Захід на урок інформатики на тему " Година коду"

Про матеріал
Тематичний захід з теми: «Година коду» присвячений популяризація ІТ серед учнів; показати легкі та цікаві способи написання програмного коду; вивчити інформаційні технології майбутнього та їх перспективи.
Перегляд файлу

Тематичний захід  з теми: «Година коду»

Дата: 4 – 10 грудня.

Класи: 8 – 11.

Мета:

  • навчальна: популяризація ІТ серед учнів; показати легкі та цікаві способи написання програмного коду;  вивчити інформаційні технології майбутнього та їх перспективи;
  • розвивальна: розвивати інтерес до предмета ; логічне мислення учнів; вміння аналізувати та узагальнювати;
  • виховна:  виховувати вміння працювати в колективі і самостійно.

Тип уроку: формування компетентностей.

Обладнання: ПК, проектор, інтернет ресурс «Година коду».

 

Структура уроку

І.   Організаційний етап

II.   Повідомлення теми і мети уроку

III.   Актуалізація опорних знань

ІV.   Вивчення нового матеріалу

V.   Практична робота 

VІ.  Домашнє завдання

VІI.  Підсумок уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Перевіряю готовність учнів до уроку. Налаштовую на роботу.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні наш урок присвячений цікавій темі: « Година коду».

Цього року ініціатива «Година коду» проходила з 4 по 10 грудня в рамках тижня комп’ютерних наук по всьому світу. В Україні «Година Коду» вже втретє пройшла за сприяння компанїї «Майкрософт Україна» та Фонду BrainBasket.

За час існування ініціативи в ній взяло участь понад 460 мільйонів школярів зі 180 країн!

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Ставлю запитання учням:

  1.     Що називається алгоритмом та програмою?
  2.     Що або хто може бути виконавцем алгоритму?
  3.     У якій формі можна подати алгоритм?
  4.     Що називають середовищем виконання алгоритму?
  5.     Як створити програми та проекти у середовищі Скретч?

ІV. Вивчення нового матеріалу

Інформаційні технології (ІТ) увійшли практично в усі сфери нашого життя. Вони роблять світ, в якому ми живемо, зручніше і безпечніше, але найголовніше, допомагають справлятися з будь-якими завданнями набагато швидше. Тільки уявіть, як би сьогодні вам довелося усно множити 20-значні числа або на папері, витрачати або чекати десятки годин, щоб знайти потрібну інформацію або набрати текст, скопіювати музику або улюблений фільм, відправити лист-повідомлення другу чи родичу в інше місто.

Інформаційні технології  дають моментальний доступ до будь-якої інформації і знань, які були накопичені людством за тисячі років, залишаючи людині більше часу і простору для творчості, особистого життя, спілкування і нових звершень.

 

V. Практична робота.

1. Обираємо навчальний підручник для Години коду.

2.Розповідаю основні критерії та правила користування підручником  Години коду.

 

3. Нагадую правила техніки безпеки при роботі за комп’ютером.

(Увага! Учні! При роботі на комп’ютерах, пам’ятайте про правила техніки безпеки щодо поводження з приладами які працюють під напругою!

Виконання комплексу вправ для зняття зорової втоми (через 10 хвилин після початку роботи)).

4. Учні працюють за комп’ютерами.

VІ. Домашнє завдання

Година Коду - це тільки перший крок на шляху вивчення того, як працюють програмні технології і створюється програмне забезпечення. Для продовження цього захоплюючого подорожі скористайтеся Інтернет ресурсами:

VІІ. Підсумок уроку

Одним з ключів до успіху в сучасному світі є володіння інформаційними технологіями і розуміння того, як вони влаштовані. Яке б заняття і напрям ви не вибрали в дорослому житті, можливість домогтися успіху в XXI столітті буде багато в чому залежати від розуміння того, як влаштовані і працюють високотехнологічні пристрої і програми. Адже «Хто володіє інформацією, той володіє – світом»( Натан Ротшильд).

Рефлексія

Сьогодні на уроці:

  •            Я навчився…
  •            Мені сподобалось…
  •            Я зрозумів…

 

 

docx
Додано
28 січня 2019
Переглядів
166
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку