Тема. Закріплення букви Ее. Розвиток мовлення за текстом М.Познанської «У метро». Диференційований підхід у формуванні вмінь читати.
Мета: закріплювати вмій на читати слива з вивченими буквами; поповнювати словниковий запас учнів ; розвивати фонематичний слух, звуко-буквені зіставлення в словах і складах. Створити перші уявлення про довідкову літературу - словник. Розвивати пізнавальний інтерес до столиці Батьківщини - міста Києва, виховувати патріотичні почуття. Познайомити з елементарними правилами поведінки в метро.
Тема. Закріплення букви Ее. Розвиток мовлення за текстом .4.Познанської «У метро». Диференційований підхід у формуванні вмінь читати.
Мета: закріплювати вмій на читати слива з вивченими буквами; поповнювати словниковий запас учнів ; розвивати фонематичний слух, звуко-буквені зіставлення в словах і складах. Створити перші уявлення про довідкову літературу - словник. Розвивати пізнавальний інтерес до столиці Батьківщини - міста Києва, виховувати патріотичні почуття. Познайомити з елементарними правилами поведінки в метро.
Хід уроку
Продзвенів уже дзвінок.
Нам почата слід урок.
На мене, діти, подивіться І весело посміхніться.
ІІ Створення ситуації успіху.
Чи може бути склад з одного звука? (так)
А які букви ми вже вивчили? (у, и, а, о, і,...)
У а і е и о
Як ви про це дізнались?
який може там стояти.
Під землею, подивіться,
Незвичайна залізниця.
Сновигають поїзди:
Цей - туди, а той - сюди.
Ми до станції «Дніпро» їдем з татом на ... (метро)
- А чи знаєте ви, що таке метро? У цьому нам допоможе «Тематичний словник школяра», у якому ми дізнаємось значення багатьох слів. Звернімося до нього за допомогою
Метро - міська електрична залізниця, що проходить під землею в тунелях, а на поверхні - по мостах - естакадах або по спеціально відведених ділянках вулиці, а також станції цієї залізниці.
Знизу вгору, потім вниз Чудо - віз мене повіз:
Без керма і без коліс
Тягне вгору – потім вниз.
Ескалатор -у метро, універмагах та деяких інших великих спорудах механічні рухам і сходи для переміщення людей з одного рівня на інший.
Платформа - рівний підвищений майданчик уздовж залізничної колії на станції або зупинці.
а) читання тексту вчителем;
б) читання тексту учнями («ланцюжком», вибіркове читання, читання речення з різною інтонацією: здивовано, із захопленням)
Фізкультхвилинка.
Осіннім лісом ми йшли, йшли, йшли, їстівні гриби знайшли, знайшли, знайшли.
Нагнулись, підняли,
У кошик поклали і далі пішли.
Осіннім лісом ми йшли, йшли, йшли.
Горішки лісові знайшли, знайшли, знайшли.
Дотягнулись, зірвали,
У кошик поклали і далі пішли.
а) читання сильними учнями слів, які зустрінуться в тексті вірша
б) словникова робота
в) читання вірша « У метро» вчителем
г) відтворення змісту вірша
д) повторне читання вчителем
Завдання для учнів - повторювати ті слова, в яких чується звук [е]
8 Бесіда за малюнками до вірша (с.97). Звертається увага на правила поведінки в метро. (Бути обережним, уважним, слухатися старших, спокійно стояти на ескалаторі)
V. Повторення і закріплення вивченого.
Робота в різнорівневих групах:
мтро колсо екер мтач врба мор прлина
Творче завдання:
З літер слова транспорт утворити інші слова {спорт, торт )
VI. Рефлексія.