фізичної і психологічної перевтоми; виховувати почуття товариськості, взаємодопомоги, колективізму.

Обладнання:Картки із завданнями, спортивний інвентар.

Хід заняття Ведучий: Всім – добрий день, друзі - Дівчата й хлоп’ята !

Ми раді у залі Вас нині вітати!

Ведуча: Покликав математичний стадіон Нас сюди на змагання. Знавцям й глядачам – Особливі вітання!

Ведучий: Відомо усім

Тут відсутні секрети – У школі різні

Вивчають предмети.

Ведуча: Наук у нас різних Вивчають багато Яку ж з них ми будемо Нині вітати?

Ведучий: Тобі, математико,

Наші вітання, Це ж ти нас зібрала Усіх на змагання.

Ведуча:Сучасну і давню

Науку чудову

Сьогодні у дії Побачимо знову.

Ведучий: Чекають тут різні

На вас запитання,

І хитрі задачі, Й цікаві завдання.

        

Ведучий: Ведіть, капітани,

Команди в дорогу, Бажаю здобути

Я вам перемогу!

Ведуча: А які ж змагання без журі?

Визначати переможців

Буде в нас журі поважне Воно буде, знаємо точно, Об’єктивне і уважне.

(Представлення членів журі)

Учитель: Перед тим як запросити команди на шикування , побажаємо їм:

Думати – колективно, Діяти – спортивно, Сперечатись – доказово.

Це для всіх обов’язково! Якщо отримаєте поразку – Не лийте гірких сліз. А якщо переможете – Не задирайте ніс!

У змаганнях беруть участь чотири команди, назви яких .

В усіх конкурсах оцінюється швидкість і правильність відповідей. Кожен конкурс оцінюється в 5 балів для команди, яка першою закінчила завдання у 4 бали для  команди, яка другою закінчила завдання у 3 бали для команди, яка третьою закінчила завдання у 2 бали для команди, яка четвертою закінчила завдання.

1 Конкурс “Математична розминка”

За сигналом учні спортивною ходою добираються  до свого завдання,  яке записане на плакаті, прикріпленому на дошці. Завдання полягає в тому, треба розмістити дроби у порядку зростання, .  Назад повертаються також спортивною ходою. У конкурсі бере участь 10 учнів.

 

Написать дроби на листочках

 

Завдання: 1) -7; 4,2; 0,4; -6,9; 0; -12; 3,5. 2)     -3,2; 9,4; 0,6; -7,8; -18,6; 0,19.

 

 

2 Конкурс “ Розв’яжи і переможи”

За сигналом учасники від кожної команди починають одночасно бігти по своїй доріжці  підбиваючи кульку. На протилежній стороні завдання з рівняннями. Тільки розв’язавши письмово рівняння, учень має право бігти назад і передати естафету наступному. Перемагає команда, члени якої розв’язали правильно більшу кількість рівнянь і швидше.

Х+12=5:                         x+7=4:                         x+10=6;

 

2|x|+5=15:                      3|x|+6=12;                    10-2|x|=2;

 

4,8-x=16,3                      x+6,2=-7,8;                  x-4,7=-2,34.

 

Х+14=8;                         x+18=7;                         x+22=18;

 

14-5|x|=4:                       21+6|x|=33;                   12+3|x|=21;

2,9-x=14,7;                      x-6,3=-5,84;                  x+4,6=-9,4

 

.

 

Написати листочки з рівняннями та фігурки з відповідями у коробці

3 Конкурс “Правильно поділий - ка

За сигналом учасники від кожної команди починають одночасно бігти пролазячи крізь обруч. На протилежній стороні на дошці завданння.

Розв’язавши завдання, учень повертається назад і передає естафету наступному.

Підкреслити числа, які діляться

                         1.         1 команда   на

число  3                32;  36;  43;  54;  48;  10;  17;  21;   23;  30 

image2 команда   на число  4                13;   8;  24;   5;  36;  11;  60;  26;  100;  25

 

2.                                 (набрати числа) 4 Конкурс “ Швидко порівняй - ка”

На стіні спортивної зали прикріплюється плакат, на якому написані нерівності  Учасники по черзі, подолавши перешкоди ( біг через бар’єри ), повинні поставити знак більше, менше або дорівнює. Перемагає команда яка  виконала швидко і правильно.

imageДва ватмана, на яких написані пари дробів. Учні знаки нерівності пишуть маркером

 

 

5 Конкурс “Швидко рішай - ка

 

Обидві команди в одному кінці залу шикуються в колони. Перші члени команд одночасно починають  стрибати «жабкою» до середини зала, потім біжать де на стіні закріплені аркуші паперу із завданнями, які необхідно виконати учням. Учень, підбігши, виконує завдання, повертається назад бігом,  передає його наступному учаснику команди і т.д. Перемагає команда яка виконала швидко і правильно.

imageправильну відповідь)

приклад 1 варіант відповіді 2 варіант відповіді 3 варіант відповіді

6 КонкурсЗагадкова геометрія”

Учасникам необхідно скласти із семи частин фігуру, зображену на дошці.

Цю головоломку називають танграм. Назва танграм виникла в Європі, від слів «тань», що означає «китаєць», і «грана», що означає «буква».

Популярну китайську головоломку танграм називають розумовою головоломкою із семи частин.

 

Ведучий: За хвилиною – хвилина.

Ось і грі прийшов кінець.

Тож показуй нам рахунок:

Хто сьогодні молодець?

(Підведення підсумків) Ведуча: Усі команди добре грали, Хоч без досвіду гравці. Відповіді показали, Що обидві молодці!

Ведучий: Та показує рахунок,

Що одна з команд сильніша, І з наук твердим гранітом Впоралась вона спритніше.

Ведуча: Оплесками переможців,

Дружно будемо вітати,

 

м солодкий приз – медалі, Щоб було про що згадати.

Ведучий: І команді другій також

Ми дамо призів таких, Але інші це медалі, Діаметр менший у них.

Ведуча: тож прийміть від нас на пам'ять Ці медалі «золоті». Вам бажаємо удачі І в навчанні, і в житті!

 

 

 

 

 

pdf
Додав(-ла)
Меркун Інна
Пов’язані теми
Фізична культура, Сценарії
Додано
9 листопада 2020
Переглядів
289
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку