Захід "переможемо хвороби"

Про матеріал

дати учням поняття про те, що здоров*я –це основа щастя людини,про чистоту як запоруку здоров*я ,про роль фізкултури, їжі для організму людини;переконувати учнів у тому, що здоров*я кожного здебільшого залежить від способу його життя;

-Розвивати увагу, пам'ять, спостережливість, логічне мислення;

-виховувати в дітей бажання вести здоровий спосіб життя,прагнення зберігати своє здоров*я.

Перегляд файлу

Тема. Переможемо всі хвороби. Тренінг. (початкова школа)

Мета: - дати учням поняття про те, що здоров*я –це основа щастя людини,про чистоту як запоруку здоров*я ,про роль фізкултури, їжі для організму людини;переконувати учнів у тому, що здоров*я кожного здебільшого залежить від способу його життя;

  • Розвивати увагу, пам'ять, спостережливість, логічне мислення;
  • виховувати в дітей бажання вести здоровий спосіб життя,прагнення  зберігати своє здоров*я.

Обладнання: презентація, ноутбук,

Л-ра:

                                                               Хід заняття

І. Організація класу.

- Доброго дня, діти! Мене звуть Ліна Валеріївна, сьогоднішнє виховне заняття проведу у вас я!

Народна мудрість каже: „Подивись на вигляд і не питай про здоров`я”. А й справді, уважніше придивишся до людини і її вигляд про все розповість. На дітях це особливо помітно. Глянеш, одне дитя здорове, сильне, не втомлюється від роботи, бадьоре, життєрадісне, веселе, а інше – кволе, кола під очима, швидко втомлюється. Звичайно, відразу скажеш, хто з них здоровий, а хто – хворий. Але причини хвороб бувають різні. Хтось народився здоровим, а хтось слабким.

Тому з раннього дитинства потрібно турбуватися про своє здоров`я, загартовувати свій організм спортом, заняттями фізкультурою, дотримуватись правил особистої гігієни, правильно харчуватися. І той, хто так робить краще росте і розвивається, стає веселою і життєрадісною людиною, бо здоровому тілі - здоровий дух.

Здорова людина здатна добре вчитися, чудово працювати, тому що вона має силу, здоровий апетит і гарний настрій. А коли діти будуть здоровими, то виростуть з них здорові і сильні дорослі люди, тобто міцна і здорова нація і буде сильною держава Україна. Бачите як усе пов`язане між собою. А зараз подивыться на дошку. У нас є два обличчя. Порівняйте їх(сумне й веселе)

Яке обличчя вам більше подобається: сумне чи веселе? Чому?

От так і люди. Бувають веселі – це здорові, а от сумні люди швидше за все – хворі. 

- В народі кажуть « це» не купиш за гроші. Що мають наувазі?

(здоров*я)

  • Сьогодні ми  з*ясуємо ,що ж означає бути здоровим.Що потрібно для  здоров*я? Як зберегти здоров*я на довгі роки? Тема нашого виховного заходу – Переможемо всі хвороби!

ІІ. Основна частина.

  • Навколо нас в навколишньому середовищі знаходиться величезна кількість невидимих для ока маленьких живих істот; їх можна побачити лише за допомогою спеціальних приладів – мікроскопів, які у тисячі та мільйони разів збільшують зображення.(слайд) Ці маленькі істоти можуть бути шкідливими для наших організмів. Як ви думаєте, чому?(слайд)
  • Якщо здорова людина разом із повітрям буде вдихати ці крапельки, то вона може захворіти на грип та інші інфекції(слайд).

 

  • Діти! Чи згодні ви з твердженням : Щоб бути здоровим, треба щоденно піклуватися про своє здоров*я»?Доведіть свою думку .Наведіть приклади, як ми можемо піклуватися про своє здоров*я. Що ми можемо робити, щоб не захворіти?

 

  • Молодці, діти. Ось я ви багато знаєте. Але не був таким розумним герой однієї казки. Послухайте її.

 

В одному королівстві розташований замок, в якому мешкають старий Король і його єдиний син Королевич.

 Усі слуги і придворні догоджають Королевичу,виконують будь яке його бажання ,проте  Королевич все одно хворіє.Він мало розмовляє,не має жодних бажань,ніколи не посміхається,не залишає своєї кімнати.Їсть тільки одні цукерки і тістечка.П*є кока-колу з чіпсами.

 Король дуже любить свого сина і нічого не шкодує для його лікування.

Але ніхто не може допомогти Королевичу.

Почув про сумного королевича добрий чаклун і поспішив на допомогу.

Він підійшов близько до королевича і запитав:

  • Скажи,ти хочеш бути здоровим?
  • Так, хочу. Але ніхто не може мене вилікувати. Король запрошував самих

відомих лікарів у світі. І все марно. Я продовжую хворіти.

  • Тоді підводься. Я спробую тебе вилікувати, але ти повинен дотримуватись усіх  моїх порад. Зараз ми з тобою проведемо зарядку.
  • Я не знаю ,що таке зарядка.Може ви мені покажете як її робить.

Чаклун із задоволенням погодився.

  • Фізична зарядка- це заряд на весь день. Після зарядки почуваєшся бадьоро.  Ну, а весела пісня підвищує нам настрій.

За гарну роботу Чаклун подарував Королевичу яблуко і сказав:

  • Це незвиайне яблуко.Воно містить в собі багато вітамінів. І є ще в ньому тепло. Якщо ти з*їси його,то воно віддасть тобі своє тепло, і ти знову будеш здоровим. Таке тепло не тільки в яблуці. Воно і в молоці, маслі, хлібі, м*ясі, овочах, фруктах та іншій їжі. Але не забудь перед вживанням добре помити яблуко. Ну, а мені час вже йти. Не хворій більше. Виконуй всі мої поради. На все добре! До побачення!

Як тільки чаклун зник.Королевич тут же схопив яблуко і з*їв його. Яке правило порушив Королевич? ( Забув помити яблуко)

 Уночі, коли всі вже спали, Королевич почув голосні крики і вереск. У спальні стрибали комашки, віруси і бактерії.

- Хто ви?- зі страхом запитав юнак.

- Я великий Вірус Дванадцятий! Як добре,що ти не послухав чаклуна і не помив яблуко.Тепер поради будемо давать тобі ми-бактерії та віруси.

Заплакав Королевич. Розболілися у нього живіт, голова. Став кликати він на допомогу. Одразу ж прийшли його вірні слуги: Мило, Рушничок та Водиця.

Не пройшло й хвилини, як нестерпний біль пройшов і Королевич знову міг посміхатися.

  • Отже, що потрібно було робити Королевичу, щоб швидко одужати і ніколи більше не хворіти?
  • Діти, погляньте! До нас теж завітали мікроби! Чи потрібні нам такі друзі? Треба їх прогнати! Вони зникнуть лише тоді, коли ми назвемо правила, яких вони бояться. Які правила збереження здоров*я ви знаєте?(діти висловлюють думки)
  • Молодці! Давайте складемо пам*ятку:
  • Користуйтесь тільки власною носовою хусткою і рушником. Без них ви не маєте права нікуди йти.
  • Оберігайте себе від різкого переохолодження.
  • Промоклий одяг і взуття знімайте якомога швидше.
  • Частіше провітрюйте кімнату.
  • Частіше мийте руки з милом.
  • Намагайтеся не ходити туди, де є хворий на грип.
  • Загартовуйтесь.
  • Вживайте якомога більше фруктів, овочів.
  • Пийте чай з липою, малиною, лимоном.
  • Одягайтеся тепло.
  • Давайте перевіримо, чи налякали ми наших незваних гостей?
  • Молодці, діти! Ви все правильно зробили.

ІІІ.Підсумок.

  • Діти, про які нові правила ви сьогодні дізналися? Для хорошого здоров’я недостатньо лише знати правила гігієни, їх потрібно виконувати самим і  переконувати інших їх дотримуватися.
  • Будемо їх виконувати?
  • Будемо дивитися, чи виконують їх інші?
  • Товаришувати з мікробами будемо?
  • Молодці, діти! Ви гарно попрацювали. На цьому наша виховна година закінчена.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 липня 2018
Переглядів
368
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку