Захист проекту "Підставка під горнятко"

Про матеріал
Дана розробка є підсумковим уроком з проекту "Підставка під горнятко". Цей урок дає можливість учителю разом з учнями підбити підсумки роботи над проектом, а також вірно оцінити учнівські роботи, та дізнатися рівень набутих знань та вмінь учнів.
Перегляд файлу

Гайворонський міжшкільний навчально-виробничий комбінат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відкритий урок на тему:

 

 «Презентація виготовленого виробу. Захист робіт.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконав

вчитель спеціаліст

Бондар О. О.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018 р.

Дата проведення :_____________ школа  ______  клас_____

Тема: Презентація виготовленого виробу. Захист робіт.

 

Мета: формування в учнів навиків проектної діяльності, уміння здійснювати аналіз та оцінку технологічних об'єктів;

розвиток в учнів творчого та критичного мислення, бажання самовираження, формування  моральних якостей та художньо-естетичних смаків;

виховання бажання працювати на кінцевий результат, поваги до традицій українського народу.

Наочність: творчі проекти, інструкційні картки

Тип уроку: урок узагальнення знань, умінь і навичок.

Девіз уроку: «Наука і труд добрий плід дають».

 

Структура заняття

1.  Організаційна частина

2. Мотивація навчальної діяльності учнів

 3. Повідомлення теми і мети уроку

5. Практична робота

6. Підсумки уроку

7. Домашнє завдання

 

І. Організаційна частина.

Перевірка присутності учнів за журналом. Чергові призначаються за графіком. Перевірка підготовленості учнів до заняття (наявність зошитів, ручок, креслярського інструменту, матеріалу та інструменту для роботи).

 

2. Мотивація навчальної діяльності учнів

Епіграфом для нашого уроку я б хотів взяти вислів одного з найвідоміших педагогів В.О. Сухомлинського:

 

Хоча б над тобою було сто вчителів – вони будуть безсилі, якщо ти не зможеш сам змусити себе до праці і сам вимагати її від себе.

 

Адже сьогодні нам доведеться попрацювати в поті чола, щоб досягти результату. Разом з вами підбиваємо підсумки роботи над нашим проектом, презентуємо та захистимо наш проект. Пригадаємо з чого все розпочалося, і покажемо чим завершилась наша з вами робота.

Для перегляду поетапного виготовлення виробу ми будемо використовувати презентацію.

 

3.     Повідомлення теми і мети уроку

Під час ознайомлення з вимогами до проекту ви дізналися, що виріб повинен мати попит серед певної аудиторії. Для цього кожен з вас про­водив міні-маркетингові дослідження. Виріб матиме попит, якщо буде якісним, естетично привабли­вим та економічно вигідним. Робота, яку кожен із вас виконував протягом десяти уроків,  важлива, і тепер її треба вдало презентувати.

Ринкова економіка ставить перед виробниками нові завдання. Виготовлена продукція, собівартість якої ви розрахували і знаєте скільки хто вклав коштів у її виготовлення, має реалізуватися. Вкладені кошти повинні повернутися та ще й з певним прибутком. Для успішної реалізації виріб  необхідно прорекламувати,бо всім відомий вислів: «Рекла­ма  двигун торгівлі».

Отже, тема нашого уроку  «Презентація виготовленого виробу. Захист робіт».

 

  • Які вимоги ставлять до готового виробу?
  • Яку роль відіграє реклама у реалізації готової продукції?
  • Навіщо проводити міні-маркетингові дослі­дження?

 

4. Практична робота. Оцінювання проекту

Вступний інструктаж

Учитель пропонує учням об'єднатися в 3 групи по 4 особи,(залежно від кількості учнів у класі). Кожна група отримуєзавдання: оцінити певну складову проекту за 6-ма критеріями. Оцінка за кожний критерій - максимум 2 бали.

Учні оцінюють такі складові проекту:

 

  • І група  пояснювальну записку до проекту;
  • II група  якість виробу;
  • III група  показники економічності виробу;

 

 Критерії оцінювання проекту:

І група. Оцінювання пояснювальної записки до проекту

1. Оформлення.

2.  План роботи з виконання проекту.

3.  Історичні та теоретичні відомості про проек­тований виріб.

4. Опис виробу.

5.  Конструювання виробу.

6.  Технологія виготовлення виробу.

II  група. Оцінювання якості виробу

1. Геометричні розміри.

2.  Естетичні показники .

3.  Правильність виконання елементів виробу відповідно до технології .

4.  Складність виробу.

5.  Відповідність задуманого виробу виготовле­ному.

6.  Оздоблення виробу.

ІІІ  група. Оцінювання показників економіч­ності виробу

1. Визначення ціни  матеріалів на виготов­лення виробу.

2. Обчислення вартості матеріалів для проекту­вання виробу.

3. Амортизація обладнання.

4. Розрахунок собівартості виробу.

5.  Розрахунок прибутку.

6.  Витрати споживача на експлуатацію виробу.

Час на презентацію  кожному відводиться до 3 хв.

Кожна група у процесі виступів заповнює оці­нювальний лист(додаток 1).

Поточний інструктаж

Учитель націлює кожну групу на об'єктивне оці­нювання.

Заключний інструктаж.

 Кожна група коментує виставлені оцінки. Оцінка за проект  цесередній бал оцінок, ви­ставлених кожною групою та вчителем.

V. Підсумки уроку

а)Формування виставки учнівських робіт.
б)Оцінювання.
в)Рефлексія.

 Чи досягли ви позитивних  результатів у процесі виконання проекту?
У чому причина ваших помилок?

 Що ви хотіли б змінити у своєму проекті? З якою метою?

 Заключне слово вчителя

Сьогодні на уроці ви виконували найскладні­ший етап технологічної діяльності  оцінювання. Кожен із вас оцінював та презентував власну роботу. Сподіваюсь, що знання та досвід, які ви отримали на уроці, знадобляться вам у подальшому житті.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Никирса Іван Іванович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 березня 2018
Переглядів
6193
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку