дати учням поняття про те, що здоров*я –це основа щастя людини,про чистоту як запоруку здоров*я ,про роль фізкултури, їжі для організму людини;переконувати учнів у тому, що здоров*я кожного здебільшого залежить від способу його життя;
-Розвивати увагу, пам'ять, спостережливість, логічне мислення;
-виховувати в дітей бажання вести здоровий спосіб життя,прагнення зберігати своє здоров*я.
Тема. Переможемо всі хвороби. Тренінг. (початкова школа)
Мета: - дати учням поняття про те, що здоров*я –це основа щастя людини,про чистоту як запоруку здоров*я ,про роль фізкултури, їжі для організму людини;переконувати учнів у тому, що здоров*я кожного здебільшого залежить від способу його життя;
Обладнання: презентація, ноутбук,
Л-ра:
Хід заняття
І. Організація класу.
- Доброго дня, діти! Мене звуть Ліна Валеріївна, сьогоднішнє виховне заняття проведу у вас я!
Народна мудрість каже: „Подивись на вигляд і не питай про здоров`я”. А й справді, уважніше придивишся до людини і її вигляд про все розповість. На дітях це особливо помітно. Глянеш, одне дитя здорове, сильне, не втомлюється від роботи, бадьоре, життєрадісне, веселе, а інше – кволе, кола під очима, швидко втомлюється. Звичайно, відразу скажеш, хто з них здоровий, а хто – хворий. Але причини хвороб бувають різні. Хтось народився здоровим, а хтось слабким.
Тому з раннього дитинства потрібно турбуватися про своє здоров`я, загартовувати свій організм спортом, заняттями фізкультурою, дотримуватись правил особистої гігієни, правильно харчуватися. І той, хто так робить краще росте і розвивається, стає веселою і життєрадісною людиною, бо здоровому тілі - здоровий дух.
Здорова людина здатна добре вчитися, чудово працювати, тому що вона має силу, здоровий апетит і гарний настрій. А коли діти будуть здоровими, то виростуть з них здорові і сильні дорослі люди, тобто міцна і здорова нація і буде сильною держава Україна. Бачите як усе пов`язане між собою. А зараз подивыться на дошку. У нас є два обличчя. Порівняйте їх(сумне й веселе)
Яке обличчя вам більше подобається: сумне чи веселе? Чому?
От так і люди. Бувають веселі – це здорові, а от сумні люди швидше за все – хворі.
- В народі кажуть « це» не купиш за гроші. Що мають наувазі?
(здоров*я)
ІІ. Основна частина.
В одному королівстві розташований замок, в якому мешкають старий Король і його єдиний син Королевич.
Усі слуги і придворні догоджають Королевичу,виконують будь яке його бажання ,проте Королевич все одно хворіє.Він мало розмовляє,не має жодних бажань,ніколи не посміхається,не залишає своєї кімнати.Їсть тільки одні цукерки і тістечка.П*є кока-колу з чіпсами.
Король дуже любить свого сина і нічого не шкодує для його лікування.
Але ніхто не може допомогти Королевичу.
Почув про сумного королевича добрий чаклун і поспішив на допомогу.
Він підійшов близько до королевича і запитав:
відомих лікарів у світі. І все марно. Я продовжую хворіти.
Чаклун із задоволенням погодився.
За гарну роботу Чаклун подарував Королевичу яблуко і сказав:
Як тільки чаклун зник.Королевич тут же схопив яблуко і з*їв його. Яке правило порушив Королевич? ( Забув помити яблуко)
Уночі, коли всі вже спали, Королевич почув голосні крики і вереск. У спальні стрибали комашки, віруси і бактерії.
- Хто ви?- зі страхом запитав юнак.
- Я великий Вірус Дванадцятий! Як добре,що ти не послухав чаклуна і не помив яблуко.Тепер поради будемо давать тобі ми-бактерії та віруси.
Заплакав Королевич. Розболілися у нього живіт, голова. Став кликати він на допомогу. Одразу ж прийшли його вірні слуги: Мило, Рушничок та Водиця.
Не пройшло й хвилини, як нестерпний біль пройшов і Королевич знову міг посміхатися.
ІІІ.Підсумок.