Урок «Закріплення букви «Зз»
Мета:
закріпити звукове значення букви «З»;
формувати навички читання слів і речень з вивченими буквами;
Українська мова
(читання )
Підготувала
вчитель початкових класів
Бровко Тетяна Василівна
Мета:
Обладнання: «Буквар» ,мультимедійна презентація,картки для роботи в групах, картки для роботи в групах.
Хід уроку
І. Організація класу. (Слайд №1)
Продзвенів уже дзвінок,
Починається урок.
Він зимовий і цікавий,
Тож гостей зібрав чимало.
Повернімося обличчям до гостей
І лагідно промовимо «Добрий день!»
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
― Сьогодні до нас завітала незвичайна гостя.
― А хто це, щоб взнавати,
Потрібно загадку відгадати(Слайд №2)
( А Зима прийшла до нас не сама, а з сніжинками. Кожна сніжинка має певне завдання. Ми повинні виконати всі завдання, щоб почути у кінці, що у нашім першім класі діти просто МОЛОДЦІ!)
(Слайд № 3)
ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
І сніжинка (Слайд №4)
З нами буде грати,
Знання закріпляти.
1. Повторення вивченого на попередньому уроці.
(Перед вами алфавіт, до якої літери доторкнеться сніжинка, ту літеру ви називаєте) (Слайд №5).
2. Чаклунка зима заморозила слова.
А чи зможемо ми їх відгадати!?
(Слайд №6).
_ складіть схемку речення
- Давайте вимовимо слово ЗИМА
- Який звук стоїть на початку слова?
- Він голосний чи приголосний?
- Чому?
- Якою буквою на письмі позначають звук з і з. ( Буквою Зе)
Граємо в гру «Ніч»
Зіна, зима, мороз, казка, звірі, зайчик, зерно, віз, Ліза.
Робота в парах
VІ.Повідомлення теми і мети уроку.
Сьогодні на уроці ми повторимо те, що вже дізналися про букву Зз та звуки,які вона позначає. Ми будемо вправлятися в читанні слів та речень з літерою Зз. А ЗИМА разом з сніжинками буде нам допомагати.
V. Закріплення знань і умінь учнів.
Робота з «Букварем»
( Визначення букви З з в складах)
Фізкультхвилинка.( Слайд №)
Яка зараз пора року?
Яка погода?
А як живеться звірям взимку?
Як ми, люди , можемо їм допомогти?
Як зимують звірі у казковому лісі?
ІV. Робота над текстом
Сплять маленькі совенята.
Раз ― розкрили оченята.
Подивилися навколо,
Потім ― вгору і додолу.
Оченята ― блим, блим, блим!
Відпочити треба їм!
Вправо, вліво оченята
Повертали совенята.
Совенята будуть спати,
А ми будемо читати.
Запитання за текстом
― V. Підсумок уроку.
1. Побудова асоціативного куща.(Слайд № 17)
― Про що ви згадуєте, коли промовляєте слово «зима»?
ЗИМА
2. ― Як ви думаєте, чи багато завдань ми виконали?
― Чому?(Слайд №18,19)
3. Вправа «Мікрофон». (Слайд №).
― Хто знає вірш про зиму? Розкажіть.