Тема: Закріплення букви Т, т. Мета: закріплювати вміння учнів читати склади та слова з буквою Т, т ;повторити та закріпити вивчені букви і їхні звукові значення;розвивати навички здійснювати звуко - буквені зіставлення;формувати вміння виразно читати текст;виховувати любов до художнього слова.
Хід уроку
І. Організаційний момент. 1.- Я всміхаюсь сонечку - Здрастуй золоте. –Я всміхаюсь квіточці - Хай вона цвіте. –Я всміхаюсь дощику - Лийся мов з відра. – Друзям усміхаюся - Зичу їм добра. 2. Повторення правил. – Правило піднятої руки. – Уміння слухати. – Працювати активно,творчо. ІІ. Мовленнєва розминка. Та – та - та. Гарна хатка у крота. То – то - то. В ній дуже чисто. Ту – ту - ту. Тому й радісно кроту. Ті – ті - ті. Підемо до нього в гості. ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу. 1. - Сьогодні на уроці ми будемо повторювати вивчені букви і звуки. До нас завітали лісові мешканці (їжачок,білочка,зайчик та ведмедик). Вони принесли нам букви і просять,щоб ми допомогли їм заселити будиночки. В одному живуть приголосні,в другому - голосні. Якщо вони приходять друг до друга в гості, то отримуються слова. 2. Пригадаємо, яку букву ми вивчали на попередньому уроці. Показати її місце в касі. 3. Гра «Влови звук» (вправи з LEGO) 4. Гра «Мікрофон» (називаємо слова) 5. – Яка пора року зараз? (осінь) - Який місяць? (листопад) - Осінній листочок нам приніс загадку. Він незримо ходить лісом, Шарудить осіннім листом, У саду гойдає віти, Колихає на ніч квіти (вітер) - Звукова модель слова вітер. 6. Складання слів. Робота з буквеними моделями. ІV. Фізкультхвилинка. V. Робота з підручником. 1. Розгляд малюнків 2. Читання слів в стовпчиках. 3. Читання ланцюжком. 4. Складання слів. 5. Гра « Букви пожартували ». – Скласти слова. Що означає кожне слово? Що спільного у цих словах? VI. Підсумок уроку.