Захист україни 11 клас дівчата ІІ семестр 2022-2023 н.р.

Про матеріал
Навчальна програма «Захист України» (рівень стандарту) 11 класів закладів загальної середньої освіти Затверджено та надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 03.08.2022 № 698). За підручником Гудіма А.А
Перегляд файлу

Календарне планування Захисту України (Основи медичних знань)   для учнів 11 класу  (група дівчат)   на   2022-2023 навчальний рік.         ІІ семестр

Навчальна програма «Захист України» (рівень стандарту)  11 класів закладів загальної середньої

освіти  Затверджено та надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»  (наказ Міністерства освіти і науки України від 03.08.2022 № 698).

 

Підручник: Гудіма А.А. « Захист Вітчизни.Основи медичних знань.Рівень стандарту»:підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти-Тернопіль:Астон, 2019.-240с.

 

Розділ ІІ. Основи цивільного захисту (2 години)

Тема 4. Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів      Продовження

Наскрізна лінія  «Громадянська відповідальність» забезпечує розвиток соціальної й громадянської компетентностей, розкриває суть поняття «відповідальний громадянин», визначає вектори його діяльності.

 наскрізна лінія «Здоров’я і безпека», орієнтуючи на формування учня як духовно, емоційно, соціально й фізично повноцінного громадянина, що дотримується здорового способу життя, активно долучається до облаштування безпечного для життя й діяльності середовища.

№ п/п

№ уроку

Дата пров

Дата факт

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Ключові компетентності

17

2

16.01

 

Типи мінно-вибухових травм та надання першої домедичної допомоги

ЗНАЄ:

-алгоритм надання домедичної допомоги в разі мінно-вибухової травми

Екологічна грамотність і здорове життя

Уміння:

надавати допомогу собі та тим хто її потребує під час травмуваннях, кровотечах та пораненні;

ухвалювати рішення, обмірковуючи альтернативи і прогнозуючи наслідки для здоров’я, добробуту і безпеки людини;

діяти у небезпечних ситуаціях та надавати домедичну допомогу.

Ставлення:

відповідальне ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших людей;

дотримання морально-етичних і правових норм, правил екологічної поведінки в довкіллі;

Навчальні ресурси:

мультимедійні презентації щодо добробуту, здоров’я і безпеки

 

 

Тема 5. Ліквідація наслідків надзвичайної ситуації
Наскрізні змістові  лінії:  «Екологічна безпека і сталий розвиток» підсилює формування в учнів соціальної активності, відповідальності й екологічної свідомості: збереження, захист довкілля й усвідомлення сталого його розвитку, готовність брати участь у вирішенні питань навколишнього середовища і розвитку суспільства.

«Громадянська відповідальність» забезпечує розвиток соціальної й громадянської компетентностей, розкриває суть поняття «відповідальний громадянин», визначає вектори його діяльності.

«Здоров’я і безпека», орієнтуючи на формування учня як духовно, емоційно, соціально й фізично повноцінного громадянина, що дотримується здорового способу життя, активно долучається до облаштування безпечного для життя й діяльності середовища

 «Підприємливість і фінансова грамотність» стимулювання лідерських ініціатив, прагнення успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі.

 

№ п/п

№ уроку

Дата пров

Дата факт

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Ключові компетентності

18

1

23.01

 

Характеристика зон стихійного лиха (ураганів, затоплень, пожеж, хімічного, радіаційного та бактеріологічного зараження тощо).

Сутність, зміст і послідовність виконання рятувальних та інших невідкладних робіт. Заходи забезпечення рятувальних та інших невідкладних робіт.

Знаннєвий компонент

 Учень (учениця): характеризує порядок проведення рятувальних та інших невідкладних робіт, заходи забезпечення рятувальних та інших невідкладних робіт; заходи безпеки при проведенні рятувальних робіт. називає послідовність виконання рятувальних та інших невідкладних робіт, способи рятування людей з-під завалів, з верхніх поверхів напівзруйнованих будівель з використанням табельних і підручних засобів

Основні компетентності у природничих науках і технологіях.

Уміння:

діяти при можливості застосування противником хімічної зброї, отруйних речовин з метою збереження життя

використовувати засоби індивідуального та колективного захисту і спеціальної обробки

характеризувати та вміти діяти під час надзвичайних ситуацій природнього, суспільного-політичного й суспільного характеру.

дотримуватись правил безпечної поведінки при виникненні надзвичайних ситуацій з вибухонебезпечними предметами

Ставлення:

розуміння впливу військових дій на природу

готовність до вирішення проблем, пов’язаних зі станом довкілля, що є наслідком надзвичайних ситуацій

розуміння впливу військових дій та надзвичайних ситуацій різного характеру на природу.

Навчальні ресурси:

вирішення питань при діях у надзвичайних ситуаціях, засоби захисту природи від вражаючих факторів зброї, ситуативні вправи щодо вирішення проблем стану довкілля

19

2

30.01

 

Заходи безпеки при проведенні рятувальних робіт. Розшук уражених у завалах, а також в будинках, які пошкоджені і горять. Способи рятування людей з-під завалів, з верхніх поверхів напівзруйнованих будівель з використанням табельних і підручних засобів.

 

20

3

06.02

 

Рятування людей із завалених і пошкоджених захисних споруд

 

 

 

Розділ IV. Домедична допомога в бойових умовах

Тема 1. Основні принципи надання домедичної допомоги в умовах бойових дій. Тактична медицина

Наскрізні змістові  лінії:  «Екологічна безпека і сталий розвиток» підсилює формування в учнів соціальної активності, відповідальності й екологічної свідомості: збереження, захист довкілля й усвідомлення сталого його розвитку, готовність брати участь у вирішенні питань навколишнього середовища і розвитку суспільства.

«Громадянська відповідальність» забезпечує розвиток соціальної й громадянської компетентностей, розкриває суть поняття «відповідальний громадянин», визначає вектори його діяльності.

«Здоров’я і безпека», орієнтуючи на формування учня як духовно, емоційно, соціально й фізично повноцінного громадянина, що дотримується здорового способу життя, активно долучається до облаштування безпечного для життя й діяльності середовища

 

 

 

№ п/п

№ уроку

Дата пров

Дата факт

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Ключові компетентності

21

1

13.02

 

Вступ до курсу тактичної медицини. Причини превентивних смертей при бойовій травмі.

Знаннєвий компонент Учениця (учень): знає вміст індивідуальної військової аптечки; розуміє причини превентивних смертей, особливості та відмінності надання допомоги в цивільних і тактичних умовах; розрізняє етапи надання допомоги в умовах бойових дій

Спілкування державною мовами

Уміння:

володіти мовною базою, оперуючи якою можна реалізувати будь-яку ситуацію спілкування на військову тематику;

Навчальні ресурси:

інформація про історію розвитку українського війська та техніки і озброєння військової частини

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Уміння:

надавати допомогу собі та тим хто її потребує під час травмуваннях, кровотечах та пораненні;

ухвалювати рішення, обмірковуючи альтернативи і прогнозуючи наслідки для здоров’я, добробуту і безпеки людини;

діяти у небезпечних ситуаціях та надавати домедичну допомогу.

Ставлення:

відповідальне ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших людей;

дотримання морально-етичних і правових норм, правил екологічної поведінки в довкіллі;

Навчальні ресурси:

мультимедійні презентації щодо добробуту, здоров’я і безпеки

 

Уміння вчитися впродовж життя

організовувати та планувати свою навчальну діяльність;

моделювати власний освітній напрямок, аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності;

Ставлення:

усвідомлення власних освітніх потреб та цінності нових знань і вмінь;

зацікавленість у пізнанні світу;

розуміння важливості вчитися впродовж життя;

прагнення до вдосконалення результатів своєї діяльності.

Навчальні ресурси:

моделювання власного освітнього напрямку по вивченню предмету

22

2

20.02

 

Вміст індивідуальної військової аптечки. Етапи надання домедичної допомоги

Тема 2. Надання домедичної допомоги в секторі обстрілу.

Наскрізні змістові  лінії:  «Екологічна безпека і сталий розвиток» підсилює формування в учнів соціальної активності, відповідальності й екологічної свідомості: збереження, захист довкілля й усвідомлення сталого його розвитку, готовність брати участь у вирішенні питань навколишнього середовища і розвитку суспільства.

«Громадянська відповідальність» забезпечує розвиток соціальної й громадянської компетентностей, розкриває суть поняття «відповідальний громадянин», визначає вектори його діяльності.

«Здоров’я і безпека», орієнтуючи на формування учня як духовно, емоційно, соціально й фізично повноцінного громадянина, що дотримується здорового способу життя, активно долучається до облаштування безпечного для життя й діяльності середовища

№ п\п

№ уроку

Дата пров

Дата факт

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Ключові компетентності

23

1

27.02

 

Надання допомоги на етапі під вогнем (CUF, Care Under Fіre). План дій на етапі під вогнем.

Знаннєвий та діяльнісний компонент

Учениця (учень): дотримується плану дій під час надання допомоги під активним вогнем противника; що загрожує життю.

Спілкування державною мовами

Уміння:

володіти мовною базою, оперуючи якою можна реалізувати будь-яку ситуацію спілкування на військову тематику;

використовувати інформацію військового спрямування;

Навчальні ресурси:

інформація про історію розвитку українського війська та техніки і озброєння військової частини

Інформаційно-цифрова компетентність

Уміння:

самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій;

ефективно комунікувати за допомогою онлайн комунікації в різноманітних формах (електронна пошта, чати, блоги, соціальні мережі тощо);

здійснювати інформаційну діяльність по збору, обробці, передачі, збереженню інформації

Ставлення:

розуміння проблем та наслідків комп’ютерної залежності

Навчальні ресурси:

відео уроки з військової тематики, презентації з тем розділів програми «Захист Вітчизни», комп’ютерні тести з метою оцінки знань учнів з військової справи

Уміння вчитися впродовж життя

організовувати та планувати свою навчальну діяльність;

моделювати власний освітній напрямок, аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності;

Ставлення:

усвідомлення власних освітніх потреб та цінності нових знань і вмінь;

зацікавленість у пізнанні світу;

розуміння важливості вчитися впродовж життя;

прагнення до вдосконалення результатів своєї діяльності.

Навчальні ресурси:

моделювання власного освітнього напрямку по вивченню предмету

Соціальна та громадянська компетентності

Уміння:

виконувати громадянський обов’язок у межах місцевої громади та держави загалом

ефективно спілкуватися, діяти відповідально

Ставлення:

усвідомлення цінностей людини як вищої соціальної цінності;

розуміння громадянського обов’язку;

відповідальність за спільну справу

Навчальні ресурси Статути Збройних сил України, Конституція України, міжнародні правові акти

Основні компетентності у природничих науках і технологіях

Ставлення:

розуміння впливу військових дій на природу

розуміння катастрофічного впливу ядерної, хімічної та біологічної зброї як руйнівної сили

ціннісне ставлення до навколишнього середовища

24

2

06.03

 

Техніка винесення пораненого з небезпечної зони.

володіє методами винесення та переміщення поранених.

25

3

13.03

 

Ознаки життєзагрозливої зовнішньої кровотечі. Застосування турнікетів (джгутів) для кінцівок. Само- і взаємодопомога

вміє розпізнавати ознаки кровотечі, вміє зупинити кровотечу, що загрожує життю, на етапі надання допомоги під активним вогнем противника

 

Тема 3. Надання допомоги в зоні тактичних умов.

Наскрізні змістові  лінії:  «Екологічна безпека і сталий розвиток» підсилює формування в учнів соціальної активності, відповідальності й екологічної свідомості: збереження, захист довкілля й усвідомлення сталого його розвитку, готовність брати участь у вирішенні питань навколишнього середовища і розвитку суспільства.

«Громадянська відповідальність» забезпечує розвиток соціальної й громадянської компетентностей, розкриває суть поняття «відповідальний громадянин», визначає вектори його діяльності.

«Здоров’я і безпека», орієнтуючи на формування учня як духовно, емоційно, соціально й фізично повноцінного громадянина, що дотримується здорового способу життя, активно долучається до облаштування безпечного для життя й діяльності середовища

№ п/п

№ уроку

Дата пров

Дата факт

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Ключові компетентності

26

1

20.03

 

Надання домедичної допомоги в зоні тактичних умов (TFC, Tactіcal Fіeld Care). Послідовність дій за алгоритмом «MARCH». Загальні причини зміни стану свідомості.

Знаннєвий та діяльнісний компонент

Учениця : знає алгоритм дій на етапі допомоги в зоні тактичних умов;

володіє технікою зупинки кровотеч, що загрожують життю;

володіє маніпуляціями відновлення прохідності верхніх дихальних шляхів;

 вміє проводити повний огляд грудної клітки та використовувати оклюзійні наклейки;

 вміє розпізнавати ознаки напруженого пневмотораксу; розуміє необхідність виявлення та зупинки інших зовнішніх кровотеч;

 вміє розпізнавати дві головні ознаки геморагічного шоку в пораненого

володіє технікою накладання шин та застосування жорсткого щитка при травмі ока;

 визначає необхідність прийому набору пігулок для пораненого;

 розуміє необхідність заходів з попередження гіпотермії;

вміє розпізнавати ознаки черепно-мозкової травми; розуміє важливість заповнення документації пораненого та підготовки до евакуації

Спілкування державною мовами

Уміння:

володіти мовною базою, оперуючи якою можна реалізувати будь-яку ситуацію спілкування на військову тематику;

використовувати інформацію військового спрямування;

Навчальні ресурси:

інформація про історію розвитку українського війська та техніки і озброєння військової частини

Уміння вчитися впродовж життя

організовувати та планувати свою навчальну діяльність;

моделювати власний освітній напрямок, аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності;

Ставлення:

усвідомлення власних освітніх потреб та цінності нових знань і вмінь;

зацікавленість у пізнанні світу;

розуміння важливості вчитися впродовж життя;

прагнення до вдосконалення результатів своєї діяльності.

Навчальні ресурси:

моделювання власного освітнього напрямку по вивченню предмету

Соціальна та громадянська компетентності

Уміння:

виконувати громадянський обов’язок у межах місцевої громади та держави загалом

ефективно спілкуватися, діяти відповідально

Ставлення:

усвідомлення цінностей людини як вищої соціальної цінності;

розуміння громадянського обов’язку;

відповідальність за спільну справу

Навчальні ресурси Статути Збройних сил України, Конституція України, міжнародні правові акти

Основні компетентності у природничих науках і технологіях

Ставлення:

розуміння впливу військових дій на природу

розуміння катастрофічного впливу ядерної, хімічної та біологічної зброї як руйнівної сили

ціннісне ставлення до навколишнього середовища

Інформаційно-цифрова компетентність

Уміння:

самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій;

ефективно комунікувати за допомогою онлайн комунікації в різноманітних формах (електронна пошта, чати, блоги, соціальні мережі тощо);

здійснювати інформаційну діяльність по збору, обробці, передачі, збереженню інформації

Ставлення:

розуміння проблем та наслідків комп’ютерної залежності

Навчальні ресурси:

відео уроки з військової тематики, презентації з тем розділів програми «Захист Вітчизни», комп’ютерні тести з метою оцінки знань учнів з військової справи

27

2

03.04

 

Зупинка кровотеч, що загрожують життю. Принцип тампонування ран. Використання рекомендованих гемостатичних засобів. Використання компресійної пов’язки. Прямий тиск на рану.

28

3

10.04

 

Відновлення та забезпечення прохідності дихальних шляхів. Виведення нижньої щелепи. Безпечне введення носового (назофарингінального) повітроводу.

29

4

17.04

 

Проникаючі поранення грудей. Огляд грудної клітки. Використання герметизуючих (оклюзійних) наклейок. Поранення легень. Напружений пневмоторакс: ознаки, допомога.

30

5

24.04

 

Повний огляд пораненого, зупинка всіх інших видів зовнішніх кровотеч. Тактично значущі ознаки шоку в поранених.

31

6

01.05

 

Надання домедичної допомоги при переломах, опіках, обмороженнях, проникаючому пораненні ока. Застосування жорсткого щитка при травмі ока. Загальновійськовий набір пігулок.

32

7

08.05

 

Накладання шин. Попередження гіпотермії та виявлення ознак черепно-мозкової травми.

33

8

15.05

 

Вміст та умови використання аптечки військової індивідуальної типу NATO/IFAK. Підготовка до евакуації. Документація

34

9

22.05

 

Контроль знань з  розділу «Основи цивільного захисту» та «Домедична допомога в бойових умовах»

 

35

10

29.05

 

Аналіз досягнень учнів 11 класу з курсу МСП

 

docx
Пов’язані теми
Захист України, Планування
Додано
5 лютого 2023
Переглядів
281
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку