Захист проєкту "Односкладні прості речення"

Про матеріал
Мета: навчити учнів бачити проблеми і вміти приймати рішення, розвивати вміння отримувати і використовувати інформацію, сприяти розвитку логічного мислення, проводити учнівський експеримент щодо перебудови двоскладних простих речень у односкладні Плановий результат: презентація проєкту; обґрунтування гіпотези щодо стилістичних особливостей односкладного простого речення
Перегляд файлу

Конспект уроку з української мови у 8 класі

 

Тема: Захист проєкту «Односкладні речення»

Мета:   навчити учнів бачити проблеми і вміти приймати рішення,

             розвивати вміння отримувати і використовувати інформацію,

            сприяти розвитку логічного мислення,

            проводити учнівський експеримент щодо перебудови двоскладних простих речень у односкладні

Плановий результат: презентація проєкту; обґрунтування гіпотези щодо стилістичних особливостей односкладного простого речення

Завдання

Група №1 - журналісти

Результати дослідження знань учнів школи про односкладні речення:

інтерв՚ю, редагування, репортаж

Група №2 -  науковці

Усні повідомлення учнів на лінгвістичну тему, бесіда за питаннями про односкладні речення, алгоритм синтаксичного розбору односкладного речення.

Група №3 – юні філологи

Усні повідомлення учнів на лінгвістичну тему, аналіз використання односкладних речень у творах Т. Шевченка. Дослідження–моделювання за схемами складних речень: умовно односкладних і умовно двоскладних.

Група №4 – знавці стилів мовлення

Усні повідомлення учнів на лінгвістичну тему, аналіз використання односкладних речень у різних стилях. Значення односкладних речень у текстах різних стилів. Гіпотеза щодо стилістичних особливостей односкладних речень.

Група №5 – казкарі

Творча особистість, скласти лінгвістичну казку про односкладні речення.

Хід уроку

 І. Організаційний момент.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

ІІІ. Оголошення теми та мети уроку.

Слово вчителя.

  • Уміння використовувати метод проєктів – це показник високої кваліфікації, розвитку учнів. Цей метод розробили американські педагоги Д.Дьюї та В. Кілпатрик. Основною вимогою технології проєктування є конкретний результат діяльності: доповідь у відповідних службах, випуск альманаху, газети, посібника, низка заходів репортажів тощо. Наше з вами завдання, використовуючи метод проєкту, узагальнити й систематизувати знання з теми: «Односкладне речення»

                                 Проєкт

Перший крок – журналісти

Другий крок – науковці

Третій крок – дослідники, знавці стилю

Четвертий крок – юні філологи

П՚ятий крок – казкарі

Завдання кожної групи полягало в тому, щоб вони вчилися в невеликих групах, де кожен учасник має:

  1. Опанувати необхідний матеріал, чітко формулювати свої думки;
  2. Обов՚язково інформувати про свої досягнення свою команду;
  3. Перевіряти, чи розуміють товариші вивчений матеріал.

IV. Підсумки.

На уроці учні захищали свої проєкти. Це їхня перша презентація проекту.

 V. Домашнє завдання. Підготуватися до контрольної роботи.

 

 

docx
До підручника
Українська мова 8 клас (Ющук І.П.)
Додано
12 січня 2021
Переглядів
491
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку