Закріплення букви Ее. Розвиток мовлення за текстом М.Познанської «У метро». Диференційований підхід у формуванні вмінь читати.

Про матеріал

Тема. Закріплення букви Ее. Розвиток мовлення за текстом М.Познанської «У метро». Диференційований підхід у формуванні вмінь читати.

Мета: закріплювати вмій на читати слива з вивченими буквами; поповнювати словниковий запас учнів ; розвивати фонематичний слух, звуко-буквені зіставлення в словах і складах. Створити перші уявлення про довідкову літературу - словник. Розвивати пізнавальний інтерес до столиці Батьківщини - міста Києва, виховувати патріотичні почуття. Познайомити з елементарними правилами поведінки в метро.

Перегляд файлу

Тема. Закріплення букви Ее. Розвиток мовлення за текстом .4.Познанської «У метро». Диференційований підхід у формуванні вмінь читати.

Мета: закріплювати вмій на читати слива з вивченими буквами; поповнювати словниковий запас учнів ; розвивати фонематичний слух, звуко-буквені зіставлення в словах і складах. Створити перші уявлення про довідкову літературу - словник. Розвивати пізнавальний інтерес до столиці Батьківщини - міста Києва, виховувати патріотичні почуття. Познайомити з елементарними правилами поведінки в метро.

Хід уроку

  1.   Самовизначення до діяльності.

Продзвенів уже дзвінок.

Нам почата слід урок.

На мене, діти, подивіться І весело посміхніться.

ІІ Створення ситуації успіху.

  1. «Бліц-турнір».
  •    Що ми чуємо навколо себе? (звуки)
  •    Якими бувають звуки? (мовними і немовниии)
  •    Якими бувають мовні звуки? (голосні, приголосні)
  •    Що вийде, якщо подружити голосний та приголосний звук? (склад)

Чи може бути склад з одного звука? (так)

  •    В якому випадку? (коли звук голосний)
  •    Що таке звук? (те, що ми чуємо та вимовляємо)
    1. Чим позначаються звуки на письмі? (буквами)

А які букви ми вже вивчили? (у, и, а, о, і,...)

  1.    Розгляньте звуко - буквені схеми складів:

У          а        і         е           и         о

  •    Які звуки мають «стояти» в порожніх квадратах - тверді чи м’які? Дзвінкі чи глухі?

Як ви про це дізнались?

  •    Позначте за допомогою умовного значка в порожніх клітинках приголосний звук,

який може там стояти.

  1.    Читання злиття з буквою е.
  1.     Повідомлення теми і завдань уроку.
  2.    Формування навички читати слова, тексти з вивченими буквами.
  1.    Розповідь учителя «Київ - столиця України»
  2.    Бесіда
  •    Яке місто Київ ? (столичне, велике, красиве, зелене)
  •    З якою коштовністю порівнюють Київ ?
  1.    Читання слів (с.96) та визначення місця букви Ее в прочитаних словах.
  2.    Розгадування загадок з розглядом малюнків на розвороті (с 96-97)

Під землею, подивіться,

Незвичайна залізниця.

Сновигають поїзди:

Цей - туди, а той - сюди.

Ми до станції «Дніпро» їдем з татом на ... (метро)

- А чи знаєте ви, що таке метро? У цьому нам допоможе «Тематичний словник школяра», у якому ми дізнаємось значення багатьох слів. Звернімося до нього за допомогою

Метро - міська електрична залізниця, що проходить під землею в тунелях, а на поверхні - по мостах - естакадах або по спеціально відведених ділянках вулиці, а також станції цієї залізниці.

Знизу вгору, потім вниз Чудо - віз мене повіз:

Без керма і без коліс

Тягне вгору – потім вниз.

  •    Що це, діти? Це - ескалатор. Звертаємось знову до словничка, читаємо:

Ескалатор -у метро, універмагах та деяких інших великих спорудах механічні рухам і сходи для переміщення людей з одного рівня на інший.

Платформа - рівний підвищений майданчик уздовж залізничної колії на станції або зупинці.

  1.   Читання слів у колонках з підручника(с. 96).
  1.   Робота над текстом (с. 96)

а) читання тексту вчителем;

б) читання тексту учнями («ланцюжком», вибіркове читання, читання речення з різною інтонацією: здивовано, із захопленням)

Фізкультхвилинка.

Осіннім лісом ми йшли, йшли, йшли, їстівні гриби знайшли, знайшли, знайшли.

Нагнулись, підняли,

У кошик поклали і далі пішли.

Осіннім лісом ми йшли, йшли, йшли.

Горішки лісові знайшли, знайшли, знайшли.

Дотягнулись, зірвали,

У кошик поклали і далі пішли.

  1.    Читання тематичних речень на дошці.
  2.    Читання. Спухання-розуміння. Робота над віршем М.Познанської

а) читання сильними учнями слів, які зустрінуться в тексті вірша

б) словникова робота

в) читання вірша « У метро» вчителем

  •    Прочитайте заголовок вірша, поміркуйте, про що йтиметься в тексті.

г) відтворення змісту вірша

  •    Куди вбігають діти ? Що вони робили ? Чому автор назвала сходи чарівними ?

д) повторне читання вчителем

Завдання для учнів - повторювати ті слова, в яких чується звук [е]

8 Бесіда за малюнками до вірша (с.97). Звертається увага на правила поведінки в метро. (Бути обережним, уважним, слухатися старших, спокійно стояти на ескалаторі)

V. Повторення і закріплення вивченого.

Робота в різнорівневих групах:

  1.   Знайти у вірші слова з вивченими буквами.
  2.    Відновити слова

мтро колсо екер мтач врба мор прлина

  1.    Знайти серед букв, поданих у стрічці на с. %, слова: метро, ескалатор, екрани

 Творче завдання:

З літер слова транспорт утворити інші слова {спорт, торт )

VI. Рефлексія.

  •    Назвіть букви, які ми вже вивчили . Які звуки вони позначають ?
  •    Яку нову інформацію отримали на уроці ?
  •    Чи хотіли б ви побувати в Києві ?
  •    Які столичні місця ви б обов'язково відвідали ?
  •    На якому київському транспорті покаталися б ?
  •    Які завдання на уроці ви виконали найкраще0

 

 

 

docx
Додано
11 березня 2018
Переглядів
852
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку