Заходи адаптації на уроках

Про матеріал
Даний матеріал рекомендується для вчителів ,які працюють в інклюзивних класах як допоміжний інструмент під час складання календарного планування або ж під час написання поурочних планів.
Перегляд файлу

Заходи адаптації

ЗПР

Порушення зору

Порушення слуху

Тяжкі порушення мовлення

Порушення опорно-рухової системи

- додаткові навідні питання;

- використовувати картинні плани, опорні узагальнюючі схеми;

- використовувати графічні моделі;

- роз’яснення тієї чи іншої задачі;

 - ділити завдання на короткі відрізки, поетапно виконувати;

- надавати зразки вирішення завдань;

 

 

  

- робоче місце дитини має бути у зоні досяжності вчителя;

- адаптувати засоби навчання залежно від способу сприйняття( збільшити шрифт та контрастність, схематизувати зображення, освітлення, тощо);

- зменшити час зорового навантаження;

- використовувати набори практичної наочності

-говорити перебуваючи у «слуховій зоні» дитини;

-спростити теоретичні викладки, використовувати доступні формулювання;

- спрямувати діяльність у практичне русло;

- надавати покрокові інструкції, алгоритми, зразки виконання завдань;

- зображати матеріал за допомогою схем;

- адаптувати текст;

- забезпечити достатню кількість повторень

Порушення читання:

- використовувати простіший або альтернативний текст для читання;

- скоротити обсяг тексту для читання;

- використовувати шрифт більшого розміру в роздатковому матеріалі й текстах;

- надавати більше часу для виконання тестів і завдань;

- читати завдання для учнів;

- читати інструкції щодо виконання завдань кілька разів;

 

Порушення письма:

- надавати короткий зміст у письмовій формі;

- допускати певну кількість помилок у письмових завдання;

- надавати більше часу для виконання завдань;

- не зважати на недотримання правил правопису, пунктуації та оформлення;

- приймати відповіді, що складаються з ключових слів, а не повних речень;

 

Порушення усного мовлення:

- дублювати інструкцію до завдання у письмовій формі;

- надавати можливість дитині висловити свою думку не поспішаючи;

- надавати більше часу на планування усної відповіді;

- частково змінити усні відповіді на письмові.

 

- створення оптимальних умов для навчання ( робоче місце, дозована рухова активність)

 

 

docx
Додано
28 грудня 2022
Переглядів
227
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку