"Закріплення букв Т, т"

Про матеріал
Урок з навчання грамоти "Закріплення букв Т,т" Мета: закріплювати вміння учнів читати склади та слова з буквою Т, т ; повторити та закріпити вивчені букви і їхні звукові значення; розвивати навички здійснювати звуко - буквені зіставлення; формувати вміння виразно читати текст;виховувати любов до художнього слова.
Перегляд файлу

Тема: Закріплення букви Т, т.                                                                                                                                                                  Мета: закріплювати вміння учнів читати склади та слова з буквою Т, т ;повторити та закріпити вивчені букви і їхні звукові значення;розвивати навички здійснювати звуко - буквені зіставлення;формувати вміння виразно читати текст;виховувати любов до художнього слова.                                                                              

Хід уроку                                                                                                                                    

І. Організаційний момент.                                                                                                                           1.- Я всміхаюсь сонечку                                                                                                                                           - Здрастуй золоте.                                                                                                                                                            –Я всміхаюсь квіточці                                                                                                                                                - Хай вона цвіте.                                                                                                                                                                                                     –Я всміхаюсь дощику                                                                                                                                                                     - Лийся мов з відра.                                                                                                                               – Друзям усміхаюся                                                                                                                                                       - Зичу їм добра.                                                                                                                           2. Повторення правил.                                                                                                                                 – Правило піднятої руки.                                                                                                                          – Уміння слухати.                                                                                                                                        – Працювати активно,творчо.                                                                                                                          ІІ. Мовленнєва розминка.                                                                                                                                              Та – та - та. Гарна хатка у крота.                                                                                                   То – то - то. В ній дуже чисто.                                                                                                                                                     Ту – ту - ту. Тому й радісно кроту.                                                                                                                                   Ті – ті - ті. Підемо до нього в гості.                                                                                                                                                              ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу.                                                                                                                    1. - Сьогодні на уроці ми будемо повторювати вивчені букви і звуки. До нас завітали лісові мешканці (їжачок,білочка,зайчик та ведмедик). Вони принесли нам букви і просять,щоб ми допомогли їм заселити будиночки. В одному живуть приголосні,в другому - голосні. Якщо вони приходять друг до друга в гості, то отримуються слова.                                                                                                            2. Пригадаємо, яку букву ми вивчали на попередньому уроці. Показати її місце в касі.                                                                                                                                                    3. Гра «Влови звук» (вправи з LEGO)                                                                                                                                                       4. Гра «Мікрофон» (називаємо слова)                                                                                              5. – Яка пора року зараз? (осінь)                                                                                                 - Який місяць? (листопад)                                                                                                                          - Осінній листочок нам приніс загадку.                                                                                                     Він незримо ходить лісом,                                                                                                                 Шарудить осіннім листом,                                                                                                        У саду гойдає віти,                                                                                                                    Колихає на ніч квіти (вітер)                                                                                                                              - Звукова модель слова вітер.                                                                                                6. Складання слів. Робота з буквеними моделями.                                                                                       ІV. Фізкультхвилинка.                                                                                                                         V. Робота з  підручником.                                                                                                      1. Розгляд малюнків                                                                                                                          2. Читання слів в стовпчиках.                                                                                                                           3. Читання ланцюжком.                                                                                                                                                           4. Складання слів.                                                                                                                    5.  Гра « Букви пожартували ».                                                                                                                             – Скласти слова. Що означає кожне слово?  Що спільного у цих словах?                                        VI. Підсумок уроку.

docx
Додано
10 лютого 2022
Переглядів
262
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку