Календарно-тематичне планування з української літератури
для 6 класу на 2022-2023 н. р.
Програма для ЗНЗ з української літератури 2013р., Київ, «Освіта» (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804).
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
|
К-сть |
К-сть |
||
Контрольні роботи у формі: |
Всього |
3 |
3 |
контрольного класного твору |
1 |
1 |
|
виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо) |
2 |
2 |
|
Позакласне читання |
2 |
2 |
|
Виразне читання |
1 |
1 |
|
Література рідного краю |
2 |
2 |
|
Розвиток мовлення |
2 у+п |
2 у+п |
ІІ семестр
№ |
Дата
|
№(скор.) |
Дата скор |
Тема уроку |
||||||
Я і світ (продовження) |
||||||||||
33 |
|
|
|
Інструктаж з ТБ на уроках укр.літ. Станіслав Чернілевський. «Теплота родинного інтиму…», «Забула внучка в баби черевички…». Настрої і почуття, висвітлені в поезіях. Образ рідної людини та важливість родинних цінностей. |
|
|||||
34 |
|
|
|
Ірина Жиленко. «Жар-птиця», «Підкова», «Гном у буфеті». Поетичні роздуми про дружбу, доброту, красу, про людське щастя і шляхи до нього, про те, що може врятувати сучасний світ. |
||||||
35 |
|
|
|
І.Жиленко. Світ дитинства – вічне джерело сили, натхнення, мрій, фантазій у поезіях. Виразне читання і коментування змісту віршів. |
||||||
36 |
|
|
|
Ігор Калинець. Талановитий український поет. Поезії «Стежечка», «Блискавка», «Веселка», «Криничка», «Дим» зі збірки «Дивосвіт». Гармонія людини і природи. (нап. 1 вірш) |
|
|||||
37 |
|
|
|
ЛРК № 3. Рід, родина, спадкоємність поколінь у творах письменників Одещини. |
||||||
38 |
|
|
|
Емма Андієвська. Сучасна українська письменниця і художниця. «Казка про яян». Добро і любов до світу. Порушення питань моралі, дружби, сили слова. ТЛ: притча. |
||||||
39 |
|
|
|
Е.Андієвська. «Казка про яян». Прихований повчальний зміст казки-притчі». Фантастичні елементи у творі. |
||||||
40 |
|
|
|
Е.Андієвська. «Говорюща риба». Принципи толерантного ставлення до інших, вірності мріям, прагнення гармонії зі світом. Важливість та актуальність проблеми, порушеної у творі. |
||||||
41 |
|
|
|
РМ № 3. Усний твір на морально-етичну тему за вивченими творами Емми Андієвської. |
||||||
42 |
|
|
|
Контрольна робота № 4. «Я і світ». (робота з картками). |
||||||
43 |
|
|
|
Обмін враженнями за змістом прочитаних творів. |
||||||
Пригоди і романтика |
||||||||||
44 |
|
|
|
Всеволод Нестайко – відомий у світі український дитячий письменник. Повість «Тореадори з Васюківки» (скорочено). ТЛ: повість, пригодницький твір. |
||||||
45 |
|
|
|
В.Нестайко. «Тореадори з Васюківки». Пригодницький захоплюючий сюжет твору, мрія і дійсність, смішне, комічне, романтичне у творі. |
|
|||||
46 |
|
|
|
В.Нестайко. «Тореадори з Васюківки». Образи Яви Реня та Павлуші Завгороднього. Поведінка героїв, їхні вчинки, моральний вибір у різних життєвих ситуаціях. |
||||||
47 |
|
|
|
В.Нестайко. «Тореадори з Васюківки». Характеристика улюбленого героя. Проблеми у творі. Дружба та перше кохання. |
||||||
48 |
|
|
|
ВЧ № 3. Читання (напам’ять) і коментування найцікавіших епізодів повісті «Тореадори з Васюківки». |
||||||
49 |
|
|
|
ПЧ № 3. В.Нестайко. «Чарівний талісман». |
||||||
50 |
|
|
|
Ярослав Стельмах. Повість «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом. |
||||||
51 |
|
|
|
Я.Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків - головних героїв. |
||||||
52 |
|
|
|
Я.Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Уява, фантазія, романтичність у житті сучасної людини. Важливість збереження довкілля для сьогодення та майбутнього. |
||||||
53 |
|
|
|
РМ № 4. Написання листа літературному герою. |
||||||
54 |
|
|
|
Леся Воронина – сучасна письменниця. Повість «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9». Фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності. |
||||||
55 |
|
|
|
Л.Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9». Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини. |
||||||
56 |
|
|
|
Урок-дискусія. Стосунки між різними поколіннями в родині. |
||||||
57 |
|
|
|
Л.Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9». Головний герой твору Клим Джура – рятівник світу. Його друзі й вороги. Еволюція Клима від боягуза до супергероя. |
||||||
58 |
|
|
|
Л.Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9». Виховання в собі рис сміливості, хоробрості, кмітливості, відповідальності, прогнозування можливих наслідків діяльності. |
||||||
59 |
|
|
|
Контрольна робота № 5. «Пригоди і романтика». (роб. з картк.) |
||||||
60 |
|
|
|
Контрольний письмовий твір «Безсмертя і добро, вічність і краса- основа життя людини на землі» (за вивченими творами). |
||||||
Гумористичні твори |
||||||||||
61 |
|
|
|
Жанрова різноманітність гумористичних творів. Роль гумору в житті українців. Леонід Глібов. Викривальна і навчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки. «Щука». |
||||||
62 |
|
|
|
Л.Глібов. «Муха і Бджола», «Жаба і Віл». Читання і коментування прихованого змісту байок Л.Глібова. |
||||||
63 |
|
|
|
Степан Руданський. Про письменника. Співомовки С.Руданського. «Добре торгувалось», «Запорожці у короля». Висміювання моральних вад, негативних рис характеру. |
||||||
64 |
|
|
|
Павло Глазовий. Про письменника. Гуморески «Найважча роль», «Похвала», «Кухлик». Основні ідеї творів, художні особливості гуморесок. (напам. 1 гумореску) |
||||||
65 |
|
|
|
П.Глазовий. Гуморески письменника. Роль мови в житті людини. Проблеми мови й народу. |
|
|
||||
66 |
|
|
|
Контрольна робота № 6. «Гумористичні твори» (тестові завд.). |
||||||
67 |
|
|
|
ЛРК № 4. Гумористичні твори письменників-земляків. |
|
|||||
68 |
|
|
|
ПЧ № 4. Я.Стельмах. «Найкращий намет», «Вікентій Прерозумний». |
||||||
69 |
|
|
|
Бесіда про твори, які вивчалися впродовж року й викликали найбільше зацікавлення. Переказ уривків. |
||||||
70 |
|
|
|
Вікторина «Чарівний світ літератури». Підсумковий урок. Рекомендована література для читання влітку |
||||||
|
||||||||||
1